IKM uke 51

:confused:

hmm, ble veldig usikker på min dosering. Står annenhver dag på pakken, men jeg trodde han mente hver dag, så ble litt forvirra. Men så husker jeg at han sa jeg skulle ta det i to uker til ved positiv test, så da går vel 15 opp sånn ca? :confused: Merker du ingenting på humøret? Her går jeg rundt og er nedfor og humørsyk hele tiden, men vet ikke om det er medisinen eller situasjonen :eek:
Hmmm... nei, jeg merker overraskende lite! Men vi får se nå etter 8 dpo som er i morgen. Da pleier ofte pms å starte litt og litt. Kan bli veldig nedfor da. Tror det er fordi progesteronet er på toppen:rolleyes: jeg trodde egentlig at crione ville føre til at det startet før eller ble sterkere, men så langt har jeg vært i veldig fin form/ «lett» i humøret. Spørs om du kanskje skulle ta hver dag ja :happy: Så at det var ei til her som tok hver dag (husker ikke hvem:happy:)

Hmf.. Svidde av siste g-test på formiddagen i dag.. Skjønner ikke at jeg gjorde det.. Alt for tidlig.. Så nå har jeg ingenting.. Spørsmålet er om jeg skal kjøpe nye tester på apoteket i morgen, eller om jeg rett og slett bare skal vente på mensen, og håpe på at den ikke kommer..

Hmf.. Svidde av siste g-test på formiddagen i dag.. Skjønner ikke at jeg gjorde det.. Alt for tidlig.. Så nå har jeg ingenting.. Spørsmålet er om jeg skal kjøpe nye tester på apoteket i morgen, eller om jeg rett og slett bare skal vente på mensen, og håpe på at den ikke kommer..
Det er skuffende å få negativ test, selv om man vet det er for tidlig å teste :) ikke mist motet! Hva med å vente med å kjøpe nye tester til over helgen? Da blir det ikke fristende å teste i helgen :)

Det er skuffende å få negativ test, selv om man vet det er for tidlig å teste :) ikke mist motet! Hva med å vente med å kjøpe nye tester til over helgen? Da blir det ikke fristende å teste i helgen :)

Ja, det er sant :)
Ja, burde vel kanskje det. IKM onsdag :)

Hmmm... nei, jeg merker overraskende lite! Men vi får se nå etter 8 dpo som er i morgen. Da pleier ofte pms å starte litt og litt. Kan bli veldig nedfor da. Tror det er fordi progesteronet er på toppen:rolleyes: jeg trodde egentlig at crione ville føre til at det startet før eller ble sterkere, men så langt har jeg vært i veldig fin form/ «lett» i humøret. Spørs om du kanskje skulle ta hver dag ja :happy: Så at det var ei til her som tok hver dag (husker ikke hvem:happy:)

okei, skjønner. Da er det vel bare situasjonen som gjør meg slik :) så bra at det er så fint for deg :D
Hm, ja godt mulig jeg skulle, men rart det står noe annet på pakken. Jeg har i utgangspunktet ikke defekt lutealfase, så kanskje det er derfor? Var vel litt sånn for å teste tror jeg. Har ikke skjønt alt dessverre :banghead: har virkelig ikke troen på at det går, så får heller ta hver dag neste gang, om jeg tok feil..

Syntes streken er litt sterkere i dag. :happy: Men spørs om det syntes her inne... :bag: øverste er 9 dpo ettermiddag og nederste er 10 dpo morgen.

Vedlegg

• 20201211_054124.jpg
    20201211_054124.jpg
    33,2 KB · Visninger: 164
Tok ny test i dag, 10 dpo. Veldig tydelig strek idagxsmile9

Vedlegg

• 0C5E1A54-2200-420D-B3D2-AD79937F011A.jpeg
    0C5E1A54-2200-420D-B3D2-AD79937F011A.jpeg
    8,1 KB · Visninger: 183
okei, skjønner. Da er det vel bare situasjonen som gjør meg slik :) så bra at det er så fint for deg :D
Hm, ja godt mulig jeg skulle, men rart det står noe annet på pakken. Jeg har i utgangspunktet ikke defekt lutealfase, så kanskje det er derfor? Var vel litt sånn for å teste tror jeg. Har ikke skjønt alt dessverre :banghead: har virkelig ikke troen på at det går, så får heller ta hver dag neste gang, om jeg tok feil..
Åja! Det står på pakken din ja, da er det selvsagt best å gjøre som det står :happy: uansett om det er progesteronet eller ikke, så er det ikke godt å føle seg nedfor :oops: Det er lett å miste troen, svinger veldig hos meg! I utgangspunktet har jeg ingen grunn til å tro at det skal gå, etter så lang tid, men prøver meg på å håpe litt denne runden. Kanskje det er førjulsstemningen som spiller inn :p det er ikke fornuften ihvertfall:D hvilken dpo er du i dag? Føler du deg lik i dag?

8 dpo! Like a clock, der kom de vonde puppene! Våkner når jeg snur meg på natten til og med :p dessverre har jeg blitt vant til det nå, så det betyr ikke spire (vanligvis, kanskje nå??:p) rart at det alltid skjer samme dag. Ellers har jeg fryktelig treg mage, men det trenger jo ikke bety noe heller:joyful:

Syntes streken er litt sterkere i dag. :happy: Men spørs om det syntes her inne... :bag: øverste er 9 dpo ettermiddag og nederste er 10 dpo morgen.

Jeg ser! Krysser fingrene for at det øker på fort:Heartred
Skal du teste igjen i kveld?

6 dpo (muligens 7) og våknet med uggen mage.. hmm... kan det være starten på noe da:smiley-angelic001 krysser fingrene.

5 DPO her. Spørs om ikke jeg svir av en tidligtest på søndag.

8 dpo! Like a clock, der kom de vonde puppene! Våkner når jeg snur meg på natten til og med :p dessverre har jeg blitt vant til det nå, så det betyr ikke spire (vanligvis, kanskje nå??:p) rart at det alltid skjer samme dag. Ellers har jeg fryktelig treg mage, men det trenger jo ikke bety noe heller:joyful:
Pleier også få vonde pupper når det nærmer seg IKM, og flere andre pms-symptomer, så jeg har måttet jobbe med meg selv for å overse dem - for det har ikke betydd graviditet :p synes det er skikkelig dritt at pms-symptomer og graviditetssymptomer skal være helt like :hilarious: men håper jo selvfølgelig at det betyr spire! De siste syklusene (etter SA’en) har jeg ikke hatt vonde pupper, og tenkt at NÅ er det babyy, men nei :facepalm: så begge deler betyr ingenting hos meg :p
(Fikk en gutt for 3 år siden, og husker selvfølgelig ikke hvordan symptomene var da :shifty:)

Syns tiden snegler seg fremover... 7 dpo idag. Prøver å huske hvilke symptomer jeg hadde de to andre gangene jeg har vært gravid, men jeg klarer det bare ikke. Eneste jeg vet var at sist gang så jeg og sambo en dokumentar om stephen spielberg et par dager før ikm og da de kom til schindlers liste (var bare et par klipp fra filmen) gråt jeg så ukontrollerbart at sambo ba meg om å skjerpe meg. Da tenkte jeg hmmmm, skulle man ha tatt en test? Og joda, da var jeg gravid. Men det var mye nærmere ikm enn jeg er nå.

Pleier også få vonde pupper når det nærmer seg IKM, og flere andre pms-symptomer, så jeg har måttet jobbe med meg selv for å overse dem - for det har ikke betydd graviditet :p synes det er skikkelig dritt at pms-symptomer og graviditetssymptomer skal være helt like :hilarious: men håper jo selvfølgelig at det betyr spire! De siste syklusene (etter SA’en) har jeg ikke hatt vonde pupper, og tenkt at NÅ er det babyy, men nei :facepalm: så begge deler betyr ingenting hos meg :p
(Fikk en gutt for 3 år siden, og husker selvfølgelig ikke hvordan symptomene var da :shifty:)
Ja, det er fryktelig frustrerende at det er så likt! :shifty: Men jeg kan virkelig ikke huske å ha hatt vonde pupper før ikm tidligere...o_O har prøvd i et år nå og synes det har startet først nå de siste månedene. Gjett om jeg var håpefull første gangen! :joyful: Haha.. for en skuffelse! Men nå er jeg bedre forberedt :joyful: håper dette er den pp’en hvor det klaffer for oss! Vi fortjener alle sammen å få gode nyheter til jul :happy::happy::happy:

Back
Topp