IKM uke 51

Spurte mannen med en gang om hvilken farge han syns den var, for at han som ikke hadde peiling skulle svare. Han sa rosa.. :) men men, kan være ingenting også :(

hvor mange dpo er du i dag? Om mannen sier det er rosa også så høres det veldig lovende ut, synes du ikke? :love7

Jeg sniker en halv fot inn her jeg! Jeg skulle egentlig hatt ikm uke 50, og den uka el skulle vært hadde vi ikke sex (mannen var vekke på jobb), men ingen mens kom forrige uke, mistenker sen EL/at kroppen prøvde men ikke fikk til (har PCOS). Så vi har sånn halvveis testuke denne uken :p tok en negativ test i går ettermiddag.

Dette er isåfall vårt forsøk på barn nr. 3, etter en MA i uke 9 i august.

Ja det syns jeg også. Tok samme test forrige pp, og den ble ikke sånn etter tiden. Nei, har bare en clearblue digital og vanlig RFSU :( tusen takk ❤️ Får dra å kjøpe ny i morgen. Hadde liksom skjønt det om det kom en svak strek etter tiden, men var jo veldig tydelig..

Jeg har tro på at dette kan være noe altså! Det er som du sier, rart hvis den blir så sterk etter tiden. Tror ikke det er vanlig ihvertfall :happy: dra på butikken i morgen og snik-test litt igjen :joyful:

hvor mange dpo er du i dag? Om mannen sier det er rosa også så høres det veldig lovende ut, synes du ikke? :love7
Er 9 dpo. Ja, men stoler ikke på det helt kjenner jeg. Prøver å beskytte meg selv litt.. men håper jo helt sykt mye! ❤️

Jeg har tro på at dette kan være noe altså! Det er som du sier, rart hvis den blir så sterk etter tiden. Tror ikke det er vanlig ihvertfall :happy: dra på butikken i morgen og snik-test litt igjen :joyful:
Ja sant! Om den er negativ i morgen, forstår jeg lite. Uff, kan jeg virkelig være så heldig? Jeg?! Sånt skjer ikke med meg. Samboer vet om denne testen, jeg klarte ikke å dy meg. Sa jeg skulle ta den i morgen. Så begynte han å spør om jeg ikke bare skulle ta den med en gang, haha. Så nå har han vært ute å kjøpt ny til meg til i morgen tidlig ❤️

Ja sant! Om den er negativ i morgen, forstår jeg lite. Uff, kan jeg virkelig være så heldig? Jeg?! Sånt skjer ikke med meg. Samboer vet om denne testen, jeg klarte ikke å dy meg. Sa jeg skulle ta den i morgen. Så begynte han å spør om jeg ikke bare skulle ta den med en gang, haha. Så nå har han vært ute å kjøpt ny til meg til i morgen tidlig ❤️
Åå, dette var spennande:nailbiting: Den streken var jo kjempetydeleg!
Gleder meg til update i morgon:woot:

Ny test i kveld! Ingen redigering nødvendig :woot:

Skulle egentleg vente til torsdag og sterkare strek før eg sa det til mannen, men eg sprakk:rolleyes:
Han har enda ikkje skjønt at strek er strek på graviditetstest, han er mest vant til el-testar. Måtte gjenta fleire gonger til han at eg faktisk er gravid:hilarious:

20201215_210636.jpg
20201215_210809.jpg

Ny test i kveld! Ingen redigering nødvendig :woot:

Skulle egentleg vente til torsdag og sterkare strek før eg sa det til mannen, men eg sprakk:rolleyes:
Han har enda ikkje skjønt at strek er strek på graviditetstest, han er mest vant til el-testar. Måtte gjenta fleire gonger til han at eg faktisk er gravid:hilarious:

Vis vedlegget 343651 Vis vedlegget 343652
Åååh gratulerer så mye :Heartred krysser fingrene for at alt går bra :Heartred

Screenshot_20201215_213843_com.android.gallery3d.jpg
ok, jeg er offisielt blitt despo! Dere som er strek spesialister. Ser dere noe her, eller er jeg blitt helt loco?!? Litt usikker på dpo, men mellom 9 og 12 en plass. :hilarious:

Åååh gratulerer så mye :Heartred krysser fingrene for at alt går bra :Heartred
Tusen takk:Heartred
Akkuratt no er eg mest av alt glad for å sjå ein strek igjen, men frykten vil vel sikkert alltid ligge i bakhånd. Men, denne gongen SKAL det gå fint:joyful:
Og så håpar du joiner etter i løpet av dei neste dagane:love7

Tusen takk:Heartred
Akkuratt no er eg mest av alt glad for å sjå ein strek igjen, men frykten vil vel sikkert alltid ligge i bakhånd. Men, denne gongen SKAL det gå fint:joyful:
Og så håpar du joiner etter i løpet av dei neste dagane:love7
Ja det forstår jeg godt, kjenner selv at jeg gruer litt til å evt få to streker, kan bli laaange uker/månder med frykt:wideyed:

Dette er vanlig test. Tok tidligtest i går som var helt blank. Så rart:facepalm:
Ser det er flere som får utslag samtidig på tidlig og vanlig (på samme urin liksom), og noen sterkere på vanlig enn på tidligtest :wideyed:. Vet ikke hvorfor..
håper det er babystrek du fikk :Heartred

Så koselig at han har slengt seg med på teste-laget :joyful: Uansett hvordan det går i morgen tidlig så er det jo litt bedre å dele det med han kanskje? Masse lykke til! Håper du virkelig er så heldig!

Back
Topp