~IKM uke 6~

Jeg kan settes på tr. Endelig er syklusen nede i 27-28 dager istedenfor 35-40:happy: lykke til alle sammen, håper det blir mange positive tester resten av uken;)

Sniker: krysser fingrene for deg! Og synes ventinga på testen din er kjempe slitsom. Heia heia!
<3 eg har hatt den god følelsen denne pp. Men har mistet troen nå, og kjenner at det blir ikke helt krise om det ikke har klaffet og vi må prøve en ny pp. Håper jo helt til tr event dukker opp. Skikkelig nervepirrende!

Jeg har Fitbit klokke som registrerer pulsen. Det er en egen tråd her i forumet i forhold til pulsmåling med Fitbit. Du kan ta en titt der, så ser du hvordan det fungerer. Jeg er ganske fersk til å følge med på pulsen, men inspirert ;)

Er 39 år gammel og tar med meg det jeg kan :)

Samme her er 46 år og må prøves det ein kan når gubben vil kun gå normal vegen.

Samme her er 46 år og må prøves det ein kan når gubben vil kun gå normal vegen.

Masse lykke til :) Har du sjekket hvordan det står til på eggfronten? Jeg tenker å sjekke det etter neste pp. Også spermkvaliteten hans.
Vi var heldige og jeg ble tilfeldig gravid i oktober, men mistet i desember.

Masse lykke til :) Har du sjekket hvordan det står til på eggfronten? Jeg tenker å sjekke det etter neste pp. Også spermkvaliteten hans.
Vi var heldige og jeg ble tilfeldig gravid i oktober, men mistet i desember.
Sist jeg sjekka egga var for 4 år siden og da var Ahm 3 og rekner med max 1 no.
Fsh holder seg normal så det kan være eit egg som vil.

Å nei :( begynt å murre, sånn typisk tr murring. Kanskje tr kommer tidlig hvis hu først kommer også denne pp :yuck:

Når jeg kom hjem fra jobb i dag merket jeg at jeg hadde el slim. Forrige gang fikk jeg positiv el test dagen før TR.
Så jeg tar det som et teng på at TR er rett rundt hjørnet.

Røk på en i dag selv, og det var ikke antydning til strek. 8 dpo i dag jeg også, så da er vi akkurat likt [emoji4] Tester, men føler ikke helt det store jaget som sist pp. Lite symptomer denne mnd. Pleier vanligvis å spotte fra 6-7 dpo, murringer, og uvelhet. Denne pp kjenner jeg ikke annet enn tretthet[emoji42] Kan sikkert like gjerne være pga kulda [emoji28]
Så morro da. Kan tenkes det er positivt å ikke ha symptomer. Forrige gang jeg var gravid hadde jeg ingen symptomer før etter ikm

Jeg har Fitbit klokke som registrerer pulsen. Det er en egen tråd her i forumet i forhold til pulsmåling med Fitbit. Du kan ta en titt der, så ser du hvordan det fungerer. Jeg er ganske fersk til å følge med på pulsen, men inspirert ;)

Er 39 år gammel og tar med meg det jeg kan :)

Jeg følger også med på pulsen på fitbit, men greier ikke helt å tolke den. Pp 2 etter spiral og syk forrige mnd så noe usikker på hva som er normalen hos meg

Så morro da. Kan tenkes det er positivt å ikke ha symptomer. Forrige gang jeg var gravid hadde jeg ingen symptomer før etter ikm

Samme her! Jeg skjønte ikke at jeg var gravid, for det var jo ingen tegn [emoji85] Litt sånn nå også egentlig. Negativ test i dag også. Det trenger jo ikke bety noe, men mister litt gnisten.

Jeg følger også med på pulsen på fitbit, men greier ikke helt å tolke den. Pp 2 etter spiral og syk forrige mnd så noe usikker på hva som er normalen hos meg

Det samme her. Usikker på hva som er normalen for meg.... Men pulsen virker å ha snudd og er på vei nedover. Meeeen for alt jeg vet så kan den jo endre seg. IKM fredag/lørdag.
Når har du IKM, og hvordan er pulsen din nå?

Back
Topp