Takk, det hjalp en god del!I følge ein tabell eg fant er gj. Snitt hcg 14 dpo 105 og viss Clearblue får 2-3 ved 153 som vedlagt, så vil gjennomsnittet faktisk få 1-2 14 dpo![]()
Ble det litt roligere i topplokket
Får prøve til helgen igjen å se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, det hjalp en god del!I følge ein tabell eg fant er gj. Snitt hcg 14 dpo 105 og viss Clearblue får 2-3 ved 153 som vedlagt, så vil gjennomsnittet faktisk få 1-2 14 dpo![]()
Ble det litt roligere i topplokket
Får prøve til helgen igjen å se
Hadde jeg vært deg ville jeg heller tatt en test i dag, om du tenker å droppe crinoneSamme her!Venter til etter ikm, har bare vanlig strimmeltest og da vil negativ bety endelig svar hvis jeg venter til etter. Har gått ganske greit å vente denne gangen, men jeg blir jo helt tullete uansett
tenker jo ikke på annet! Håper du ikke får operert i januar
Tipper det er tr jeg merker nå, men at det lar vente på seg pga progesteronstøtteskal egentlig ta det i morgen og fredag, men vurderer å droppe det, sånn at tr bare kan komme... hva tror dere andre? Jeg har tatt 13 pakker med Crinone (13dpo). Hvis jeg kutter ut i dag, har det så mye å si?
![]()
Grunnen til at de sier 15 er vel i forhold til kjemisk.Synes også jeg ser noe![]()
Eg og syns eg ser noko![]()
Jeg tror det her ikke går rette veien. Øverst er testen jeg tok i går ettermiddag på 10 dpo, de nederste testene har jeg tatt nå på 11 dpo. Strekene mine har forsvunnet
Vis vedlegget 343692
det var ordentlig dritt MilaS.Noen som har erfaring med tester fra metode? Liiitt usikker på når ikm burde vært, men rundt denne uka. Hehe![]()

TakkDet er jo klart og tydelig positiv! Gratulerer![]()
denne måneden skulle jeg ikke ta noen tester engang, for blir helt tustete av å gå å telle og teste å ja, føler alle her skjønner hva jeg mener
men så har jeg vært litt sånn småuggen på kvelden i går, og frossen, så ja
Må kanskje kjøpe en digital for å sjekke hvordan det ligger an sånn ukesmessig!Takkdenne måneden skulle jeg ikke ta noen tester engang, for blir helt tustete av å gå å telle og teste å ja, føler alle her skjønner hva jeg mener
men så har jeg vært litt sånn småuggen på kvelden i går, og frossen, så ja
Må kanskje kjøpe en digital for å sjekke hvordan det ligger an sånn ukesmessig!

Kommer det ny test i kveld B82???Gleder meg til å se![]()
Kommer det ny test i kveld B82???
Venter i spenning![]()
nervepirrende de dagene her hvor man venter på den økningen.. ser det har doblet seg fint i styrke på 48 timer da.Hadde jeg vært deg ville jeg heller tatt en test i dag, om du tenker å droppe crinoneGrunnen til at de sier 15 er vel i forhold til kjemisk.
Kanskje det! Var helt sikker på at tr kom i dag, men fortsatt fraværende og høy temp. Hvis det fortsatt ikke er noe tr i sikte så vurderer jeg å teste i morgen tidlig hvis den er negativ kan jeg like gjerne droppe morgendagens dose 

Uff så tungt!Jeg har et dilemma jeg håper dere fine damer kan hjelpe meg med. Har prøvd i 8 mnd, men har bare hatt EL 3 ganger pga pcos, brukt letrozol. Vi sa egentlig at forrige pp var siste, da vi er henvist til sykehuset til våren, og fordi psyken min blir helt ute av å aldri vite om jeg får eggløsning og om det blir en graviditet. Men så fant vi endelig en flink gynekolog som har fulgt meg denne måneden, men jeg har tatt det veldig tungt og er veldig lei, så jeg og samboer har snakket om at det kanskje er på tide å gi seg fram til våren og at vi ikke prøver mer nå. Men samtidig hadde gyn planer videre om det ikke funker denne pp. Skal jeg ta en runde til, og prøve den nye medisinen(snakk om sprøyter)? Eller skal jeg gi meg her og nå? Det har jo ikke akkurat gått så bra. Vanskelig dette, hva er best.. tåler jeg flere slag i magen liksom![]()
Jeg har lyst til å si: Gi deg for nå, ta å samle opp krefter og mot og prøv på nytt til våren
Meeen, jeg personlig hadde nok prøvd en runde til med en ny sprøyte, men det er nok kun fordi min innstilling som regel er «men hva hviiiis det går nå TakkUff så tungt!Jeg har lyst til å si: Gi deg for nå, ta å samle opp krefter og mot og prøv på nytt til våren
Meeen, jeg personlig hadde nok prøvd en runde til med en ny sprøyte, men det er nok kun fordi min innstilling som regel er «men hva hviiiis det går nå
Ønsker dere masse lykke til uansett hva dere lander på!
Spottinga (brun utflod), forsvant like fort som den kom. Mye stikkinger ut mot lyskene, men ingen menssmerter i sikteBegynt å spotte nå på cd 25, 12dpo
Det bruker jeg aldri å gjøre før mens, og jeg har veldig stabile sykluser på 28-29 dager. Mensen pleier å komme friskt med en gang. I alle dager. Nå skjønner jeg ingenting...

Går jo an å prøve én gang? Og hvis det ikke gir resultater, så venter dere f.eks til mai - ingen unntak?Takk![]()
Tenker begge de tankene, og går frem og tilbake. Jeg har jo veldig lyst å prøve for å se, men er ganske mye å utsette seg for om det ikke skulle gå da heller. Men samtidig så har jeg jo da prøvd?
![]()
Ja, det går absolutt annGår jo an å prøve én gang? Og hvis det ikke gir resultater, så venter dere f.eks til mai - ingen unntak?![]()