IKM uke 52 ❤️

Jeg skal prøve å ikke teste før 14dpo, trorndet blir 26. Desember. Er det fler som planlegger å drøye testing?
 
Har veldig lyst til å holde meg til julaften, da er jeg 14 dpo, ikm den 25. Meen om jeg klarer det er en helt annen sak:hilarious:
Nei, jeg vet ikke om jeg klarer meg heller :hilarious: Men hadde vært deilig å slippe å holde noe skult på familiemiddagene julaften og 1. Juledag så da er det egentlig bedre at jeg ikke vet noe selv :hilarious: samtidig som litt av "morroa" er testegalskapen, så jeg håper dere andre tester som gale :hilarious:
 
Nei, jeg vet ikke om jeg klarer meg heller :hilarious: Men hadde vært deilig å slippe å holde noe skult på familiemiddagene julaften og 1. Juledag så da er det egentlig bedre at jeg ikke vet noe selv :hilarious: samtidig som litt av "morroa" er testegalskapen, så jeg håper dere andre tester som gale :hilarious:
Jeg vil holde meg så jeg kan fortelle det til samboer når vi åpner julegaver på kvelden, og tror ikke jeg klarer å ikke si noe dersom jeg tester før:hilarious: Men samtidig vurderer jeg å teste før, for å unngå å bli skuffet på julaften hvis jeg ikke er gravid..
 
Nei, jeg vet ikke om jeg klarer meg heller :hilarious: Men hadde vært deilig å slippe å holde noe skult på familiemiddagene julaften og 1. Juledag så da er det egentlig bedre at jeg ikke vet noe selv :hilarious: samtidig som litt av "morroa" er testegalskapen, så jeg håper dere andre tester som gale :hilarious:
Jeg tenker omvendt - kanskje en positiv test i all hemmelighet er akkurat det som får meg til å smile nok til å holde ut svigermor uten å bli irritert :p
 
Hahaha :hilarious:
Blir ikke noe hemmelighet her dersom jeg ikke skal ha alkohol :wideyed:
Jeg var så heldig å få covid (fra de samme folka jeg skal i familieselskap med) så jeg tenkte å skylde på at kroppen fortsatt er såpass kjørt etter å ha vært syk lenge, at jeg ikke utsetter den for ekstra belastning, om jeg er så heldig at jeg har en grunn til å takke nei til vin. Ville vært meget mistenkelig uten en god forklaring her også ;)
 
Lurer meg inn her jeg også, selv om jeg ikke kjenner noe symptomer på el som egentlig skal være i dag:dead: jaja, kanskje den kommer i morgen:bored:
Ladelade- 32 - B3 - PP2- el 13/12(?)- ikm 28/12(?)
 
Back
Topp