IKM uke 52 ❤️

Man kan se for seg hva man vil, men ikke alltid det blir sånn. Men det er vel derfor vi har slike forum? At alle kan få lov til å uttrykke alle følelser?:angelic::bag:
Når man har unger fra før så sitter man litt midt imellom. Sorgen med å ikke få det til, fordi man vet hva man går glipp av:dontknow
Ja, når man har unger fra før, får man gjerne den der «men har du ikke nok med de du har?» Og man er jo heldig som har barn fra før, men prosessen med lang prøvetid og sånn er tung allikevel.
 
Kvalm ja, jeg sliter så mye med kvalme. Siden jeg hadde en Ma i august. Metallsmak i munnen og kvalme……. Har noen andre her opplevd det, kvalme som varer lenge gjerne hele natta…… også plutselig på morningen igjen…. Jeg gikk til legen hun tok noen tester og sa at det var nok bare hormoner og psykisk…….
Å så kjipt å drasse på graviditetssymptomer lang tid etter MA! Håper du snart blir gravid igjen.
 
Er rundt 4-5 dpo, og har kjent på en del murringer/smerter i rygg og nedre del av magen, spesielt på venstre side:nailbiting: håper det kanskje er et tegn på at noe er på gang, men man kjenner jo etter på ALT så trenger jo ikke å være noe spesielt heller:hilarious:
 
Er rundt 4-5 dpo, og har kjent på en del murringer/smerter i rygg og nedre del av magen, spesielt på venstre side:nailbiting: håper det kanskje er et tegn på at noe er på gang, men man kjenner jo etter på ALT så trenger jo ikke å være noe spesielt heller:hilarious:
7 dpo her og samme - litt «knipinger» i magen, men argumenterer som deg, «er sikkert bare noe annet». Man klarer jo ikke å la vær å kjenne etter!
 
7 dpo her og samme - litt «knipinger» i magen, men argumenterer som deg, «er sikkert bare noe annet». Man klarer jo ikke å la vær å kjenne etter!
Det er kjempevanskelig å la være faktisk! Har prøvd siden august, og hatt en kjemisk/tidlig SA i oktober, og jeg føler at prøvingen blir veldig alt-oppslukende o_O klarer nesten ikke tenke på noe annet, selv om alle rundt bare «ta det med ro og ikke stress», men det er veldig mye enklere sagt enn gjort:wtf:
 
Det er kjempevanskelig å la være faktisk! Har prøvd siden august, og hatt en kjemisk/tidlig SA i oktober, og jeg føler at prøvingen blir veldig alt-oppslukende o_O klarer nesten ikke tenke på noe annet, selv om alle rundt bare «ta det med ro og ikke stress», men det er veldig mye enklere sagt enn gjort:wtf:
Leit å høre om nylig kjemisk/tidlig SA. «Ta det med ro og ikke stress» er velment, men ikke et spesielt nyttig råd når man står midt oppe i det, altså.
 
5 dpo her og kjenner også på murringer, sliten i korsryggen og små stikk/rykk på ene siden. Litt for mye spenning i hverdagen :hilarious:
Håper for oss! Jeg er ganske dårlig til å pinpointe smerte i kroppen (kjempeimponert over dem som kan kjenne fra hvilken side egget slipper under el og sånn), men murringer nederst i magen er det iallefall, ja.
 
Håper for oss! Jeg er ganske dårlig til å pinpointe smerte i kroppen (kjempeimponert over dem som kan kjenne fra hvilken side egget slipper under el og sånn), men murringer nederst i magen er det iallefall, ja.
Jeg er på pp1, så forventer jo egentlig ikke at det skal gå, men håper jo selv om! Så blir spennende å se hva disse smertene er :D
 
Jeg er på pp1, så forventer jo egentlig ikke at det skal gå, men håper jo selv om! Så blir spennende å se hva disse smertene er :D
Ah, har du gått på p-piller fram til nylig? For det er litt «sjokk» å finne ut hvor mye som skjer i kroppen i en helt vanlig eggløsning/lutealfase når man slutter, syntes iallefall jeg. Og veldig vanskelig å skille graviditetssymptomer fra pms!
 
Ah, har du gått på p-piller fram til nylig? For det er litt «sjokk» å finne ut hvor mye som skjer i kroppen i en helt vanlig eggløsning/lutealfase når man slutter, syntes iallefall jeg. Og veldig vanskelig å skille graviditetssymptomer fra pms!
Sluttet i oktober, så er jo helt fascinert over alt som skjer med kroppen! Har nok ikke hatt eggløsning siden 2015 :hilarious:
 
Phu. Trøtt og svimmel i dag. Får litt angst-tendenser av tanken på at det kan skyldes graviditet. Var så vanvittig dårlig forrige gang, og hvis det virkelig starter 5/6 dpo nå, er jeg i så fall in for a kill. Forrige gang startet det ikke skikkelig før 4/5 uker på vei, men fra rundt 6 uker var jeg sengeliggende... Håper virkelig dette er tilfeldig!
 
Appene sier jeg har el i dag. Men det kan umulig stemme. Etter mine beregninger er jeg 2 dpo. Tror det er mere korrekt. Jeg har ingen syntomer. :)
Sendte vekk febersjuk unge i dag :p uff dårlig samvittighet. Men mamma og pappa ville ta ho. Så da får vi slappet av. Hun har vært sjuk 1 år nå nesten, stakkars. Men godt ho tar feberen nå, så er vi mest sansynlig friske til jul ❤️
 
Appene sier jeg har el i dag. Men det kan umulig stemme. Etter mine beregninger er jeg 2 dpo. Tror det er mere korrekt. Jeg har ingen syntomer. :)
Sendte vekk febersjuk unge i dag :p uff dårlig samvittighet. Men mamma og pappa ville ta ho. Så da får vi slappet av. Hun har vært sjuk 1 år nå nesten, stakkars. Men godt ho tar feberen nå, så er vi mest sansynlig friske til jul ❤️
Virker som om du kjenner din kropp veldig godt, så da har nok du rett! Velkommen til dpo-land! :)
 
På grunn av kort lutealfase venter jeg TR på tirsdag, men det er nok litt tidlig å teste! Der er bare 8dpo og jeg syns det er få som får positiv test da. Så sånn sett venter jeg til uteblitt mens med å teste :hilarious:
 
Back
Topp