IKM uke 51

Så morsomt å se at det begynner å bli noen positive tester her inne! Siden det ikke ble prøving her, så har jeg vært mindre på forumet, men titter innom nå og da. Og sniker spesielt her for å se hvordan det går med dere ;)

Gratulerer så mye til dere som har fått positive tester! Krysser fingrene for at spiren sitter til termin ❤️

Håper på positive tester til dere som venter ❤️

Og til dere andre, kanskje vi ses i neste IKM gruppe og da håper jeg på klaff for oss alle❤️

God jul til alle, enten det er med baby i magen eller med et glass vin og spekemat!

Det er urettferdig at pms og graviditetssymptomer er så like!
Hormonell i dag, vil gråte, varm, øm her og der + utflod (sorry for tmi)

Blenda tester idag, 11dpo. Hadde faktisk litt troen denne gangen, men nå forsvinner det lille håpet jeg hadde. Tyder på at de forrige testene hadde skyggestreker:meh: Er en grunn for at man ikke burde teste før ikm :facepalm:

Åh så dumt. Jeg hadde så troa på de strekene dine :Heartpink

Greide ikke å vente til senere i kveld -..det ser lovende ut så langt :eek:

i dag 10 dpo

78FE2D9B-9FFB-4BE6-954A-CF3B001CE1E4.jpeg

Last edited:
Jeg så det mye bedre her! :woot: Det er noe der! Og samtidig er den som nevnt her litt grå, men jeg holder trua oppe for deg ❤️ Det er så fortjent om du får to streker denne runden!
Tok en tidligtest nå i ettermiddag, fant på butikken heldigvis! Den var negativ :( men men, er jo bare 9 dpo da. Tusen takk, du er veldig veldig snill ❤️❤️

12 dpo her, ingen tegn på graviditet :sorry: har ikke så mye tro på denne runden lenger... følte så mange rare ting rundt 7-8 dpo, men ikke nå. Føler meg egentlig i toppform (rart å syte over det:wtf:)! Skulle nesten tro jeg følte noe, om så bare på grunn av progesteronet.. puppene er nesten ikke ømme lenger engang:rolleyes:
Åh, fader og altså :( du hadde fortjent å fått to nå ❤️

Okei... tok den RFSU tidligtesten. Så på den etter noen min og det virket negativ. Spiste middag og kom tilbake til dette. Er jo etter tiden men den va så sterk..?

Vedlegg

• 2D498E52-2990-45CB-9848-AF7FDFFAA98B.jpeg
    2D498E52-2990-45CB-9848-AF7FDFFAA98B.jpeg
    23,4 KB · Visninger: 153
Oj! Ja, den var jo veldig sterk og det er jo tidlig fortsatt!:nailbiting: Dette blir spennende dager fremover ❤️
Men vet ikke hva jeg skal tenke. Var vel 20-25 minutter fra jeg tok den til jeg så på den igjen. Kjipt om det bare er tull :(

Men vet ikke hva jeg skal tenke. Var vel 20-25 minutter fra jeg tok den til jeg så på den igjen. Kjipt om det bare er tull :(

Den var veldig sterk da! Har du noen andre tester liggende også..? Makesure feks?
Krysser fingrene for at det her er reelt:Heartred

Den var veldig sterk da! Har du noen andre tester liggende også..? Makesure feks?
Krysser fingrene for at det her er reelt:Heartred
Ja det syns jeg også. Tok samme test forrige pp, og den ble ikke sånn etter tiden. Nei, har bare en clearblue digital og vanlig RFSU :( tusen takk ❤️ Får dra å kjøpe ny i morgen. Hadde liksom skjønt det om det kom en svak strek etter tiden, men var jo veldig tydelig..

Ja det syns jeg også. Tok samme test forrige pp, og den ble ikke sånn etter tiden. Nei, har bare en clearblue digital og vanlig RFSU :( tusen takk ❤️ Får dra å kjøpe ny i morgen. Hadde liksom skjønt det om det kom en svak strek etter tiden, men var jo veldig tydelig..

får du frem noe rosa pigment? Lettest å se når den er demontert:bag:

får du frem noe rosa pigment? Lettest å se når den er demontert:bag:
Spurte mannen med en gang om hvilken farge han syns den var, for at han som ikke hadde peiling skulle svare. Han sa rosa.. :) men men, kan være ingenting også :(

Back
Topp