IKM uke 52 ❤️

:happy093 Da blir det litt tidligere el enn forventet?

Jaa, det stemmer! :joyful: Og vi hadde sex i natt så sjansen er til stede :happy: Tenker el enten i morgen eller lørdag, får ofte positiv to dager på rad og syns det er litt vanskelig å gjette hvilken som blir el-dag.
 
Jaa, det stemmer! :joyful: Og vi hadde sex i natt så sjansen er til stede :happy: Tenker el enten i morgen eller lørdag, får ofte positiv to dager på rad og syns det er litt vanskelig å gjette hvilken som blir el-dag.
Det høres jo veldig bra ut:joyful: Da krysser vi fingrene for verdens beste julegave i år:smiley-angelic001
 
Hehe, synes faktisk det er verre å forholde seg til negative tester, jeg! Men om man klarer å ikke la det bety så mye, forstår jeg godt testetrangen.
For meg er det litt som flakslodd, mest sannsynlig vinner du ingenting, men det er gøy å spille alikavel :hilarious: blir selvfølgelig mer skuffet av negativ test enn av flakslodd, men frem til 13dpo så har jeg ihvertfall håp dersom den er negativ!
 
Kjenner dere at det stikker i eggstokkene når dere er i dpo? ( jeg fikk kjemisk forrige måned) skjedde akkurat det samme da. Eller er det luftsmerter? Eller fantom smerter???( tenk sånn skal jeg holde på i 14 dager nå)
 
For meg er det litt som flakslodd, mest sannsynlig vinner du ingenting, men det er gøy å spille alikavel :hilarious: blir selvfølgelig mer skuffet av negativ test enn av flakslodd, men frem til 13dpo så har jeg ihvertfall håp dersom den er negativ!
Fin måte å se på det, egentlig! Tipper at hvis jeg får konkret mistanke pga symptomer (man kjenner jo etter hele tiden selv om man ikke vil), så kan det hende at det ryker en test på 12 dpo. Første (og eneste) mann var en overraskelse, så testet først på dpo 18 eller noe sånt.
 
Kjenner dere at det stikker i eggstokkene når dere er i dpo? ( jeg fikk kjemisk forrige måned) skjedde akkurat det samme da. Eller er det luftsmerter? Eller fantom smerter???( tenk sånn skal jeg holde på i 14 dager nå)
Jeg har kjent en del stikking, og i dag fikk jeg noen skikkelige smerter som varte noen minutter:confused005 Aner derimot ikke hva det kommer av eller om jeg har hatt det tidligere sykluser
 
Kjenner dere at det stikker i eggstokkene når dere er i dpo? ( jeg fikk kjemisk forrige måned) skjedde akkurat det samme da. Eller er det luftsmerter? Eller fantom smerter???( tenk sånn skal jeg holde på i 14 dager nå)
Jeg holder på på akkurat samme måte! «Er ikke dette litt likt menssmerter? Eller er det mage/tarm-relatert? Eller …. «
 
Lykke til kjære medsøstre! Mannen bistår ikke med akskjelegging i dag... men fikk til en runde i går. Håper det holder. :rolleyes: Kjenner jeg blir frustrert... «det kommer da flere forsøk»...Han er bare ikke i mooden i dag. Jeg må respektere det. Men fader, tar meg selv i å se negativ test og periode uten fest ,på nytt igjen. Knasker vitaminer og spiser laks, trener mindfullness og positivisme. Jeg vil så gjerne få det til!:laughing002 Men blir litt små gal av prosessen. Takk for at forumet finnes! Haha -
 
Kjenner dere at det stikker i eggstokkene når dere er i dpo? ( jeg fikk kjemisk forrige måned) skjedde akkurat det samme da. Eller er det luftsmerter? Eller fantom smerter???( tenk sånn skal jeg holde på i 14 dager nå
Jeg har kjent en del stikking, og i dag fikk jeg noen skikkelige smerter som varte noen minutter:confused005 Aner derimot ikke hva det kommer av eller om jeg har hatt det tidligere sykluser
ja, det er til å bli sprø av! Erfaring viser at det skjer masse i en kropp i en helt normal lutealfase, men man blir så på tolker’n når man prøver, altså ….
 
Lykke til kjære medsøstre! Mannen bistår ikke med akskjelegging i dag... men fikk til en runde i går. Håper det holder. :rolleyes: Kjenner jeg blir frustrert... «det kommer da flere forsøk»...Han er bare ikke i mooden i dag. Jeg må respektere det. Men fader, tar meg selv i å se negativ test og periode uten fest ,på nytt igjen. Knasker vitaminer og spiser laks, trener mindfullness og positivisme. Jeg vil så gjerne få det til!:laughing002 Men blir litt små gal av prosessen. Takk for at forumet finnes! Haha -
Ja man bli jo gal av dette, tenker jo nesten ikke på annet. Føler eneste grunnen Til at jeg har sex er for å lage barn. ( masse plikt sex her altså). Og når mannen ikke er helt i mood gjør jeg alt for å friste han. ( veldig merkelig oppførsel fra min side der altså) jeg ber om at det blir vår tur snart:Heartbigred:Heartbigred
 
Lykke til kjære medsøstre! Mannen bistår ikke med akskjelegging i dag... men fikk til en runde i går. Håper det holder. :rolleyes: Kjenner jeg blir frustrert... «det kommer da flere forsøk»...Han er bare ikke i mooden i dag. Jeg må respektere det. Men fader, tar meg selv i å se negativ test og periode uten fest ,på nytt igjen. Knasker vitaminer og spiser laks, trener mindfullness og positivisme. Jeg vil så gjerne få det til!:laughing002 Men blir litt små gal av prosessen. Takk for at forumet finnes! Haha -
Skjønner deg godt! Jeg begynte nesten å grine når mannen ikke fikk det helt til dagen etter positiv el test :laughing002 Man blir jo helt gal av prøvingen når du vil at det skal gå fortest mulig
 
Det hadde jo vært den beste julegaven! Når tenker du å begynne testingen? :)
Har lyst å vente til jeg er 14dpo på julaften, men tror det kommer litt an på når jeg får testene i posten, om jeg har noen symptomer og om testetrangen kommer snikende:angelic:
 
Ja man bli jo gal av dette, tenker jo nesten ikke på annet. Føler eneste grunnen Til at jeg har sex er for å lage barn. ( masse plikt sex her altså). Og når mannen ikke er helt i mood gjør jeg alt for å friste han. ( veldig merkelig oppførsel fra min side der altså) jeg ber om at det blir vår tur snart:Heartbigred:Heartbigred
takk for støtten :Heartbigred Ja! Nå må det gå!
 
Endelig 3 dpo, eggløsningen var to dager for sein. Er det et dårlig tegn? Kom på syklus dag 31. er alltid 28/29 syklus tenkte å ikke tempe mere, blir så sykt opptatt av tempen.
 
Back
Topp