IKM uke 51

Ble litt nysgjerrig på det el test opplegget her så gikk tilbake for å se på testene før min forrige graviditet i 2024. Jeg hadde tydeligvis ganske lave tester før pos g test. Hadde peak cd 16, og fikk vedlagte positive g test cd 27. så ettermiddagen dagen før positiv g test, var el testen bare på 0.09! Men har også lest noen få positiv el test dager før g test. Rart hvordan det varierer! Vis vedlegget 475915
Vis vedlegget 475916
Jeg tok en EL test I morges sånn kjapt før jeg dro, å den så litt slik ut som de 3 nederste dine gjorde :bag:

Er det noen av dere andre som har hatt press/stikking som kan nesten være litt ubehagelig på kun en av sidene de siste dagene?
Fikk i dag,spesielt utover dagen en del press på høyre side/eggstokk, som er nesten litt ubehagelig :knegg: :bag:

Er det noen av dere andre som har hatt press/stikking som kan nesten være litt ubehagelig på kun en av sidene de siste dagene?
Fikk i dag,spesielt utover dagen en del press på høyre side/eggstokk, som er nesten litt ubehagelig :knegg: :bag:
Jeg har hatt en del av det, men har vært varierende hvilken side det har vært på! Vi får krysse fingrene for at dry er gode tegn :love017

Testene fra nå ista! Føler jeg kan se noe her også, men stoler ikke på øynene mine:hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20251214_193855_Gallery.jpg
    Screenshot_20251214_193855_Gallery.jpg
    220,2 KB · Visninger: 73
Jeg synes tiden går så ufattelig sakte denne gangen atte hjelp! Tror jeg står over testing i kveld og sparer til i morgen tidlig. Skjønner ikke hvorfor det klør etter å teste når jeg vet at det blir negativt og at jeg ikke er gravid, men så er det så spennende likevel :hilarious:
Kan bli litt gal av den ventingen og testingen altså. Er ikke sikkert du ikke er gravid da :Heartblue

Synes jeg kan skimte noe på den nederste
*sniker*
Jeg ser også på RFSU:pompus: Spennende!
Syns jeg ser noe på den nederste :Heartblue
Rfsu din er som min var dagen etter IKM (eller det jeg tror var IKM, hadde baby og null kontroll) med min nummer 2.

Spennende!! Kjøpte bare 1 tidligtest på butikken i dag, får se om jeg kjøper en til i morgen eller om jeg dropper det og bare bruker de jeg har liggende! Det frister også VELDIG å kjøpe en til pakke el tester, bare for nysgjerrighetens skyld :hilarious:

Spennende!! Kjøpte bare 1 tidligtest på butikken i dag, får se om jeg kjøper en til i morgen eller om jeg dropper det og bare bruker de jeg har liggende! Det frister også VELDIG å kjøpe en til pakke el tester, bare for nysgjerrighetens skyld :hilarious:
Jeg tror fortsatt at du er gravid, bare altfor tidlig å se noe konkret hittil! Dukker nok opp :nailbiting:

Back
Topp