IKM uke 52 ❤️

Tror jeg har fått med alle, men hvis det er noen som ikke er skrevet opp enda må dere bare rope ut:joyful:
 
De siste 2 ukene har bare blåst forbi! Jeg vil prøve å holde meg helt til 14dpo, julaften, meeeen som tidenes testetøs skal jeg ikke si noe sikkert:hilarious:
Hvordan går det med deg?:Heartred
Ja det spørs om en testetøs klarer å holde seg så lenge :) hadde hvertfall ikke klart det ;) det går jo bra her, aner jo ikke når el er, men fortsatt el slim og litt el smerter. Men ikke så mye som i går. Så kan hende jeg har el i løpet av førstkommende døgn, får bare følge med på symptomer ;)
 
Ja det spørs om en testetøs klarer å holde seg så lenge :) hadde hvertfall ikke klart det ;) det går jo bra her, aner jo ikke når el er, men fortsatt el slim og litt el smerter. Men ikke så mye som i går. Så kan hende jeg har el i løpet av førstkommende døgn, får bare følge med på symptomer ;)
Ja nei jer har definitivt ikke troa på meg selv:hilarious: Følte meg ganske tålmodig, helt til bestevenninnen min fikk positiv tidligtest i dag, så nå vil jeg bare teste jeg også:smiley-angelic001 Hun er ikke testetøs som meg, og jeg holder på å bli gaaal av det:hilarious:
Wii så spennende! Krysser fingrene for el med tidenes fineste gullegg:Heartred
 
Jeg har så syyykt ømme nipler! Har ikke hatt det siden syklusen hvor jeg ble gravid sist. Kanskje det er håp?

Tok opp det med tester med mannen og det viser seg plutselig at han er testetøs :hilarious: så han oppmuntrer til tidlig testing :hilarious:
Skulle virkelig ønske samboer var testetøs! Hadde det vært opp til han hadde jeg ikke sikkert ikke trengt å teste, for jeg merker det jo når jeg får symptomer og magen begynner å vokse:hilarious::hilarious:
 
Såeee jeg hadde jo bevisst bare 3 tester hjemme, 1 stav, 1 strimmel og 1 digital, for å unngå tidligtesting og å ta helt av. Gjett hvem som nettopp bestilte 10 tidligtester fra babyplan:angelic::angelic::hilarious:
@Maggie86 har ikke helt troa på at jeg skal holde meg til 14dpo:hilarious:
 
1 dpo, bekreftet av tempøkning:happy:
 
Hjelp, hva skjer med den siste temperaturen der??
Overse trekanten foresten, jeg tar tempen til samme tid, men Legger inn på ulikt tidspunkt og har ikke redigert tidspunkt.
1000001326.jpg
 
Mange i dpo-land allerede, så spennende! Liker meg best der selv :) Fikk kjøpt meg tester i går og den var ganske så negativ, men har slim og tror det nærmer seg:happy:
 
Back
Topp