~IKM uke 6~

I dag har symptomer på PMS slått til for fult. Såre bryst, murrer og kjenner ut som mensen kommer heile tiden. Uff skal jeg ha det slik fram til fredag.

Det murrer og strekker noe voldsomt i underlivet ikveld, så da kommer vel mensen i morgen tenker jeg.. hvis ikke jeg skulle vinne to streker i lotto isteden :hungry:
De symptomene er vel rimelig like??

Bajs. Her er jeg begynt å spotte :( jeg som ikk3 forventer tr før på fredag. Jaja.

<3 eg har hatt den god følelsen denne pp. Men har mistet troen nå, og kjenner at det blir ikke helt krise om det ikke har klaffet og vi må prøve en ny pp. Håper jo helt til tr event dukker opp. Skikkelig nervepirrende!
Stemmer for at du skrur på godtrua igjen og får en positiv test slik at du kan komme på oktober forum :-)

Stemmer for at du skrur på godtrua igjen og får en positiv test slik at du kan komme på oktober forum :)
hehe... hadde god troen helt til eg begynte spotte i går kveld :( det har jeg brukt å gjøre før tr de siste mnd.. noe dritt...

Da har eg tatt test, og den var så klart helt negativ :( Da får jeg håpe at November er vår mnd...

Krysser fingrene for oss i neste pp.
November baby kan også bli koselig, selv om det er noe pes å gå høygravid når kulda setter inn ;)
i know. har en født 1.desember. Hadde et håp om ikke alt for tette bursdager da :P men alt går..

Hmmm. Ting jeg tar med meg neste gang jeg har forhåpninger om at jeg kanskje har blitt gravid: ikke test noe før 10 dpo... var så mange skuffende hvite tester.

Nytt håp.... Pulsen har snudd og klatrer oppover igjen. Pluss en clearblue test som kan se ut som positiv. (Stoler ikke på det enda)

2BD30B40-4D36-4149-9A26-BAE0115D68B1.png

BBD2F1F2-C735-4248-9765-8843F2B058E7.jpeg

Det samme her. Usikker på hva som er normalen for meg.... Men pulsen virker å ha snudd og er på vei nedover. Meeeen for alt jeg vet så kan den jo endre seg. IKM fredag/lørdag.
Når har du IKM, og hvordan er pulsen din nå?
Ikm lørdag/ søndag. Pulsen har foreløpig ikke gått ned så får jo håpe det er positivt, men negativ test igjen i dag så har ikke helt troen. Vurderer temping neste pp, er jo så utålmodig

Back
Topp