Ååå spennende! Så den med en gang, var ganske tydelig strek til å være skygge? Ingen ekspert altså, krysser fingrene og håper på sterkere strek i morgen![]()
Ja, synes den var ganske tydelig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå spennende! Så den med en gang, var ganske tydelig strek til å være skygge? Ingen ekspert altså, krysser fingrene og håper på sterkere strek i morgen![]()
Kjente deg ikkje igjen her med det første siden du har fått nytt profilbilde, men så bra du fekk med deg mannen på nye prøverunde!Det går fint, har trykket mye feil jeg også her inneNei, er ikke riksen, men Haukeland. Tar sikkert ikke så lang tid for dere, men når vi kommer inn har vi ikke prøvd et fullt år enda. De tenker vel at det løser seg for de fleste innen den tid. Hmm, ver ikke faktisk. Står bare at «vi tilstreber for at behandlingen vil starte innen 10.mars 2021». Hva det betyr vet jeg ikke..? Hva tenker du? men uansett greit å få kommet inn der og få litt ordentlig hjelp. Går privat nå, og det er jo mange tusen i måneden. Åh, så snill du er. Takk for gode ord
Ja, men uansett om du ikke har en sykdom, så er prøvingen vanskelig for deg uansett. Du har jo samme følelsene!
Ja, tror det er godt for dere også å være henvist. Da kan man slappe av litt mer. At det er noe der framme som kan hjelpe dere om det ikke går
![]()

Uff, det er så forferdelig å gå rundt sånnSamme her, begynner å bli klar for et svar på denne pp’en, så jeg kan gi litt slipp og gå videre... usikker på om de vonde puppene er mindre vonde igjen eller om jeg bare har blitt vant til detbegynner å miste håpet litt og er litt apatisk, venter på at tiden skal gå.. 9 dpo, men orker ikke ta en test heller, har ikke lyst til å se en blenda test.. tester nok på mandag, 11 dpo, da kan jeg anta ikke-gravid hvis negativ... Da tar jeg meg en øl og gir slipp for en stund
![]()
Så koselig at du husker megKjente deg ikkje igjen her med det første siden du har fått nytt profilbilde, men så bra du fekk med deg mannen på nye prøverunde!
Håpar denne runden er verdt den emosjonelle berg og dalbanen![]()

Bilde er tatt innen tidsfristen.
Så braSå koselig at du husker megJa vi fant en ny gynekolog og fikk bedre hjelp der, da ble han med heldigvis. Fikk ny medisin osv, og ikke minst oppfølging, det har vi ikke hatt før
det har så mye å si! Gynekologen var heller ikke negativ, og da ble samboeren automatisk mer positiv
![]()
håpar dei nye medisinene gjer susen!
men hallo, må jo få lov å drøyme litt
10'ende dagen nå. Til vanlig ville jeg begynt å spotte rundt 8dpo om mens kom, så denne gangen vet jeg vel ikke før mensen kommer skikkelig. Og jeg som ikke skulle legge så mye i denne prøverunden, jaujau
Tusen takk. Får håpe det går veien denne gangen...Er det sånn at jeg kan anse meg for gravid nå eller bør jeg vente til ikm med å si meg helt sikker?
Jeg skal starte opp igjen med Albyl-E og fragmin så fort jeg vet at jeg er gravid. Jeg har tatt Albyl-E i dag, men lurer litt på om jeg bør starte på fragmin i kveld.
Strikket en del babyplagg i høst, men når håpet dabbet av gjorde babyklær-lysten også det. Vil ta det opp igjen nå over jul da Jeg vil si du kan anse deg som gravid nå ja. Du har jo fått tydelig rosa strek.
Akkurat medisiner har jeg ikke så veldig peiling på. Men om du skal begynne med en gang du blir gravid så burde det jo være ok å begynne nå.
Tenker å ta blodprøver på tirsdag og torsdag for å sjekke hcg-nivå. 
Synes jeg skimter en strek. Hvilken dpo er dette?Måtte ta en test igjen i kveld. Gir meg ikke
Men synes det er skyggestrek på denne igjen, dog en veldig, veldig svak en. Synes sikkert ikke her inneBilde er tatt innen tidsfristen.
Edit: lasta opp feil bilde, riktig bilde nå![]()
8 dpoSynes jeg skimter en strek. Hvilken dpo er dette?
Haha, spørs om du skulle ha vært sammen med min samboer, han er ganske lik nå! «Går det ikke nå, så går det neste måned», haha. Yeah rightSå brahåpar dei nye medisinene gjer susen!
Og veldig bra at sambuaren din og er blitt meir positiv. Tenker prosessen blir tyngre om ikkjeEg prøver å holde meg positiv og seie at "neste runde, då får me det til", men sambuaren min svarer "kanskje" og flytter samtaleemnet over på noko anna. Vil ikkje snakke om tenk om før det skjer
men hallo, må jo få lov å drøyme litt
![]()
Ok, da starter jeg opp igjen.Tenker å ta blodprøver på tirsdag og torsdag for å sjekke hcg-nivå.
Så nevner jeg for legen at jeg startet på nytt...![]()

Så flink du erJeg strikker forresten også litt, lærte meg det på ordentlig som Korona - permittert i vår og er skikkelig bitt av basillen. Jeg er ikke den kjappeste og er utålmodig, så liker å strikke babyklær siden det går litt fortStrikket en del babyplagg i høst, men når håpet dabbet av gjorde babyklær-lysten også det. Vil ta det opp igjen nå over jul da
Hva strikker dere på/planlegger dere å strikke?
) og en romper til noen som venter baby til våren Men tenk om han har rett?Haha, spørs om du skulle ha vært sammen med min samboer, han er ganske lik nå! «Går det ikke nå, så går det neste måned», haha. Yeah right![]()
![]()

Så koseligJeg strikker forresten også litt, lærte meg det på ordentlig som Korona - permittert i vår og er skikkelig bitt av basillen. Jeg er ikke den kjappeste og er utålmodig, så liker å strikke babyklær siden det går litt fortStrikket en del babyplagg i høst, men når håpet dabbet av gjorde babyklær-lysten også det. Vil ta det opp igjen nå over jul da
Hva strikker dere på/planlegger dere å strikke?