IKM uke 52

Jeg var oppe på lugaren pga pause og tenkte streken endelig ville være sterk nok til ultratidlig digital. Åpner den, stikker den i urinen og legger merke til at den ikke har det lyset på toppen. Tenkte bare "Åneeeei" pga har bare tatt med en eneste digital! Men den ble positiv den :smiley-ashamed004

Så jeg kan settes på gravid nå :shy:

Vis vedlegget 476366

Den andre testen ser slik ut:
Vis vedlegget 476368

Så man trenger ikke så veldig sterk strek for at den clearblue med uker slår ut.
Gratulerer sååå mye!:Heartred

9 dpo kveld forventet ikke digitalt slå ut :sad010
IMG_7312.jpeg

Måler tempen hver dag. Først hadde jeg en plutselig veldig høy temp måling i går. Resten av dagen gikk jeg og skikkelig frøs! Det var første symptomet mitt :smiley-ashamed004

Jeg begynte å kjenne det utover dagen i tillegc. Jobber i julen på plattform, og der er liksom moten å gå i turbukser da. Turbukser har gjerne veldig stivt sånn feste og går ish opp til navlen. Slet plutselig veldig med den øverste biten av buksen over magen og klarte liksom ikke å finne en god stilling. Ved et tidspunkt hadde jeg så mye press på magen at jeg begynte å kjenne meg kvalm :hilarious: Men tror det kommer mest av at myomet og livmoren min flytter seg veldig mye de første dagene når jeg blir gravid. Fikk strekksmerter veeeldig tidlig sist jeg var gravid.

Men tydeligvis er det å fryse skikkelig mitt go-to symptom da :dontknow
Ahha, så spennende å høre om. Hvis det skulle bli klaff her (noe jeg tviler litt på egentlig), så husker jeg ikke helt hvordan det var symptom-messig. Har f.eks allerede glemt om de ømme puppene vanligvis kommer før IKM-datoen eller etter. Varierer vel sikkert. Men uansett veldig interessant å høre om symptomer. :D

Her er det eneste som peker mot at det kaaanskje er klaff at hvilepulsen økte i natt og at jeg har vært litt trøtt. Men det kan jo også være at jeg har plukket opp et virus eller noe. Hehe :)
Ja, også den bittelille blødningen som stoppet. Spent på test i morgen 10 dpo.

Back
Topp