IKM uke 51

Blenda 8 dpo morgen. Med blitz og uten. Den blitzen dreper liksom alt håp når den dumme hvite linja kommer hahah. Vil se fargee. Vis vedlegget 475888
Vis vedlegget 475889
Får håpe det kommer en fin rosa strek til deg veldig snart:angelic:
Er selv 8 dpo idag.

Her er man så uheldig at det er kommet en ganske kraftig forkjølelse i hus. Så orket kun å sjekke en EL test i morges nå, den var forsåvidt helt blank i foregår.
Men er svak strek på den nå?:scratch
Har også en del mens murringer idag også,nesten så jeg tror mensen skal komme nesten en uke for tidlig,og små ømme og litt tunge pupper. Ikke helt vanlig for meg før mens egentlig.
Tok bilde av testen, men ble tatt utenfor lesningsvindu, veldig svak strek der

Vedlegg

• 20251214_065549.jpg
    20251214_065549.jpg
    535,2 KB · Visninger: 28
Last edited:
Får håpe det kommer en fin rosa strek til deg veldig snart:angelic:
Er selv 8 dpo idag.

Her er man så uheldig at det er kommet en ganske kraftig forkjølelse i hus. Så orket kun å sjekke en EL test i morges nå, den var forsåvidt helt blank i foregår.
Men er svak strek på den nå?:scratch
Har også en del mens murringer idag også,nesten så jeg tror mensen skal komme nesten en uke for tidlig,og små ømme og litt tunge pepper. Ikke helt vanlig for meg før mens egentlig.
Satser på det! :angelic:

Oh nooo… god bedring til dere :Heartred jeg pleier å ha strek gjennom hele syklusen i varierende styrke, men hvis dine ikke pleier å ha sånn strek er det jo kjempespennende! Og du har jo kjempepositive symptomer - jeg har trua! Når skal du ta g test da? :angelic::angelic::dance011

Hallo det er helt sykt…. Huff stakkar jeg hadde vært overbevist at jeg var gravid om jeg fikk en sånn strek. Hva skjer med de testene der om dagen. Ikke greit :sorry::sorry::sorry::sorry:
Ja jeg hadde greit troa i går :crybaby2

Dro å kjøpte en pakke fra makesure i gårkveld, så jeg kan ta de sammen med de fra babyplan så jeg kan dobbeltsjekke at det stemmer, og det er jeg glad for i dag:oops:

4 uker er vilt kort tid :oops: og strengt tatt ikke anbefalt å ha ubeskyttet sex de seks første ukene heller, selv om renselsen kanskje har stoppet før :bag: håper det gikk fint med dem ❤️
Det dumme med i fjor er jo at jeg ikke testa mer etter den lunkne EL-testen 9dpo, det var vel der håpet mitt røk siden jeg har testa positivt (g-test) 9dpo med baby2. Så jeg testa ikke etter graviditet før 12 dpo, så jeg aner ikke om det kunne slått ut 10 dpo, men tror det ville slått ut 11 dpo for streken på 12 var ikke noe man trengte å tolke.
Får bare teste og se hva som skjer, jeg tror ikke det har klaffet nå, men har hverken symptomer på mens eller annet :happy:

Det blir absolutt spennende å se! Jeg tror du er gravid da, håper det stemmer :nailbiting:
Hehe, jeg vet ikke helt hvordan det foregikk det der, men tror de valgte å ikke beholde det..
Ikkesant, det kan man se nå i ettertid at du burde gjort :laughing002 :dead: Satser på positiv hcg test for deg snart!

IMG_1388.jpeg

Ble frista til å ta ELtest selv :laughing002 Syns nesten den er sterkere enn når jeg skulle hatt EL. Denne syklusen her er forvirrende. Aner ikke om jeg er 7 dpo eller 0 dpo liksom.

Vis vedlegget 475913
Ble frista til å ta ELtest selv :laughing002 Syns nesten den er sterkere enn når jeg skulle hatt EL. Denne syklusen her er forvirrende. Aner ikke om jeg er 7 dpo eller 0 dpo liksom.
Men i alle dager hva skjer med enda et slikt tilfelle her inne haha! Bra du tok da tilfelle det kommer ny topp, så du evt får den med deg! Men så slitsomt når man mister helt koll på hvor man er… vel bare å krysse fingra for at det er stigende hcg som er grunnen da!

Men i alle dager hva skjer med enda et slikt tilfelle her inne haha! Bra du tok da tilfelle det kommer ny topp, så du evt får den med deg! Men så slitsomt når man mister helt koll på hvor man er… vel bare å krysse fingra for at det er stigende hcg som er grunnen da!
Heheh ja! Er jo syklusdag 30 idag så er jo ganske spesielt å få EL nå. Men kroppen surrer åpenbart denne syklusen :p

Ble litt nysgjerrig på det el test opplegget her så gikk tilbake for å se på testene før min forrige graviditet i 2024. Jeg hadde tydeligvis ganske lave tester før pos g test. Hadde peak cd 16, og fikk vedlagte positive g test cd 27. så ettermiddagen dagen før positiv g test, var el testen bare på 0.09! Men har også lest noen få positiv el test dager før g test. Rart hvordan det varierer!
IMG_0895.jpeg

IMG_0896.jpeg

10dpo morgen-test, ca kl 10. Jeg var oppe på toalettet rundt kl 7, og følte at urinen kanskje var litt utvannet. Jeg tisser som fy for tiden, mer enn normalt. Jeg bruker å få mye vann i kroppen både rundt el og mens, men tisser det (og ca 1kg) av meg i løpet av de første dagene. Igjen - den er blenda men jeg føler likevel der er noe? Men på 10dpo burde det vært sterkere.

IMG_3546.jpeg

IMG_3548.jpeg

Back
Topp