~IKM uke 6~

oh my, vært full i luft de 3 siste dagene... (lekkert) :p og bekkenet er skikkelig stølt i dag... gir meg litt for høye forhåpninger..

Da er mitt håp offisielt ute. Etter en liten omgang med mannen kom det antydning til blod på papiret. Derfor jeg hater sex rett før IKM. Verste måte å få beskjed om at det er null baby på [emoji26]

Negativ test i dag :( er 9 eller 10 dpo. Mister håper igrunn . Nå får jeg ikke flere tester før om noen dager , så om det er negativt da så har jeg brukt unormalt lite tester denne pp :p

Hvordan er deres utflod i dpo land? Jeg pleier ha mye uken før el, men usikker på etter. Jeg er nå ganske så "våt" og føler jeg igrunn burde bruke truseinnlegg. Jeg ble brått usikker på om det var normalt eller ikke. Er kun 6 dpo, så er jo rimelig tidlig.

11 dpo og negativ test, da kommer nok tr på onsdag/torsdag. Håper bare syklusen ikke er på bærtur :happy:

Jeg kan settes opp på tr. Hadde plutselig kortere lutealfase

Last edited:
Er dette i det hele tatt mulig 6 dpo?
20180205_134834.jpg

Da er mitt håp offisielt ute. Etter en liten omgang med mannen kom det antydning til blod på papiret. Derfor jeg hater sex rett før IKM. Verste måte å få beskjed om at det er null baby på [emoji26]

Akkurat det samme skjedde her i går, knakk helt sammen [emoji22] blir nok pp 21 nå [emoji24]

Det kom blitt blod etter sex i går, så nå er jeg redd for at pp 21 står for tur. Knakk helt sammen og føler meg helt ødelagt [emoji22]
Noen som har gode kjærringråd å komme med? [emoji17]

Jeg tror nok ikke det har skjedd noe her heller....
Men gratulerer alle sammen, og til dere som har fått fuckings tante rød, masse lykke til neste pp! <3

Har begynt å spotte på 11 dpo. Så da kommer nok mensen iløpet av morgendagen. Har aldri spotta før mens før, men regner med det er MA'n som har tulla det til litt. Deppedag idag, så ser jeg framover fra imorra av :)

Har 4 graviditeter. Legen min kan ingen ting om graviditet og Gu legen finner ingen feil. Men det er nok egga mine som er utgått på dato.

Trist å høre. Kjedelig å ikke få den hjelpen man trenger. Lykke til videre! Håper spiren sitter snart

Back
Topp