Fikk noen svake streker som jeg la ut, men negativ igår kveld igjen og idag begynte jeg å blø. Så kan settes på TR!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk noen svake streker som jeg la ut, men negativ igår kveld igjen og idag begynte jeg å blø. Så kan settes på TR!
Neida, har bare ikke oppdatert her kom mensen 2 dager før tiden ja, er akkurat ferdig med den nå!
Nå er faktisk halve gruppen gravide daKan kanskje melde meg inn her bare for statistikken
Arctic_mom - 36 - B3 - ikke prøvd - EL 14/12 - IKM 28/12
Dagens tester

Fint for statistikken detNå er faktisk halve gruppen gravide da![]()

Nei hæ? Så gøy!Hehe jeg er visst gravid jegmerkeligste jeg har opplevd, hadde en tilnærmet vanlig mens nå nettopp så dette var det siste jeg hadde forventet nå!
flytter deg over til gravid jeg da! Gratulerer! 

Nå er vi bare 3 her i gruppa som venter endelig svar (meg inkludert!)Det er helt vilt! Tror aldri jeg har sett en IKM gruppe med så mange positive tester førFOR en fin statistikk i denne gruppa![]()
Nå er vi bare 3 her i gruppa som venter endelig svar (meg inkludert!)
veldig gøy! Håper det tikker inn enda flere positive tester før ukeslutt!Nå er det 55%FOR en fin statistikk i denne gruppa![]()
Nå er vi bare 3 her i gruppa som venter endelig svar (meg inkludert!)

Jaaa! Tusentakk <3Nei hæ? Så gøy!![]()
flytter deg over til gravid jeg da! Gratulerer!
![]()
Oj, vil du fortelle? Var det et uhell og er det godt nytt for dere?Kan kanskje melde meg inn her bare for statistikken
Arctic_mom - 36 - B3 - ikke prøvd - EL 14/12 - IKM 28/12
Dagens tester

Woow, så gøy at du fikk en sånn overraskelse da! Gratulerer så mye!Hehe jeg er visst gravid jegmerkeligste jeg har opplevd, hadde en tilnærmet vanlig mens nå nettopp så dette var det siste jeg hadde forventet nå!