Jeg kan settes på tr. Endelig er syklusen nede i 27-28 dager istedenfor 35-40
lykke til alle sammen, håper det blir mange positive tester resten av uken
lykke til alle sammen, håper det blir mange positive tester resten av ukenFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
lykke til alle sammen, håper det blir mange positive tester resten av uken<3 eg har hatt den god følelsen denne pp. Men har mistet troen nå, og kjenner at det blir ikke helt krise om det ikke har klaffet og vi må prøve en ny pp. Håper jo helt til tr event dukker opp. Skikkelig nervepirrende!Sniker: krysser fingrene for deg! Og synes ventinga på testen din er kjempe slitsom. Heia heia!
Jeg har Fitbit klokke som registrerer pulsen. Det er en egen tråd her i forumet i forhold til pulsmåling med Fitbit. Du kan ta en titt der, så ser du hvordan det fungerer. Jeg er ganske fersk til å følge med på pulsen, men inspirert
Er 39 år gammel og tar med meg det jeg kan![]()
Samme her er 46 år og må prøves det ein kan når gubben vil kun gå normal vegen.
Har du ingen mulighet til og få noe hjelp? Privat? Hormoner feksHar 4 graviditeter. Legen min kan ingen ting om graviditet og Gu legen finner ingen feil. Men det er nok egga mine som er utgått på dato.
Usj, føler med deg! Sender en klem og trøster deg med at vi iallefall kommer i ny IKM gruppe sammen [emoji8] Da SKAL det bli vår tur!
Sist jeg sjekka egga var for 4 år siden og da var Ahm 3 og rekner med max 1 no.Masse lykke tilHar du sjekket hvordan det står til på eggfronten? Jeg tenker å sjekke det etter neste pp. Også spermkvaliteten hans.
Vi var heldige og jeg ble tilfeldig gravid i oktober, men mistet i desember.
Sist jeg sjekka egga var for 4 år siden og da var Ahm 3 og rekner med max 1 no.
Fsh holder seg normal så det kan være eit egg som vil.
Har du ingen mulighet til og få noe hjelp? Privat? Hormoner feks
Å neibegynt å murre, sånn typisk tr murring. Kanskje tr kommer tidlig hvis hu først kommer også denne pp
![]()
Det er så kjipt! Håper jo selvsagt at tr holder seg unna. Men mister mer og mer troen her ass.Åhhhh nei......her også![]()
Å neibegynt å murre, sånn typisk tr murring. Kanskje tr kommer tidlig hvis hu først kommer også denne pp
![]()

Så morro da. Kan tenkes det er positivt å ikke ha symptomer. Forrige gang jeg var gravid hadde jeg ingen symptomer før etter ikmRøk på en i dag selv, og det var ikke antydning til strek. 8 dpo i dag jeg også, så da er vi akkurat likt [emoji4] Tester, men føler ikke helt det store jaget som sist pp. Lite symptomer denne mnd. Pleier vanligvis å spotte fra 6-7 dpo, murringer, og uvelhet. Denne pp kjenner jeg ikke annet enn tretthet[emoji42] Kan sikkert like gjerne være pga kulda [emoji28]
Jeg har Fitbit klokke som registrerer pulsen. Det er en egen tråd her i forumet i forhold til pulsmåling med Fitbit. Du kan ta en titt der, så ser du hvordan det fungerer. Jeg er ganske fersk til å følge med på pulsen, men inspirert
Er 39 år gammel og tar med meg det jeg kan![]()
Kommer du i uke 9 gruppen? Jeg har ikm en av de to siste dagene i uke 9 [emoji15]
Så morro da. Kan tenkes det er positivt å ikke ha symptomer. Forrige gang jeg var gravid hadde jeg ingen symptomer før etter ikm
Jeg følger også med på pulsen på fitbit, men greier ikke helt å tolke den. Pp 2 etter spiral og syk forrige mnd så noe usikker på hva som er normalen hos meg