~IKM uke 6~

IMG_9805.JPG

Flere som ser noe? IKM søndag eller mandag. Men synes streken er så svak.

Her er det nok ikke noe særlig håp , etter testen med svak strek har det bare vært blanke , ikm i morgen eller lørdag , blendahvitt til morgenen også .. var hos legen og tok gu på tirsdag der hun kunne bekrefte graviditet , men det går nok ikke veien har jeg følelsen av :( har hatt masse symptomer , og har fortsatt en del av de , men nå venter jeg egentlig bare på tr og ny pp krysser fingrene for alle med negativ test at den blir veldig positiv neste mnd , og for at alle oktober spirene klorer seg fast :)

2 dager over ikm , fortsatt ingen positiv test eller mens .. er aldri mer en to tiner forsinket , så det er typisk At det kommer nå når jeg bare vil igang med ny runde [emoji13]

2 dager over ikm , fortsatt ingen positiv test eller mens .. er aldri mer en to tiner forsinket , så det er typisk At det kommer nå når jeg bare vil igang med ny runde [emoji13]

Akkurat samme her, 4 dager over og negative tester..
har alltid vært regelmessig men nå har dette skjedd 2 ggr ila de siste månedene! Kjipt!!!
Håper ikke dette er dwt nye mønsteret, da må jeg begynne å teste etter el!

Akkurat samme her, 4 dager over og negative tester..
har alltid vært regelmessig men nå har dette skjedd 2 ggr ila de siste månedene! Kjipt!!!
Håper ikke dette er dwt nye mønsteret, da må jeg begynne å teste etter el!

Jeg også , så frustrerende [emoji30] nå venter jeg egentlig bare på mensen så vi kan prøve på nytt med blanke ark ‍♀️ krysser fingre for at vi får svar snart enten den eller andre veien , kjedelig å stå «på stedet hvil» [emoji15]

Back
Topp