IKM uke 52

Aaahhh så nervepirrende med blødninger rett etter at noe har festet seg da! Blødde du mer i løpet av svangerskapet også, eller bare akkurat ved ikm?
Ja, skikkelig nervepirrende! Jeg tror det var slik at det gav seg ved IKM dagen, men at jeg blødde ca 3 dager før det med begge guttene. Blødningen var sparsom og litt rødt+brunt da. I ettertid tror jeg at det kan ha vært en såkalt hormonell blødning, som ofte blir forvekslet med festeblødning.

Nei, det var faktisk bare litt blod på første turen på do. Var ikke noe mer nå. Kanskje det bare var en festeblødning? Synes kanskje streken virket bittelitt sterkere nå :shy:

Jeg og samboer har en regel om å ikke hype hverandre opp på flere dager i tilfelle det er kjemisk igjen, så har ikke sagt noe enda. Tenker jeg forteller det på bursdagen hans i morgen i så fall om det går veien :happy:

Vis vedlegget 476353
Det er er jo babystrek uten tvil! Rosa tilogmed!! :hello2 :Heartred Håper virkelig spira klamrer seg til termin! Det fortjener du nå!

Hold meg i 4 timer og drukket en del i løpet de 4 timene men ser fortsatt en svak rosa strekk!!! Dette er drømmen jeg er etter, håper den går i oppfyllelse før nyttår!!!
IMG_7307.jpeg

Nei, det var faktisk bare litt blod på første turen på do. Var ikke noe mer nå. Kanskje det bare var en festeblødning? Synes kanskje streken virket bittelitt sterkere nå :shy:

Jeg og samboer har en regel om å ikke hype hverandre opp på flere dager i tilfelle det er kjemisk igjen, så har ikke sagt noe enda. Tenker jeg forteller det på bursdagen hans i morgen i så fall om det går veien :happy:

Vis vedlegget 476353
Dette er babystrekk den er rosa ❤️ Håper det går veien for dere heier på deg

Jeg var oppe på lugaren pga pause og tenkte streken endelig ville være sterk nok til ultratidlig digital. Åpner den, stikker den i urinen og legger merke til at den ikke har det lyset på toppen. Tenkte bare "Åneeeei" pga har bare tatt med en eneste digital! Men den ble positiv den :smiley-ashamed004

Så jeg kan settes på gravid nå :shy:

20251223_153209.jpg

Den andre testen ser slik ut:
20251223_152934.jpg

Så man trenger ikke så veldig sterk strek for at den clearblue med uker slår ut.

Jeg var oppe på lugaren pga pause og tenkte streken endelig ville være sterk nok til ultratidlig digital. Åpner den, stikker den i urinen og legger merke til at den ikke har det lyset på toppen. Tenkte bare "Åneeeei" pga har bare tatt med en eneste digital! Men den ble positiv den :smiley-ashamed004

Vis vedlegget 476366

Vis vedlegget 476368

Så man trenger ikke så veldig sterk strek for at den clearblue med uker slår ut.
Wow så bra :hello2 :Heartred

Vis vedlegget 476366

Vis vedlegget 476368

Beste julegaven ❤️ Gratulerer så mye

Vis vedlegget 476366

Vis vedlegget 476368

Gratulerer :Heartred

Vis vedlegget 476366

Vis vedlegget 476368

Ååå, gratulerer så mye! Beste julegaven! :Heartred

Kan jeg spørre om du har merket noen symptomer? Jeg er også 9 dpo, og kjenner lite, men overanalyserer alt! Hehe :)

Ååå, gratulerer så mye! Beste julegaven! :Heartred

Kan jeg spørre om du har merket noen symptomer? Jeg er også 9 dpo, og kjenner lite, men overanalyserer alt! Hehe :)

Måler tempen hver dag. Først hadde jeg en plutselig veldig høy temp måling i går. Resten av dagen gikk jeg og skikkelig frøs! Det var første symptomet mitt :smiley-ashamed004

Jeg begynte å kjenne det utover dagen i tillegc. Jobber i julen på plattform, og der er liksom moten å gå i turbukser da. Turbukser har gjerne veldig stivt sånn feste og går ish opp til navlen. Slet plutselig veldig med den øverste biten av buksen over magen og klarte liksom ikke å finne en god stilling. Ved et tidspunkt hadde jeg så mye press på magen at jeg begynte å kjenne meg kvalm :hilarious: Men tror det kommer mest av at myomet og livmoren min flytter seg veldig mye de første dagene når jeg blir gravid. Fikk strekksmerter veeeldig tidlig sist jeg var gravid.

Men tydeligvis er det å fryse skikkelig mitt go-to symptom da :dontknow

Back
Topp