IKM uke 52 ❤️

"Få historien din til å stråle":hilarious::hilarious:
Er testingen i gang?:woot:
Ja, jeg liker å starte testingen før det egentlig er så sannsynlig å få positiv. Hjelper til å holde håpet nede ;)
Hvis jeg ikke tester går jeg liksom og tenker at jeg kan være gravid og kunne fått positiv om jeg hadde testet, osv. Da blir fallhøyden mye verre hvis jeg får negativ sent eller mensen kommer...
 
Ja, jeg liker å starte testingen før det egentlig er så sannsynlig å få positiv. Hjelper til å holde håpet nede ;)
Hvis jeg ikke tester går jeg liksom og tenker at jeg kan være gravid og kunne fått positiv om jeg hadde testet, osv. Da blir fallhøyden mye verre hvis jeg får negativ sent eller mensen kommer...
Jeg er heeelt lik :hilarious: Mye bedre å bli positivt overrasket!
 
Jeg er heeelt lik :hilarious: Mye bedre å bli positivt overrasket!
Er faktisk også litt sur for at jeg ble tatt på sengen (pga blødning ved IKM) sist jeg var gravid, og aldri fikk tatt bilder av stigning og sånt :p
Skal helt klart ikke gå glipp av den første positive igjen!
 
Tenkte at jeg skulle glede @Lykkelig.Mamma og begynne testingen i dag :hilarious: blenda selvfølgelig (7dpo), men da har jeg en referanse!
1000001375.jpg
 
Ja, jeg liker å starte testingen før det egentlig er så sannsynlig å få positiv. Hjelper til å holde håpet nede ;)
Hvis jeg ikke tester går jeg liksom og tenker at jeg kan være gravid og kunne fått positiv om jeg hadde testet, osv. Da blir fallhøyden mye verre hvis jeg får negativ sent eller mensen kommer...
Har tenkt på det selv, skulle egentlig prøve å vente til julaften, men tror jeg blir mye mer skuffet av negativ da enn hvis jeg har fått negativ et par dager i forveien. 9dpo i dag, får se om det kanskje ryker en test i morgen:angelic:
 
Jeg forstår deg veldig godt, prøver å lage barn nummer fire og merker på hele kroppen at det å være i prøvelsen ikke er særlig bra for meg og ungene eller mannen min. Det er både vondt og vanskelig. Jeg er 40 år og klandrer meg selv hver dag fordi jeg prøver å få en til siden det er større risiko for å få et barn som trenger ekstra støtte. Nå som jeg har tre barn, burde ikke det være nok? Jeg må jo ta vare på de tre jeg har. Holder det ikke liksom, mange tanker der altså. Men etter at jeg mista min første ektemann har jeg fått en ny og vi vil gjerne ha en søsken til lille jenta vår på hennes alder. Om vi får det til, det vet jeg ikke. Og uvissheten og drømmen om en til er både fin og vond.
Så trist å høre om første mannen din :Heartred
Kjenner meg igjen i en del du skriver, har 3 selv. Det burde jo være nok, og selvfølgelig er jeg takknemlig for dem! Men når man først har bestemt seg for nr 4 og ikke får det til, så er det sårt. Hos oss lå noe av avgjørelsen i at jeg syntes det er meget syns å være ferdig med barn så tidlig i livet. Altså, man har jo barna når de blir eldre også men blir ikke det samme. Er 31 år med unger fra 7-14, en attpåklatt hadde passet oss helt perfekt!
 
Tenkte at jeg skulle glede @Lykkelig.Mamma og begynne testingen i dag :hilarious: blenda selvfølgelig (7dpo), men da har jeg en referanse! Vis vedlegget 394952
Når kastet du testen etter bruk, fem minutter :scratch eller gjemmer du den litt i BH-en og tar den litt frem ned et håp om at den er blitt positiv:laughing001 eller kanskje du har vært så flink og kasta den i søppela også etter en stund må du bare gå og ta en titt:pompus:
 
Når kastet du testen etter bruk, fem minutter :scratch eller gjemmer du den litt i BH-en og tar den litt frem ned et håp om at den er blitt positiv:laughing001 eller kanskje du har vært så flink og kasta den i søppela også etter en stund må du bare gå og ta en titt:pompus:
Jeg kaster dem faktisk i søpla etter utløpstiden når de er negative og plukker dem ikke opp. Bioingeniør så er litt regelrytter på sånnt :hilarious: jeg tar vare på de jeg skimter noe på da!
 
Back
Topp