IKM uke 52 ❤️

Bestevenninnen min fikk negativ test nettopp, livredd for hun opplever en kjemisk, men håper så virkelig den er falsk negativ pga konsentrasjon på urin, fargestoff, svingning i hcg osv..
 
EL skulle vært mandag eller tirsdag i følge EL tester. Tempen spiket litt i går, men droppet litt igjen i dag. I dag har jeg murringer. Aner ikke hva kroppen min driver med :wideyed:

Forøvrig har jeg allerede funnet ut at jeg gir opp å drøye testing. Tror nok jeg slipper løs monsteret 8 eller 9 dpo :hilarious: må bestille fler tester tror jeg, for jeg har kun 2 makesure og 5 babyplan tidlig strimmel. Hva er deres favoritt tester?
 
EL skulle vært mandag eller tirsdag i følge EL tester. Tempen spiket litt i går, men droppet litt igjen i dag. I dag har jeg murringer. Aner ikke hva kroppen min driver med :wideyed:

Forøvrig har jeg allerede funnet ut at jeg gir opp å drøye testing. Tror nok jeg slipper løs monsteret 8 eller 9 dpo :hilarious: må bestille fler tester tror jeg, for jeg har kun 2 makesure og 5 babyplan tidlig strimmel. Hva er deres favoritt tester?
Wondfo :Heartred Fås kjøpt på ebay, Amazon, AliExpress og Wish. Dessverre er det ikke like mange som sender til Norge lenger, og ofte er frakten dyr. Jeg bestilte disse for noen dager siden: https://dl.wish.com/4GN6g


Det er den rosa testen nederst på første bilde og øverst på det andre bildet :)
 

Vedlegg

  • 50EB568B-7F03-4B21-AD4B-65B6CC34176A.jpeg
    50EB568B-7F03-4B21-AD4B-65B6CC34176A.jpeg
    2,5 MB · Visninger: 44
  • 2AABCD25-1258-438B-B724-60D40508339C.jpeg
    2AABCD25-1258-438B-B724-60D40508339C.jpeg
    2 MB · Visninger: 47
EL skulle vært mandag eller tirsdag i følge EL tester. Tempen spiket litt i går, men droppet litt igjen i dag. I dag har jeg murringer. Aner ikke hva kroppen min driver med :wideyed:

Forøvrig har jeg allerede funnet ut at jeg gir opp å drøye testing. Tror nok jeg slipper løs monsteret 8 eller 9 dpo :hilarious: må bestille fler tester tror jeg, for jeg har kun 2 makesure og 5 babyplan tidlig strimmel. Hva er deres favoritt tester?
Må le litt av oss som skulle venta, i dag fikk jeg melding om at mine tester fra billige-tester er på tur:hilarious::hilarious: Testetrangen jeg følte i går forsvant, så enn så lenge har jeg håp om å holde meg en liten stund. Satser på at testene ikke kommer før tirsdag/onsdag, da er jeg 10/11dpo, så kanskje jeg klarer å unngå å teste før da:hilarious:
 
Må le litt av oss som skulle venta, i dag fikk jeg melding om at mine tester fra billige-tester er på tur:hilarious::hilarious: Testetrangen jeg følte i går forsvant, så enn så lenge har jeg håp om å holde meg en liten stund. Satser på at testene ikke kommer før tirsdag/onsdag, da er jeg 10/11dpo, så kanskje jeg klarer å unngå å teste før da:hilarious:
Hahahq, det var en tapt sak ja :hilarious: hvor i løpet er du nå?
 
Nå er det blitt sent på kvelden :p jeg er trøtt men må velge mellom sex eller dusj :hilarious: Å jeg må jo velge sex ;) så får jeg dusje i morgen :p
 
Ååå, heldig! Jeg er så sykt forvirra nå på når el var, eller om egget i det hele tatt har sluppet :wideyed:
Ja skjønner godt du er forvirra! Den der grafen ga ikke mening for meg hvertfall:confused004
Føler det går så veldig fort! Hvis det fortsetter slik har jeg ikke noe behov for testing med det første, men får se hvor lenge det varer:hilarious: Håper du kommer til dpoland snart:smiley-angelic001
 
Ja skjønner godt du er forvirra! Den der grafen ga ikke mening for meg hvertfall:confused004
Føler det går så veldig fort! Hvis det fortsetter slik har jeg ikke noe behov for testing med det første, men får se hvor lenge det varer:hilarious: Håper du kommer til dpoland snart:smiley-angelic001
Trooor kanskje jeg prøver å stole mer på El testene enn tempen denne måneden. Da tror jeg EL var I går og jeg er 1dpo i dag. Hadde veldig sterk el test på søndag, litt svakere men positiv på mandag og negativ på tirsdag.

Haha, føler det testebehovet kommer brått på noen ganger! Plutselig klarer man ikke å vente ett sekund til :hilarious:

Edit! La inn en fiktiv temp i FF for i morgen som var like høy som den i går. Da mente den 2dpo i dag!
 
Last edited:
Trooor kanskje jeg prøver å stole mer på El testene enn tempen denne måneden. Da tror jeg EL var I går og jeg er 1dpo i dag. Hadde veldig sterk el test på søndag, litt svakere men positiv på mandag og negativ på tirsdag.

Haha, føler det testebehovet kommer brått på noen ganger! Plutselig klarer man ikke å vente ett sekund til :hilarious:

Edit! La inn en fiktiv temp i FF for i morgen som var like høy som den i går. Da mente den 2dpo i dag!
Da er du jo plutselig 3dpo i dag?:woot:

Ja bruker å få sånn akutt testetrang av og til, liksom bare mååå ta en liten test:hilarious: Jeg og samboer skal på hotell fredag-lørdag, bare oss uten barn, så sater på at tiden går raskt hvertfall til mandag! Vi skal bare slappe av med kino, kafe og restaurant, gleder meg:love017
 
Da er du jo plutselig 3dpo i dag?:woot:

Ja bruker å få sånn akutt testetrang av og til, liksom bare mååå ta en liten test:hilarious: Jeg og samboer skal på hotell fredag-lørdag, bare oss uten barn, så sater på at tiden går raskt hvertfall til mandag! Vi skal bare slappe av med kino, kafe og restaurant, gleder meg:love017
Fikk kryss i ff i dag og er dermed 3dpo nå :D
 
Tempen gir ikke mening, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... Skulle starte med progesteron (fikk "resatt" syklus og ble gravid måneden etter at jeg brukte det sist), men jeg vet jo ikke engang sikkert om jeg har hatt eggløsning, og da kan det jo bli helt feil å starte? Hva hadde dere gjort? Vente på TR og håpe neste syklus gir mindre sykdom og mer mening? Starte på progesteron uansett? Så innmari frustrerende å "kaste bort" en måned :(
 

Vedlegg

  • BA9464AF-4403-41A3-AD61-9688461CB51E.jpeg
    BA9464AF-4403-41A3-AD61-9688461CB51E.jpeg
    795,9 KB · Visninger: 32
Back
Topp