Bkno9416862
Blir kjent med forumet
Flere som ser noe? IKM søndag eller mandag. Men synes streken er så svak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det nok ikke noe særlig håp , etter testen med svak strek har det bare vært blanke , ikm i morgen eller lørdag , blendahvitt til morgenen også .. var hos legen og tok gu på tirsdag der hun kunne bekrefte graviditet , men det går nok ikke veien har jeg følelsen avhar hatt masse symptomer , og har fortsatt en del av de , men nå venter jeg egentlig bare på tr og ny pp krysser fingrene for alle med negativ test at den blir veldig positiv neste mnd , og for at alle oktober spirene klorer seg fast
![]()
2 dager over ikm , fortsatt ingen positiv test eller mens .. er aldri mer en to tiner forsinket , så det er typisk At det kommer nå når jeg bare vil igang med ny runde [emoji13]
Akkurat samme her, 4 dager over og negative tester..
har alltid vært regelmessig men nå har dette skjedd 2 ggr ila de siste månedene! Kjipt!!!
Håper ikke dette er dwt nye mønsteret, da må jeg begynne å teste etter el!
:-( lykke til neste syklus da [emoji173][emoji4]Da har eg tatt test, og den var så klart helt negativDa får jeg håpe at November er vår mnd...
Ser svak strekKan hende den blir sterkere hvis du tester nå.
Tenkte å teste ikveld eller i morgen, nå burde den jo slå ut sterkere. Men har en dårlig følelse[emoji85]