Så morsomt å se at det begynner å bli noen positive tester her inne! Siden det ikke ble prøving her, så har jeg vært mindre på forumet, men titter innom nå og da. Og sniker spesielt her for å se hvordan det går med dere 
Gratulerer så mye til dere som har fått positive tester! Krysser fingrene for at spiren sitter til termin
Håper på positive tester til dere som venter
Og til dere andre, kanskje vi ses i neste IKM gruppe og da håper jeg på klaff for oss alle
God jul til alle, enten det er med baby i magen eller med et glass vin og spekemat!
Gratulerer så mye til dere som har fått positive tester! Krysser fingrene for at spiren sitter til termin
Håper på positive tester til dere som venter
Og til dere andre, kanskje vi ses i neste IKM gruppe og da håper jeg på klaff for oss alle
God jul til alle, enten det er med baby i magen eller med et glass vin og spekemat!
Herlig herlig!
Håper jeg følger etter, tester i kveld
Er en grunn for at man ikke burde teste før ikm

har ikke så mye tro på denne runden lenger... følte så mange rare ting rundt 7-8 dpo, men ikke nå. Føler meg egentlig i toppform (rart å syte over det
)! Skulle nesten tro jeg følte noe, om så bare på grunn av progesteronet.. puppene er nesten ikke ømme lenger engang
Dette blir spennende dager fremover