PippiLangstrømpe
Glad i forumet
11 dpo idag
Igår fekk eg lysrosa uflod og kjente mykje til stikkinger på høgre side i nedre del av magen.
Ingen rosa utflod idag, men utrulig støl på høgre sida idag, kjenner det godt når eg bøyger meg
Ellers har eg begynt å fryse litt idag, dei andre dagane har eg vore veldig varm.
Jeg opplever det samme! Varm og frysen om hverandre. Tempen er litt høyere enn vanlig i disse dpo-dagene, men ikke feber-høy eller noe

noen mener de kan kjenne stikk/smerte når egget fester seg. Kan jo være det??
Jeg tør ikke håpe alt for mye for min del, kan jo bare være prog.støtten som slår inn... men litt håp har jeg da
treg fordøyelse her også! Usikker på sist jeg var på do, er mange dager siden.. Skal hjem til familien 22. Desember, så må ta den litt før det, sånn at jeg får fordøyd det. Kaaaaanskje torsdag, da er jeg 11dpo. Samboer er veeeldig imot å teste før ikm i redsel for kjemisk. Han mener vi heller kan avlyse jul og la være å dra hjem om jeg får negativ og blir lei meg, hehe. Du da, når tenker du? 

Så lenge ein kan strikke rett og vrang så kan ein i grunn klare det meste
vi er henvist til IVF nå, så hvis det ikke klaffer nå kommer jeg til å stoppe med prøvingen (testing og temping osv), da kommer jeg bare til å vente på IVF. Skjønner deg godt ang testing før julefeiring