IKM uke 52 ❤️

Så bra! Her er jeg på cd 4 så holder fortsatt på med mensen, men snart! Det hadde vært så fint med en ekstra julegave i etterkant av jul :gen014

Noen som tenker å prøve noe ekstra? Hostesaft, ananas, grapefrukt etc?
Hva slags hostesaft er det i så fall snakk om? En slimløsende? :happy:
 
Positiv El test i går - krysser fingrene for at egget slipper i dag! Jeg har faktisk litt trua på denne perioden. For mulig termin dato i september faller på bryllupsdagen vår:) Er noen sånn som meg å sjekker mulig termindato?

Jeg pleier aldri å være så positiv, alltid redd for å jinxe det med å søke termindato og være så skråsikker! Men skader vel ikke å endre innstilling en PP ;)
 
Hva slags hostesaft er det i så fall snakk om? En slimløsende? :happy:

Solvipect, som er slimløsende. Det måtte vist være akkurat den pga et stoff den inneholdt. Det gjør eggløsningsslimet tynnere for at det ska være enklere for sædcellene å svømme opp og det gjør også til at det blir mer av :happy:


Hovedårsaken til at jeg prøver det nå er at de siste mnd har jeg slitt med tørre tilstander der nede som er veldig ulikt meg til vanlig. Nå har jeg tatt noen småsuper i 4-5 dager og det er helt tullete hvor stor forskjell det er! o_O Nå er det våte drømmer igjen, hehe :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Positiv El test i går - krysser fingrene for at egget slipper i dag! Jeg har faktisk litt trua på denne perioden. For mulig termin dato i september faller på bryllupsdagen vår:) Er noen sånn som meg å sjekker mulig termindato?

Jeg pleier aldri å være så positiv, alltid redd for å jinxe det med å søke termindato og være så skråsikker! Men skader vel ikke å endre innstilling en PP ;)

Jeg er skyldig i det :bag::angelic:
Håper det klaffer for dere :gen014
 
Vært på UL i dag for å sjekke egg med tanke på at jeg tar letrozol. Var ingen glede egentlig å dra dit, foreløpig så det dårlig ut. Gyno syns slimhinnen var veldig tynn, og det største egget var kun målt til 12 mm. Vet det fortsatt er tidlig og at EL kan komme senere på letrozol men etter 2 MA og konisering det siste året så er det vanskelig å være optimistisk. Så sitter må å forbereder meg mentalt til ny runde med trippel dose letrozol
 
Jeg kan flyttes litt på om du orker.
FruFrøken-31-B4- PP12- EL 13.12- IKM 28.12
Positiv el test i går og nå, el i morgen regner jeg med. Har ikke hatt det så tidlig som cd 14 før, så vi håper det er et godt tegn!
 
Vært på UL i dag for å sjekke egg med tanke på at jeg tar letrozol. Var ingen glede egentlig å dra dit, foreløpig så det dårlig ut. Gyno syns slimhinnen var veldig tynn, og det største egget var kun målt til 12 mm. Vet det fortsatt er tidlig og at EL kan komme senere på letrozol men etter 2 MA og konisering det siste året så er det vanskelig å være optimistisk. Så sitter må å forbereder meg mentalt til ny runde med trippel dose letrozol
Æsj så kjedelig.. Håper bare det er gullegget som trenger litt ekstra tid:smiley-angelic001:Heartred
 
Jeg kan flyttes litt på om du orker.
FruFrøken-31-B4- PP12- EL 13.12- IKM 28.12
Positiv el test i går og nå, el i morgen regner jeg med. Har ikke hatt det så tidlig som cd 14 før, så vi håper det er et godt tegn!
Hærlig med tidligere el, det må jo være et godt tegn!:smiley-angelic001
 
Positiv El test i går - krysser fingrene for at egget slipper i dag! Jeg har faktisk litt trua på denne perioden. For mulig termin dato i september faller på bryllupsdagen vår:) Er noen sånn som meg å sjekker mulig termindato?

Jeg pleier aldri å være så positiv, alltid redd for å jinxe det med å søke termindato og være så skråsikker! Men skader vel ikke å endre innstilling en PP ;)

Jeg gjør det! :hilarious: Både første dag mens sjekker jeg, og når jeg vet mer sikkert når EL ble. Ligger foreløpig an til starten av september:joyful:

Så kjekt at det er så mye aktivitet her nå, måtte alle bli gravide! Venter på EL her, CD 12 i dag og tenker å ta første EL-testen i ettermiddag
 
Det hjelper litt på ja!:hilarious: Forhåpentligvis blir jeg 3barnsmor før jeg fyller 25:woot:
Hvor gamle er de 3?:joyful:
De er 14,12 og 7. så vi prøver på en attpåklatt :Heartred Hadde ikke noe problem med å bli gravid med noen av dem, men nå skal det vist være mer komplisert. Tror nok det på mange måter er lurt å gjøre seg ferdig tidlig om man kan!
 
Positiv El test i går - krysser fingrene for at egget slipper i dag! Jeg har faktisk litt trua på denne perioden. For mulig termin dato i september faller på bryllupsdagen vår:) Er noen sånn som meg å sjekker mulig termindato?

Jeg pleier aldri å være så positiv, alltid redd for å jinxe det med å søke termindato og være så skråsikker! Men skader vel ikke å endre innstilling en PP ;)
Jeg er også sånn som sjekker sjekker mulig termindato, både første dag i mens og i forhold til el:hilarious: Redd for å jinxe hele prøvingen bare med å tenke positivt:hilarious:
 
Nei er kanskje ikke det, føler de fleste er 30+:confused005 Mens her er jeg som prøver på nr 3 nå, kanskje litt utenfor normalen:hilarious:
Nei men samtidig er det syykt mange født i 99-97 som er gravide i hjembyen min, både med barn nr 1-3, så det går kanskje litt i bølger :angelic:
 
Ja hadde jo vært en perfekt julegave! Er egentlig skikkelig testetøs men har bevisst kjøpt inn bare få noen tester, så vurderer om jeg skal prøve å holde meg til julaften og svi av første da:nailbiting:

Vurderer ananas, for det er jo ekstremt godt så hvorfor ikke. Men vi har bare 1 butikk i nærheten og de har ikke hatt det inne på flere uke nå, og tror ikke jeg orker å kjøre ekstra tur til neste butikk da det er litt over 30 min hver vei, så får se om vi tilfeldigvis skal den veien i nærmeste framtid:hilarious:
Skal du prøve noe?
Jeg og tenkte å prøve å vente med å teste til julaften, hadde jo vært den perfekte julegave :joyful:
 
De er 14,12 og 7. så vi prøver på en attpåklatt :Heartred Hadde ikke noe problem med å bli gravid med noen av dem, men nå skal det vist være mer komplisert. Tror nok det på mange måter er lurt å gjøre seg ferdig tidlig om man kan!
Så koselig med atpåklatt da! Håper det klaffer for dere denne pp:smiley-angelic001:Heartred Samboer sier at neste er siste, så ser ut som vi blir ferdig ganske tidlig, men blir nok å leve i håp om at han blir å ombestemme seg en dag. Men er veldig glad vi får de tette og gjør oss ferdig når vi først er så godt i gang:love017
 
Nei men samtidig er det syykt mange født i 99-97 som er gravide i hjembyen min, både med barn nr 1-3, så det går kanskje litt i bølger :angelic:
Ja merker det her hjemme også, har vært mange mellom 23 og 29 som har født det siste året:joyful:
Jeg og tenkte å prøve å vente med å teste til julaften, hadde jo vært den perfekte julegave :joyful:
Ja hadde jo vært såå koselig! + jeg vil prøve å fortelle det til samboer på en litt gøy måte denne gangen, så hvis det klaffer denne mnd tenkte jeg når vi åpner julegaver på kvelden, men tror ikke jeg klarer å holde meg hvis jeg finner ut av det tidligere:hilarious:
 
For komisk til ikke å deles. Jeg har ørebetennelse og fått en penicillinkur som ikke har hjulpet. Hører derfor ingen ting på det ene øret. Datteren min fikk feber (igjen) lørdag kveld, var fin søndag på dagen, men fikk feber igjen til kvelden. Da jeg la meg i går begynte hun å brekke seg (jippi), og vi hadde først en runde oppkast. Da så vi at hun også har ørebetennelse, fordi trommehinna var sprukket og det var masse verk. Da vi ryddet etter andre runde oppkast kom det plutselig en katt (!!!) inn vinduet?! Vi har så absolutt ikke katt:hilarious:Hadde enda tre runder til med oppkast i natt, men fikk heldigvis ut katten :hilarious:

Godt eggløsningstestene er negative, for her blir det ikke mye aksjer :p
 
Back
Topp