IKM uke 52 ❤️

Nei allerede??:arghh::arghh: Går du på noe for å prøve å forlenge lutealfasen? Sender deg mange klemmer og håper på positivt test neste pp:smiley-angelic001:Heartred
Nei, gikk ikke på noe. Jeg har alltid hatt kort lutealfase og har jo blitt gravid to ganger før uten hjelp så håpet liksom å slippe medikamenter, men mulig jeg skal forhøre meg med lege. Takk :Heartred
 
Øm, både selve puppen og brystvorta :hilarious:
Skjønner! Spennende! Krysser, krysser! Jeg har ømme pupper sjøl, ikke så ømme at jeg dør om noen tar på dem (er dine?), men det fikk jeg ikke før ganske langt uti sist (jeg dro faktisk på en joggetur da jeg fikk positiv test). I går hadde jeg masse etellerannet nederst i magen, føltes som det man på engelsk kaller «blunt pinching» (svak klyping). Holdt meg våken litt før jeg sovnet.
 
Skjønner! Spennende! Krysser, krysser! Jeg har ømme pupper sjøl, ikke så ømme at jeg dør om noen tar på dem (er dine?), men det fikk jeg ikke før ganske langt uti sist (jeg dro faktisk på en joggetur da jeg fikk positiv test). I går hadde jeg masse etellerannet nederst i magen, føltes som det man på engelsk kaller «blunt pinching» (svak klyping). Holdt meg våken litt før jeg sovnet.
Spennende er du engelsk? Jeg også hadde noe greier i natt, stikking på høyre sia. Så spennende med ømme pupper:wacky: mine kan du presse ihjel , kjenner ingenting. Men har en tydeligere blodåre:Heartpink
 
Spennende er du engelsk? Jeg også hadde noe greier i natt, stikking på høyre sia. Så spennende med ømme pupper:wacky: mine kan du presse ihjel , kjenner ingenting. Men har en tydeligere blodåre:Heartpink
Presse ihjel, huff, haha, ikke gjør det! Er norsk men bodd mye utenlands, så av og til blir jeg litt i tvil om hva som er riktig norsk uttrykk. «Blunt pinching» har jeg plukket opp fra amerikanske forum, syntes det var beskrivende, for «stikking» tenker jeg kanskje er mer vondt (?)
 
Ja den pleier å være brun :drunken_smilie
Pleier du å ha litt brunt før start frisk blødning vanligvis når du får mens? Om ikke, kan jo dette absolutt tyde i retning av en festeblødning!
Kanskje festeblødning?:woot::smiley-angelic001 Skal jeg bare vente med å sette deg på tr?
Tok seg opp nå så da er det TR desverre! Da blir det vin til jul og bobler til nyttår! Må nyte de godene jegkan siden det ikke ble noen spire denne runden.
 
Tok seg opp nå så da er det TR desverre! Da blir det vin til jul og bobler til nyttår! Må nyte de godene jegkan siden det ikke ble noen spire denne runden.
Kjipt at kroppen lurer en med nytt symptom før den likevel skal ha mens, kan den ikke bare gå rett på, liksom! Men når det først er sånn, så synes jeg du har helt rett innstilling - mer vin og bobler til deg :Heartpink før baby kommer litt senere.
 
Back
Topp