lusemus 71
Forumet er livet
I dag har symptomer på PMS slått til for fult. Såre bryst, murrer og kjenner ut som mensen kommer heile tiden. Uff skal jeg ha det slik fram til fredag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bajs. Her er jeg begynt å spottejeg som ikk3 forventer tr før på fredag. Jaja.
12 dpo blenda hvitt og mange tegn på at TR kommer i morgen
Da blir det sikkert ikm uke 10 neste på meg
Stemmer for at du skrur på godtrua igjen og får en positiv test slik at du kan komme på oktober forum<3 eg har hatt den god følelsen denne pp. Men har mistet troen nå, og kjenner at det blir ikke helt krise om det ikke har klaffet og vi må prøve en ny pp. Håper jo helt til tr event dukker opp. Skikkelig nervepirrende!
hehe... hadde god troen helt til eg begynte spotte i går kveldStemmer for at du skrur på godtrua igjen og får en positiv test slik at du kan komme på oktober forum![]()
Da har eg tatt test, og den var så klart helt negativDa får jeg håpe at November er vår mnd...
i know. har en født 1.desember. Hadde et håp om ikke alt for tette bursdager daKrysser fingrene for oss i neste pp.
November baby kan også bli koselig, selv om det er noe pes å gå høygravid når kulda setter inn![]()
Nytt håp.... Pulsen har snudd og klatrer oppover igjen. Pluss en clearblue test som kan se ut som positiv. (Stoler ikke på det enda)
Vis vedlegget 242922
Vis vedlegget 242921
Weeeee! Jeg sier gratulerer![]()
[emoji173]️
TakkJeg får se hva testen i morgen sier. Litt skeptisk til Clearblue.
Skjønner det, men syns denne var for sterk til å være usann [emoji173]️ Pluss positiv temp da. Gleder meg for deg !

Ikm lørdag/ søndag. Pulsen har foreløpig ikke gått ned så får jo håpe det er positivt, men negativ test igjen i dag så har ikke helt troen. Vurderer temping neste pp, er jo så utålmodigDet samme her. Usikker på hva som er normalen for meg.... Men pulsen virker å ha snudd og er på vei nedover. Meeeen for alt jeg vet så kan den jo endre seg. IKM fredag/lørdag.
Når har du IKM, og hvordan er pulsen din nå?