IKM uke 51

Takk for svar damer :Heartred er 11 dpo i dag. Tenkte å kjøpe en cb digital å ta i kveld. Vistes dårlig med enda litt dårligere på bilde en i virkeligheten. Føler jeg er det men litt redd alikavel:love7

Ny test i kveld! Ingen redigering nødvendig :woot:

Skulle egentleg vente til torsdag og sterkare strek før eg sa det til mannen, men eg sprakk:rolleyes:
Han har enda ikkje skjønt at strek er strek på graviditetstest, han er mest vant til el-testar. Måtte gjenta fleire gonger til han at eg faktisk er gravid:hilarious:

Vis vedlegget 343651 Vis vedlegget 343652

Fantastisk! Grattis! :Heartred:Heartred:Heartred Nå må den sitte hele veien :Heartred (måtte inn og snike og nå ble jeg glad!)

Jeg tror det her ikke går rette veien. Øverst er testen jeg tok i går ettermiddag på 10 dpo, de nederste testene har jeg tatt nå på 11 dpo. Strekene mine har forsvunnet :(:sorry:

CA9D319D-5154-44F0-AE64-57347CFE89C6.jpeg

Fantastisk! Grattis! :Heartred:Heartred:Heartred Nå må den sitte hele veien :Heartred (måtte inn og snike og nå ble jeg glad!)
Tusen takk:Heartred:Heartred

Såg du hadde fått negativ test i dag, 9 dpo. Min test 9 dpo var blenda, først svak på 10 dpo. Håpar du følger etter dei neste dagane:smiley-angelic003

Jeg tror det her ikke går rette veien. Øverst er testen jeg tok i går ettermiddag på 10 dpo, de nederste testene har jeg tatt nå på 11 dpo. Strekene mine har forsvunnet :(:sorry:

Vis vedlegget 343692
Nei!!! Æsj så kjedelig. Slik strek hadde jeg også 10 dpo, for deretter å få negativ dagen etter. Var en kjemisk.
Sender deg en klem:Heartred

Tusen takk:Heartred:Heartred

Såg du hadde fått negativ test i dag, 9 dpo. Min test 9 dpo var blenda, først svak på 10 dpo. Håpar du følger etter dei neste dagane:smiley-angelic003

Takk snille du, håper også det :Heartred Blir optimistisk når jeg leser at din også var blenda 9 dpo :D Har heldigvis nok strimmeltester liggende haha

Kjenner jeg er så nervøs for å miste igjen!:( Tester og tester for å se om streken blir tydeligere, tok en ny digital for å sjekke om den hoppet opp på 2-3(er 4+2/14dpo nå), men den var fortsatt 1-2.. Blææh!:confused2

Kjenner jeg er så nervøs for å miste igjen!:( Tester og tester for å se om streken blir tydeligere, tok en ny digital for å sjekke om den hoppet opp på 2-3(er 4+2/14dpo nå), men den var fortsatt 1-2.. Blææh!:confused2
Godt mulig du er i grenseland og ville fått 2-3 i morgon:)
Korleis ser strektestane dine ut?

I går kveld føltes det skikkelig som tr skulle dukke opp, men nå er alle tegn på tr borte igjen:wacky: Kjenner disse siste dagene rundt ikm gjør meg helt tullete!! 13 dpo i dag. Begge appene mine har spådd ikm i dag, selv om jeg selv tror det egentlig burde være i morgen:wideyed:

Akkurat det samme her :schocked028

Godt mulig du er i grenseland og ville fått 2-3 i morgon:)
Korleis ser strektestane dine ut?
Håper det:smiley-angelic001
Ser nå at de blir jevnt tydeligere hver andre dag. Men bare så mye som går igjennom hodet nå i forhold til å miste 3.gang på rad.:nailbiting:

Vedlegg

• D7185E1F-B868-4902-B882-6D6C955816BC.jpeg
    D7185E1F-B868-4902-B882-6D6C955816BC.jpeg
    30,9 KB · Visninger: 153
  • 56F8876D-F146-406E-A33C-18003DDA7015.jpeg
    56F8876D-F146-406E-A33C-18003DDA7015.jpeg
    25,5 KB · Visninger: 154
Gikk på toalettet i dag tidlig og fant en antydning til lyse-lyse rosa på papiret. Men jeg har aldri hatt spotting føro_O nå er det heeelt borte ingen tegn til tr igjen... rart..

Det er jo ganske interessant da, får håpe det ikke kommer mer! Krysser fingre og tær for at den sitter for dere, det hadde vært veldig hyggelige nyheter :Heartred

Jeg har valgt å drøye med å teste til etter IKM som er enten 17 eller 18 desember slik jeg ser det. Har en digital test liggende og dersom TR ikke kommer, skal jeg prøve meg med den.. Eneste jeg har igjen, men tørr ikke håpe noe før det faktisk er over tiden og har vel ikke helt trua :bag: hvis jeg ikke er gravid nå, skal jeg gjennom en operasjon med narkose i januar og da må prøvingen utsettes. Så jeg tenker det er opp til skjebnen hvordan det blir :angelic:

Håper det:smiley-angelic001
Ser nå at de blir jevnt tydeligere hver andre dag. Men bare så mye som går igjennom hodet nå i forhold til å miste 3.gang på rad.:nailbiting:
Det forstår eg, men testane ser veldig bra ut :woot:

Takk! Hjelper litt å høre det!:Heartred:Heartred
I følge ein tabell eg fant er gj. Snitt hcg 14 dpo 105 og viss Clearblue får 2-3 ved 153 som vedlagt, så vil gjennomsnittet faktisk få 1-2 14 dpo:rolleyes:

Vedlegg

• Information-on-the-increase-in-HCG-on-days-past-ovulation-DPO-from-7th-to-42th-DPO.png
    Information-on-the-increase-in-HCG-on-days-past-ovulation-DPO-from-7th-to-42th-DPO.png
    109,8 KB · Visninger: 98
  • 20201216_134412.jpg
    20201216_134412.jpg
    27 KB · Visninger: 98
Det er jo ganske interessant da, får håpe det ikke kommer mer! Krysser fingre og tær for at den sitter for dere, det hadde vært veldig hyggelige nyheter :Heartred

Jeg har valgt å drøye med å teste til etter IKM som er enten 17 eller 18 desember slik jeg ser det. Har en digital test liggende og dersom TR ikke kommer, skal jeg prøve meg med den.. Eneste jeg har igjen, men tørr ikke håpe noe før det faktisk er over tiden og har vel ikke helt trua :bag: hvis jeg ikke er gravid nå, skal jeg gjennom en operasjon med narkose i januar og da må prøvingen utsettes. Så jeg tenker det er opp til skjebnen hvordan det blir :angelic:
Samme her! :happy: Venter til etter ikm, har bare vanlig strimmeltest og da vil negativ bety endelig svar hvis jeg venter til etter. Har gått ganske greit å vente denne gangen, men jeg blir jo helt tullete uansett:p tenker jo ikke på annet! Håper du ikke får operert i januar :p

Tipper det er tr jeg merker nå, men at det lar vente på seg pga progesteronstøtte :shifty: skal egentlig ta det i morgen og fredag, men vurderer å droppe det, sånn at tr bare kan komme... hva tror dere andre? Jeg har tatt 13 pakker med Crinone (13dpo). Hvis jeg kutter ut i dag, har det så mye å si? :confused:

Begynt å spotte nå på cd 25, 12dpo :wideyed:
Det bruker jeg aldri å gjøre før mens, og jeg har veldig stabile sykluser på 28-29 dager. Mensen pleier å komme friskt med en gang. I alle dager. Nå skjønner jeg ingenting...

Last edited by a moderator:
Samme her! :happy: Venter til etter ikm, har bare vanlig strimmeltest og da vil negativ bety endelig svar hvis jeg venter til etter. Har gått ganske greit å vente denne gangen, men jeg blir jo helt tullete uansett:p tenker jo ikke på annet! Håper du ikke får operert i januar :p

Tipper det er tr jeg merker nå, men at det lar vente på seg pga progesteronstøtte :shifty: skal egentlig ta det i morgen og fredag, men vurderer å droppe det, sånn at tr bare kan komme... hva tror dere andre? Jeg har tatt 13 pakker med Crinone (13dpo). Hvis jeg kutter ut i dag, har det så mye å si? :confused:

hmm, det må du føle litt på selv tenker jeg. Om du tenker at løpet er over for denne gang, kan du jo slutte. Jeg er 11 dpo i morgen, og har lite lyst å ta igjen i morgen, men tenker jeg tar to ganger til. Dvs til 13 dpo. Virkningen varer i to dager vel? Jeg tar jo annenhver dag. Vanskelig å vite :( da får du iallfall klargjort deg til ny pp, om du ikke skulle få positiv i morgen ❤️

Back
Topp