Da er nok TR her på besøk, friskt blod på papiret ista. Kroppen trenger nok mer tid på seg etter MA, siden det ble kort lutealfase 8-9 dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei så kjipt å høreDa er nok TR her på besøk, friskt blod på papiret ista. Kroppen trenger nok mer tid på seg etter MA, siden det ble kort lutealfase 8-9 dager

Synes jeg skimter en svak strek på babyplan sin strimmel10dpo. Begynner å miste troa litt her nå, ganske utvanna urin på disse testene men uansett... føler noe burde ha dukka opp nå hvis det hadde vært noe, selv om jeg vet at noen ikke får utslag før 14/15dpo!
mulig jeg bare håper like mye på deres vegne som til meg selv
Hvilken IKM gruppe blir neste for deg?Da er nok TR her på besøk, friskt blod på papiret ista. Kroppen trenger nok mer tid på seg etter MA, siden det ble kort lutealfase 8-9 dager
Det er jo fortsatt håp! Men kjenner meg så igjen. Har mista trua nå 9 dpo. Men tror det er litt beskyttelsesmekanisme og på en måte. Ugh. Jeg krysser fingrene for at det dukker opp noe i løpet av de neste dagene for deg10dpo. Begynner å miste troa litt her nå, ganske utvanna urin på disse testene men uansett... føler noe burde ha dukka opp nå hvis det hadde vært noe, selv om jeg vet at noen ikke får utslag før 14/15dpo!

Det blir uke 2 hvis jeg har regnet riktig. Kan fortsatte være litt ustabil syklus da menHvilken IKM gruppe blir neste for deg?![]()
El testen jeg tok da var sterkere enn det var når jeg trodde jeg hadde el - legger ut bilde av den!Ser antydning til en strek derKrVis vedlegget 476006
Jeg er helt ny her inneHar noen erfaring med babyplan tidlig staver? Lester strimmler kan ha skyggestrek. Hva tror dere denne er, positiv eller negativ? Jeg er dpo 16, jeg fikk bløding dpo 10, forvant dpo 11 også blødd ca 1 tampong full både i går og ny i dag. Skal kjøpe en digital test i morgen om nødvendig.
men vanskelig å si om det kan være skyggestrek pga glasset.

Kjipt å høreTempdropp, menssmerter og friskt blod i dag. Kan settes på tr. Rar syklus med bare 12 dager lutealfase, har vanligvis 14-15

Jaa, håpet er ikke over før TR kommer. Krysser fingreneDet er jo fortsatt håp! Men kjenner meg så igjen. Har mista trua nå 9 dpo. Men tror det er litt beskyttelsesmekanisme og på en måte. Ugh. Jeg krysser fingrene for at det dukker opp noe i løpet av de neste dagene for deg![]()

Har du pleid å teste positivt tidlig før?Da er nok det lille håpet ute her for denne gang. 10/11dpo idag (litt usikker på når man skal starte tellingen når el skjer på natt?), og blenda tester. For "sikkerhets skyld" tok jeg både tidlig metode og normal MakeSure, og begge er blenda. Da er det bare å vente på TR, og sørge litt over julemirakelet som ikke ble noe av...
Vis vedlegget 475986

Veldig interessant det der. Tenk om du hadde EL i helga jaDet ser ut som el testene har roet seg litt! De er ikke positive lengre, dette på utvannet urin! De har vært positive på utvannet urin de siste dagene.. kanskje jeg fikk el i helga?El testen jeg tok da var sterkere enn det var når jeg trodde jeg hadde el - legger ut bilde av den!

Den er positiv, gratulererVis vedlegget 476006
Jeg er helt ny her inneHar noen erfaring med babyplan tidlig staver? Lester strimmler kan ha skyggestrek. Hva tror dere denne er, positiv eller negativ? Jeg er dpo 16, jeg fikk bløding dpo 10, forvant dpo 11 også blødd ca 1 tampong full både i går og ny i dag. Skal kjøpe en digital test i morgen om nødvendig.
. Ligner på venninna mi sin, hun er gravid:Velkommen hit! Har hørt at det kan være skygger på de, men vet ikke om alle batchene er sånn eventuelt. Spennende å se om du tester med digitalVis vedlegget 476006

Fortsatt tidligMista litt troen nå ikveld, prøvde en cb digital tidlig som viste negativ
Hadde drukket en del vann osv før så urinen var nok veldig utvannet også da.
Men mista som skrevet litt troen nå. Er 9dpo idag. Men har hatt litt murringer siste dagene og press på høyre side, og små ømme pupper.
Men får vel bare vente på TR![]()
Prøve å ta en ny imorgen eller overimorgen?