IKM uke 52

Negativ test i dag tidlig og liten tempdip. Migrenen i går og ømhet i brystene er borte i dag som kan tyde på progesteronfall.. da forbereder jeg meg på at TR kommer om noen dager :sorry:
Vis vedlegget 476450
Kommer til å ta en siste test i morgen, men antar at den også er negativ :banghead: da må jeg forberede meg mentalt på å gå inn i pp6...
Åh :Heartred Jeg føler med deg. Det er så kjipt å bli «velsignet» med alle disse pms-tegnene oppå det hele, når det ikke klaffer. Håper likevel for deg, om ikke nå så i neste pp! Klem :Heartbigred

Negativ test i dag tidlig og liten tempdip. Migrenen i går og ømhet i brystene er borte i dag som kan tyde på progesteronfall.. da forbereder jeg meg på at TR kommer om noen dager :sorry:
Vis vedlegget 476450
Kommer til å ta en siste test i morgen, men antar at den også er negativ :banghead: da må jeg forberede meg mentalt på å gå inn i pp6...
Åneei jeg trodde så veldig at det ville gå veien for deg denne måneden her :sorry:

Åh, det virker så fint. :love017 Så får vi bare være flinke å henge med jevnaldrende søskenbarn for å sosialisere, hvis det skulle gå veien. :Heartred :smiley-angelic001
Lille skal kanskje i barnehagen etter hvert? Treffer tidsnok egne venner og finner lekekamerater på egen alder også tenker jeg :happy:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,2 MB · Visninger: 29
Ååå nå ble jeg veldig rørt her :sad010 Tussen takk fine du ❤️ Hvor langt er du på vei nå?
Unner dere det av alt i verden! Alle som ønsker så inderlig fortjener å få oppleve dette :shy: Jeg er 23 uker nå, så over halvveis! Føles utrolig å si det, det går sakte de 10-12 første ukene syns jeg, så rundt uke 16-17 så mistet jeg litt tellingen :hilarious: Og nå har det plutselig gått litt fort igjen. Så kjenner man masse spark og liv daglig! Gleder meg til dere er der også :Heartpink

Og gratulerer til alle dere andre gravide her inne også! Er jammen mange her som har testet positivt nå! Kjempegøy!! :gen014 Heia resten også!

Åååå jeg jubler av de fine julegavene dere har fått @Kine 95 og @Babydrømmernr2, det er alltid rørende å se de man har vært med i prøver-forum bli gravide! Gratulerer så så sååååå mye! Hurra!! :happy093.:love017 :gen014
Awww tusen takk! Tiden går fort når man prøver synes jeg og forferdelig tregt med en gang man tester positivt :hilarious: Gleder meg til jeg kommer meg over der punktet der tiden bare står stille :smiley-ashamed004

Unner dere det av alt i verden! Alle som ønsker så inderlig fortjener å få oppleve dette :shy: Jeg er 23 uker nå, så over halvveis! Føles utrolig å si det, det går sakte de 10-12 første ukene syns jeg, så rundt uke 16-17 så mistet jeg litt tellingen :hilarious: Og nå har det plutselig gått litt fort igjen. Så kjenner man masse spark og liv daglig! Gleder meg til dere er der også :Heartpink
Det går veldig fort ja. Åh bare kos deg med den lille i magen og sparkene ❤️ gleder meg til jeg nærmer meg halvveis da er mageformen tydelig nok at alle skjønner man er gravid og ikke minst gleder meg til sommerklær allerede haha!!

Back
Topp