IKM uke 52 ❤️

Drastisk fall i melkeproduksjonen i dag :wideyed: kan være fordi jeg er veldig sliten og trøtt, men det kan også være tegn på at noe er på gang. Har nok en gang sovnet på underlige steder og har hatt mye stikninger i magen som minner om ligamentsmerter. 6dpo så burde jo egentlig ikke ha symptomer uansett om det er noe på gang eller ikke :hilarious:
 
1-2 dpo her, ømme bryst/brystvorter og ellers ingen symptomer. Blir nok ingen test før etter julaften her, kanskje ryker første test på første juledag.
 
Jeg har som mål å komme meg gjennom jula uten å teste. Hele familien reiser hjem 3. juledag. Så fjerde juledag blir det test. Da skal e være 13 dager Dpo klarer aldri å vente på mensen uansett. Pp22… sååå e har kjøpt sånn 50 tester fra billigtester
 
Tenker jeg skal gi meg selv en julegave/trøstepremie hvis det ikke blir noe ut av denne PP'n; ny apple watch som kan ta over tempingen for meg :D
 
Jeg skal ikke teste denne måneden, på grunn av jula. Blir så veldig lei meg for negativ test. Så skal bare kose meg i jula, forventet mens er tirsdag 27, kommer tr så kommer den. Da kan jeg nyte et glass vin på nyttårsaften :Heartbigred
 
Tenker jeg skal gi meg selv en julegave/trøstepremie hvis det ikke blir noe ut av denne PP'n; ny apple watch som kan ta over tempingen for meg :D

Den ligger under juletreet til meg, er også her et lyspunkt hvis denne runden ikke klaffer :happy:
 
Så gøy! Ja hadde termin i starten av januar men frøkna var utålmodig og kom 30 desember:wacky::joyful:
Så morsomt :D Jeg hadde termin 26 desember, men hun kom 10. så skulle jeg være så heldig å bli gravid denne pp så skal det bli spennende å se om det blir august eller september baby :hilarious:
 
Så morsomt :D Jeg hadde termin 26 desember, men hun kom 10. så skulle jeg være så heldig å bli gravid denne pp så skal det bli spennende å se om det blir august eller september baby :hilarious:
Ja det kan jo bli spennende! Når blir termin hvis det klaffer denne pp?:woot: Jeg er bare evig glad hvis jeg klarer å unngå enda en "på slutten av året"-unge:hilarious: Har en oktober og en desember, så hadde jo vært hyggelig med en mens det enda er dagslys ute (bor i nordnorge):hilarious:
 
Ja det kan jo bli spennende! Når blir termin hvis det klaffer denne pp?:woot: Jeg er bare evig glad hvis jeg klarer å unngå enda en "på slutten av året"-unge:hilarious: Har en oktober og en desember, så hadde jo vært hyggelig med en mens det enda er dagslys ute (bor i nordnorge):hilarious:
:hilarious: :hilarious: :hilarious: Skjønner akkurat hva du mener, jeg skal å prøve å holde meg unna desember denne gangen. Vi har 5 bursdager i nærmeste familie og bryllupsdag i desember. Så i tillegg til jula tror jeg ikke jeg klarer en 6 bursdag den mnd :hilarious:

Blir 4 September hvis det klaffer denne gangen. Hva med deg? Jeg skal krysse fingrene for ett sol barn for deg :thumright
 
Back
Topp