IKM uke 52

Skjønner godt at du vil ha tredje, kan skrive under på at det er noe spesielt med nummer tre ❤️ vår tredje er som dessert, easy going, blid og bare med på all moroa :love017 Hvilken aldersforskjell får du på dine barn? Mine var nesten 7 år og 5 år når tredjemann ble født i høst, eller, august er vel kanskje sensommer.
Ååå, så koselig at det ble veldig bra med en tredje for dere! Håper det blir sånn her også, hvis alt går bra. :love017

Mine er nå blitt 8 og 10, så bli en skikkelig attpåklatt, men tror det blir bra. :Heartred
Mannen min har tre søsken, og han har best forhold med søstra som er 8 år yngre, så aldersspennet trenger nok ikke å bety så alt for mye. :)

Last edited:
Jeg drev og lurte på om den treningen jeg drev med sist også var en faktor til at jeg mistet, så kom heelt ut av treningen etter at jeg mistet i august. Trente 5-6 dager i uken på det tidspunktet. Men tror jo egentlig trening er bra, bare kommer meg ikke i gang igjen siden jeg fikk en sånn mental sperre mot den styrke/kondis komboen jeg drev med da. Nå driver jeg bare med pilates liksom, men mangler den kondis biten av treningen.
Ja, mye av det samme her også. Prøver å fortelle meg at trening er greit når alt er fint med fosteret fra før, og at det sikkert var fosteret det var noe galt med sist. Men er et sperre der ja.

Ååå, så koselig at det ble veldig bra med en tredje for dere! Håper det blir sånn her også, hvis alt går bra. :love017

Mine er nå blitt 8 og 10, så bli en skikkelig attpåklatt, en tror det blir bra. :Heartred
Mannen min har tre søsken, og han har best forhold med søstra som er 8 år yngre, så aldersspennet trenger nok ikke å bety så alt for mye. :)
Samboeren min er også BESTEVENN med eldste broren sin som er 7 år eldre. De er veldig veldig nære.

Ja, mye av det samme her også. Prøver å fortelle meg at trening er greit når alt er fint med fosteret fra før, og at det sikkert var fosteret det var noe galt med sist. Men er et sperre der ja.
Planen min var jo å starte opp treningen igjen i januar, men nå må jeg jo kanskje ikke starte like hardt da siden jeg ikke har holdt på med trening før jeg ble gravid på noen måneder :smiley-ashamed004 Jeg er liksom ikke helt inn i bare styrke. Men sikkert bedre å kjøre bare styrke?? Pleier ikke å få like høy puls da.

Planen min var jo å starte opp treningen igjen i januar, men nå må jeg jo kanskje ikke starte like hardt da siden jeg ikke har holdt på med trening før jeg ble gravid på noen måneder :smiley-ashamed004 Jeg er liksom ikke helt inn i bare styrke. Men sikkert bedre å kjøre bare styrke?? Pleier ikke å få like høy puls da.
Ja, det er planen her også. :) Rolig jogg i snakketempo og gåturer er sikkert fint også. :Heartred

Min har blitt litt sterkere nå i kveld! :love017
Vis vedlegget 476432

Har ikke turt å si noe til mannen enda. Vil liksom ha det helt for meg selv litt til. Men jeg sa «hmm, jeg kjenner meg ikke så pre-menstruell denne gangen», for å liksom forberede han litt. Han svarte med «Ja, du kan tro jeg har lagt merke til det. Bare husk å ikke bli så redd for å trene denne gangen» som svar. :p Så han skjønner hva som skjer. Han skal få vite det ordentlig når jeg kommer til IKM-dato tror jeg. Da føles det litt mer trygt. :Heartred
Wooow gratulerer ❤️❤️

Mine er nå blitt 8 og 10, så bli en skikkelig attpåklatt, men tror det blir bra. :Heartred
Guttene mine har elsket å få en lillebror ❤️ liker aldersforskjellen godt! Tredjemann er alle sin baby, ikke bare min og pappaen sin :love017

Siden ikm gruppene er mest aktive, så poster jeg her, selv om jeg ikke er på lista.
Har egentlig forventet mensen om 3-4 dager.
Ser dere noe? Jeg ser en strek, men usikker på om det er farge og selvfølgelig åpna jeg testen for å se bedre :hilarious:

Vedlegg

• RDT_20251225_1145168584145627569918582.jpg
    RDT_20251225_1145168584145627569918582.jpg
    290,9 KB · Visninger: 63
Siden ikm gruppene er mest aktive, så poster jeg her, selv om jeg ikke er på lista.
Ser dere noe? Jeg ser en strek, men usikker på om det er farge og selvfølgelig åpna jeg testen for å se bedre :hilarious:
Synes det ser ut som om det er litt rosa farge på streken :smiley-angelic001

Det også rosa strek :love017

Skimter noe her ja..! Da blir det spennende å se om den øker i styrke framover, men jeg har troa! :D

Back
Topp