Vanskelig å seie utan å kjenne deg, men eg personleg ville nok prøvd igjenJeg har et dilemma jeg håper dere fine damer kan hjelpe meg med. Har prøvd i 8 mnd, men har bare hatt EL 3 ganger pga pcos, brukt letrozol. Vi sa egentlig at forrige pp var siste, da vi er henvist til sykehuset til våren, og fordi psyken min blir helt ute av å aldri vite om jeg får eggløsning og om det blir en graviditet. Men så fant vi endelig en flink gynekolog som har fulgt meg denne måneden, men jeg har tatt det veldig tungt og er veldig lei, så jeg og samboer har snakket om at det kanskje er på tide å gi seg fram til våren og at vi ikke prøver mer nå. Men samtidig hadde gyn planer videre om det ikke funker denne pp. Skal jeg ta en runde til, og prøve den nye medisinen(snakk om sprøyter)? Eller skal jeg gi meg her og nå? Det har jo ikke akkurat gått så bra. Vanskelig dette, hva er best.. tåler jeg flere slag i magen liksom![]()
Kanskje dette er noko sjukehuset vil prøve til våren uansett? Men eg veit ikkje kva som er vanleg når ein blir henvist..Sender deg ein styrkeklem

Hjertet hoppa litt, for denne «skyggen» er ganske så synlig!!

men vet ikke om den blir bedre av å ikke ha prøvd i det hele tatt før til våren. Det er nok som du sier, noe sykehuset kommer til å foreslå uansett, så hvorfor ikke prøve. Tusen takk 
det er jo bare dere to som vet hva dere tåler nå... evt. så går det kanskje ann å ta pause en måned? Kjenne litt på det og evt prøve den nye medisinen etter det igjen?
Er så ekstremt tørst! Småkvalm, murring i ryggen og ømme pupper