IKM uke 51

Da er nok det lille håpet ute her for denne gang. 10/11dpo idag (litt usikker på når man skal starte tellingen når el skjer på natt?), og blenda tester. For "sikkerhets skyld" tok jeg både tidlig metode og normal MakeSure, og begge er blenda. Da er det bare å vente på TR, og sørge litt over julemirakelet som ikke ble noe av...

IMG_3565.jpeg

Da er nok TR her på besøk, friskt blod på papiret ista. Kroppen trenger nok mer tid på seg etter MA, siden det ble kort lutealfase 8-9 dager
Hvilken IKM gruppe blir neste for deg? ❤️

10dpo. Begynner å miste troa litt her nå, ganske utvanna urin på disse testene men uansett... føler noe burde ha dukka opp nå hvis det hadde vært noe, selv om jeg vet at noen ikke får utslag før 14/15dpo!
Det er jo fortsatt håp! Men kjenner meg så igjen. Har mista trua nå 9 dpo. Men tror det er litt beskyttelsesmekanisme og på en måte. Ugh. Jeg krysser fingrene for at det dukker opp noe i løpet av de neste dagene for deg :Heartred

Det ser ut som el testene har roet seg litt! De er ikke positive lengre, dette på utvannet urin! De har vært positive på utvannet urin de siste dagene.. kanskje jeg fikk el i helga? :confused2 El testen jeg tok da var sterkere enn det var når jeg trodde jeg hadde el - legger ut bilde av den!

Vedlegg

• 20251213_104426.jpg
    20251213_104426.jpg
    82,4 KB · Visninger: 24
IMG_8813.jpeg

Jeg er helt ny her inne :) Har noen erfaring med babyplan tidlig staver? Lester strimmler kan ha skyggestrek. Hva tror dere denne er, positiv eller negativ? Jeg er dpo 16, jeg fikk bløding dpo 10, forvant dpo 11 også blødd ca 1 tampong full både i går og ny i dag. Skal kjøpe en digital test i morgen om nødvendig.

KrVis vedlegget 476006

Jeg er helt ny her inne :) Har noen erfaring med babyplan tidlig staver? Lester strimmler kan ha skyggestrek. Hva tror dere denne er, positiv eller negativ? Jeg er dpo 16, jeg fikk bløding dpo 10, forvant dpo 11 også blødd ca 1 tampong full både i går og ny i dag. Skal kjøpe en digital test i morgen om nødvendig.
Ser antydning til en strek der:happy: men vanskelig å si om det kan være skyggestrek pga glasset.
Men prøv en annen type, evt clearblue sin digitale :Heartred
Krysset fingrene for deg.

Mista litt troen nå ikveld, prøvde en cb digital tidlig som viste negativ:sad002
Hadde drukket en del vann osv før så urinen var nok veldig utvannet også da.
Men mista som skrevet litt troen nå. Er 9dpo idag. Men har hatt litt murringer siste dagene og press på høyre side, og små ømme pupper.
Men får vel bare vente på TR:(

Da er nok det lille håpet ute her for denne gang. 10/11dpo idag (litt usikker på når man skal starte tellingen når el skjer på natt?), og blenda tester. For "sikkerhets skyld" tok jeg både tidlig metode og normal MakeSure, og begge er blenda. Da er det bare å vente på TR, og sørge litt over julemirakelet som ikke ble noe av...

Vis vedlegget 475986
Har du pleid å teste positivt tidlig før? :Heartblue

Vis vedlegget 476006

Den er positiv, gratulerer :happy: . Ligner på venninna mi sin, hun er gravid:
IMG_6442.jpeg

Vis vedlegget 476006

Velkommen hit! Har hørt at det kan være skygger på de, men vet ikke om alle batchene er sånn eventuelt. Spennende å se om du tester med digital :happy:

Mista litt troen nå ikveld, prøvde en cb digital tidlig som viste negativ:sad002
Hadde drukket en del vann osv før så urinen var nok veldig utvannet også da.
Men mista som skrevet litt troen nå. Er 9dpo idag. Men har hatt litt murringer siste dagene og press på høyre side, og små ømme pupper.
Men får vel bare vente på TR:(
Fortsatt tidlig :Heartblue Prøve å ta en ny imorgen eller overimorgen?

Back
Topp