IKM uke 52

Kan kanskje melde meg inn her bare for statistikken

Arctic_mom - 36 - B3 - ikke prøvd - EL 14/12 - IKM 28/12

Dagens tester

Vedlegg

• 20251226_115517.jpg
    20251226_115517.jpg
    456,1 KB · Visninger: 42
FOR en fin statistikk i denne gruppa :hello2 :Heartred Nå er vi bare 3 her i gruppa som venter endelig svar (meg inkludert!)
Det er helt vilt! Tror aldri jeg har sett en IKM gruppe med så mange positive tester før :woot: veldig gøy! Håper det tikker inn enda flere positive tester før ukeslutt!

Oj, vil du fortelle? Var det et uhell og er det godt nytt for dere? :love017 :Heartred
Vell... hadde en kjemisk forrige syklus som var et uhell. Begynte å blø 5+0. Jeg har i flere år tenkt at jeg ikke var ferdig med å få barn. Hadde egentlig oppsatt dato for hysterektomi for 4 år siden pga adenomyose, men da datoen nærmet seg så fikk jeg en indre panikk. Snakket i 2 timer med en sykepleier, og hun sa til slutt at de absolutt ikke kom til å gjennomføre operasjonen når jeg hadde de tankene jeg hadde.
Samboer har sagt flere ganger at han ikke ønsker flere, men jeg sluttet på hormonell prevensjon for snart 3 år siden og har prøvd å holde oss unna fertile dager siden da.
Men så skjedde det uhellet forrige syklus, jeg ble litt satt ut, visste ikke helt hva jeg skulle tenke/gjøre. Men så kom denne følelsen av at jeg ikke var ferdig da. Jeg har sagt til samboer at jeg ikke går på noe prevensjon. Han kunne tatt valget om å snippe (eller værtfall bruke kondom) hvis han var HELT imot en nr 3 :hilarious:
Har ikke fortalt noe enda, da det fortsatt er veldig tidlig og helt ærlig vil jeg ikke ødelegge jula med en potensiell krangel om dette så jeg venter nok en stund før jeg sier noe til noen..

Jeg leste innleggene dine fra 22 og kjente meg veldig igjen for å si det sånn. Barna vi allerede har er snart 9 og 6, så blir jo eventuelt en liten attpåklatt da.

Back
Topp