IKM uke 52 ❤️

På grunn av kort lutealfase venter jeg TR på tirsdag, men det er nok litt tidlig å teste! Der er bare 8dpo og jeg syns det er få som får positiv test da. Så sånn sett venter jeg til uteblitt mens med å teste :hilarious:
Ja er jo ikke verst å vente til uteblitt mens før testing:hilarious: Når tenker du å første test ryker?
 
8 dager +- 1 dag! Eneste gangene jeg ikke har fått tr til den tiden er de to gangene jeg har vært gravid, og sist måned hvor syklusen min var helt rar og endte på 48 dager.
Sniker! Har du blitt gravid uten støtte de andre gangene? Tror selv jeg har ca 8 dagers lutealsfase og hadde EL 14.12, så ligger ganske likt som deg nå men hører til i uke 51-gruppa, selvom jeg er mye mer likt i syklusen med alle dere her:happy:
 
Sniker! Har du blitt gravid uten støtte de andre gangene? Tror selv jeg har ca 8 dagers lutealsfase og hadde EL 14.12, så ligger ganske likt som deg nå men hører til i uke 51-gruppa, selvom jeg er mye mer likt i syklusen med alle dere her:happy:
Jeg har blitt gravid en gang uten støtte, men mistet da i MA uke 7. De mistenkte at det kunne være pga for lite progesteron, men kunne ikke være sikre. Neste gang ble jeg også gravid uten støtte, men brukte progesteron fra positiv test. Denne gangen skal jeg prøve uten støtte dersom jeg blir gravid, hadde HG sist gang og progesteron kan øke kvalme så vil helst unngå det. Håper en eventuell spire sitter til termin!
 
Jeg har blitt gravid en gang uten støtte, men mistet da i MA uke 7. De mistenkte at det kunne være pga for lite progesteron, men kunne ikke være sikre. Neste gang ble jeg også gravid uten støtte, men brukte progesteron fra positiv test. Denne gangen skal jeg prøve uten støtte dersom jeg blir gravid, hadde HG sist gang og progesteron kan øke kvalme så vil helst unngå det. Håper en eventuell spire sitter til termin!
Godt å høre at du kan bli gravid uten hjelp i hvert fall! Det gir håp:Heartpink
 
Godt å høre at du kan bli gravid uten hjelp i hvert fall! Det gir håp:Heartpink
Det er absolutt håp! Jeg har snakket med flere som har blitt gravide selv med kort lutealfase, en jeg kjenner utenfor forum har også blitt det :D men tror man da er avhengig av at blastocysten ikke er veldig treg med å feste seg, så det kan være litt vanskeligere å bli gravid "naturlig".
 
Hvordan er det med deg? Fristet til å teste enda?
Går overraskende greit egentlig! 8dpo og kjenner ikke testetrangen, så dette er helt nytt for meg:hilarious: Har skrevet liste over alt som skal gjøres de neste 4/5 dagene, så håper det holder meg opptatt. Nettopp pyntet juletreet:santa
 
Last edited:
Klarer ikke å la vær å lete etter tegn:laughing001:laughing002 er jo bare 5 dpo og tar helt av. Men her er mitt fun for dagen: tydeligere blodåre på høyre bryst. Og jeg dusja ikke først:gen053 tar jo helt av her:gen113
Tror kanskje jeg har glemt å føre deg opp på listen:confused004 Hvis du vil jeg skal skrive deg opp kan du bare legge inn infoen som står på første siden:joyful:
 
Nå begynner det å nærme seg :smiley-bounce012 milevis etter alle dere da:hilarious:
 

Vedlegg

  • EF2B7546-30F2-4302-8BBE-9A4402C23ED4.jpeg
    EF2B7546-30F2-4302-8BBE-9A4402C23ED4.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 39
Back
Topp