IKM uke 51

I dag kom termometeret i posten, så til dere som temper:
Hvor temper dere? Så noen gjør det vaginalt og noen oralt? Hvilke erfaringer har dere?o_O
Er 8 dpo i morgen, men tenkte jeg kunne begynne å tempe uansett, eller er det unødvendig?

Ja, du kan bare begynne å tempe med en gang, så ser du hvordan du ligger ann nå i dpo land og etterhvert, hvis tr kommer, så vil den synke ned igjen. Da ser du ulikheten :happy: jeg bruker oralt og det har fungert veldig fint for meg :happy:

Okei da, så da hadde jeg etter alle solemerker el 4.des og skal være 6 dpo i dag. Men søndag hadde jeg kjempetykt el-slim og vi la inn aksjer for å sikre oss. Denne pp er første med temping, og jeg fikk aldri det berømte krysset som bekrefter el. Jeg tenkte det kom av at jeg er helt ny, at app har lite info. Men imorges da jeg la inn tempen i fertility friend (itillegg til premom som sier 6dpo) fikk jeg kryss! Den viser at el var på søndag og ikke fredag, ergo er jeg bare 3 dpo. Det kan faktisk stemme, men da prøvde kroppen med el-testene og ikke fikk til. Sånt er veldig greit å vite. Fikk ikke lagt inn aksjer etter den dagen, så får bare håpe det var nok da!

Så når jeg regner etter så blir dette feil ikm gruppe pga det. Så da får jeg tusle videre til uke 52. Ønsker dere masse lykke til alle sammen! Det var hyggelig så lenge det varte! Må nok titte innom her etter hvert også for å se om julenissen er snill i år:Heartred Håper vi alle får hyggelig nytt denne mnd!
Trist at du forlater oss, men bra at kropp og temp stemmer:joyful:
Eg kjem nok til å snike innom veke 52 for å sjekke om du får verdens beste julepresang:love7

3 dpo og er overraskende lite interessert i å teste. Forrige pp klikket det helt for meg, og jeg testa over en lav sko fra 5 dpo og tolket alle tester :yuck: var så utålmodig! Kanskje jeg har lært leksa mi over alt stresset det medførte den pp, og sikkert fordi jeg ikke orker å bli så forvirra igjen. Hadde så mange symptom forrige pp! Fikk til og med masse blodårer på puppene, som samboer kommenterte. Men var ikke en dritt :mad: Nå bruker jeg progesteronstøtte, og mener å ha lest at det kan gi symptom? Så da er det null poeng for meg å teste på en stund :banghead:

Nå skal jeg være hard og la være å teste frem til 8 dpo. Idioti å teste så tidlig:hilarious: Gleder meg til å se tester fra dere om ikke så lenge :D

3 dpo og er overraskende lite interessert i å teste. Forrige pp klikket det helt for meg, og jeg testa over en lav sko fra 5 dpo og tolket alle tester :yuck: var så utålmodig! Kanskje jeg har lært leksa mi over alt stresset det medførte den pp, og sikkert fordi jeg ikke orker å bli så forvirra igjen. Hadde så mange symptom forrige pp! Fikk til og med masse blodårer på puppene, som samboer kommenterte. Men var ikke en dritt :mad: Nå bruker jeg progesteronstøtte, og mener å ha lest at det kan gi symptom? Så da er det null poeng for meg å teste på en stund :banghead:

Så bra at du har blitt en av de:smug: Det trenger ikke å være bare bare å holde seg, når det gjelder testing.:nailbiting: Var sånn selv, testet som en gal sist gang. Nå testet jeg i går 7dpo, men la inn årene og sa nei neste blir ikke før søndagen:thumright
Ja, det er ikke barebare denne prøvingen..
Progesterontilskudd kan gi ømme pupper ol.
Går selv på progesterontilskudd, fikk litt ømme pupper, hodepine, men de siste dagene fikk jeg det trykke som legger seg over skambeinet og enda mer stikking, også har jeg begynt å bli litt kvalm nå og da:smiley-angelic001:smiley-bounce012 Men får vente å se: )

Så bra at du har blitt en av de:smug: Det trenger ikke å være bare bare å holde seg, når det gjelder testing.:nailbiting: Var sånn selv, testet som en gal sist gang. Nå testet jeg i går 7dpo, men la inn årene og sa nei neste blir ikke før søndagen:thumright
Ja, det er ikke barebare denne prøvingen..
Progesterontilskudd kan gi ømme pupper ol.
Går selv på progesterontilskudd, fikk litt ømme pupper, hodepine, men de siste dagene fikk jeg det trykke som legger seg over skambeinet og enda mer stikking, også har jeg begynt å bli litt kvalm nå og da:smiley-angelic001:smiley-bounce012 Men får vente å se: )

Ja, men jeg burde vel kanskje ikke snakke for høyt, for plutselig står jeg der 7 dpo og har svidd av en digital liksom, haha. :wideyed: Så flink du er ❤️
Oi ja, da har jeg mange symptomer i vente! Jeg har hatt murringer siden EL, men er vel bare progesteronet som gjør det :mad: blir «gøy» om det skal være sånn til ikm!

8 dpo i dag,og måtte prøve en tidligtest i dag. :facepalm: Jeg ser en svaaak strek der, men vet ikke om det er skyggestrek eller babystrek ennå. Håper det utvikler seg videre til en klar babystrek om noen dager... :angelic::love017

Spireliten29, hvorfor liker du ikke innlegget mitt?

Ja, men jeg burde vel kanskje ikke snakke for høyt, for plutselig står jeg der 7 dpo og har svidd av en digital liksom, haha. :wideyed: Så flink du er ❤️
Oi ja, da har jeg mange symptomer i vente! Jeg har hatt murringer siden EL, men er vel bare progesteronet som gjør det :mad: blir «gøy» om det skal være sånn til ikm!
Hahah, ja det er akkurat det:laughing002 Skulle egentlig ikke ta den i går jeg heller:yuck:
Ja, kan godt være det, men det trenger jo heller ikke å være tilskuddet.:smug: Hvilket tilskudd fikk du?
Du får ta en test litt før da vettu, typ 10-11dpo. Jeg fikk positiv på 9dpo første gangen og 11dpo sist gang. Så man måå jo ikke vente til ikm:)

Last edited:
Kvalmen fortsetter, idag også fra morgenen av:yuck:
Glad jeg har kort kveldsvakt idag, ikke mye gøy å gå på jobb kvalm. Men men. Dette skal bli en bra dag likevel. Er jo håndball kamp i kveld!! :joyful: Flere som ser håndball her?

Glad jeg har kort kveldsvakt idag, ikke mye gøy å gå på jobb kvalm. Men men. Dette skal bli en bra dag likevel. Er jo håndball kamp i kveld!! :joyful: Flere som ser håndball her?
Ja! Ble så glad da de fikk lov til å spille, er jo en del av juleforberedelsene nesten! :D

Æsj, får håpe det gir seg snart! :sour:

Var meir gira før, men følger med no og:joyful:
Godt med eit avbrekk fra alle dei dårlege julefilmane eg har sett dei siste vekene:hilarious:

Hahah, ja det er akkurat det:laughing002 Skulle egentlig ikke ta den i går jeg heller:yuck:
Ja, kan godt være det, men det trenger jo heller ikke å være tilskuddet.:smug: Hvilket tilskudd fikk du?
Du får ta en test litt før da vettu, typ 10-11dpo. Jeg fikk positiv på 9dpo første gangen og 11dpo sist gang. Så man måå jo ikke vente til ikm:)

Jeg fikk crinone, skal ta det annenhver dag :)
Ja, blir vel sikkert tatt ca 11 dpo vil jeg tro. Skal hjem til jul, og da er det greit å ha fordøyd en eventuell negativ test. Ble bare så opphengt i av at gynekolog sa jeg skulle vente 14 dager :hungover:

Æsj, får håpe det gir seg snart! :sour:

Var meir gira før, men følger med no og:joyful:
Godt med eit avbrekk fra alle dei dårlege julefilmane eg har sett dei siste vekene:hilarious:
Ja, enten får det gi seg eller så kan kroppen si at det er pga en graviditet. Om det er graviditet, noen som har opplevd å være kvalm så tidlig etter el? Har så og si vært mer eller mindre kvalm hver dag siden hvertfall 3dpo:yuck:

Ja, det er MYE dårlige julefilmer ute å går. Ønsker ikke å se så mange av filmene før i romjula. Da synes jeg det er kos:happy: Men det blir bare de gode gamle «tradisjons filmene» for min del. Mye skvip som er nytt :p

Ser ikke på noe annen sport, enn håndball. Det må jeg bare ha med meg:D

Ja, enten får det gi seg eller så kan kroppen si at det er pga en graviditet. Om det er graviditet, noen som har opplevd å være kvalm så tidlig etter el? Har så og si vært mer eller mindre kvalm hver dag siden hvertfall 3dpo:yuck:

Ja, det er MYE dårlige julefilmer ute å går. Ønsker ikke å se så mange av filmene før i romjula. Da synes jeg det er kos:happy: Men det blir bare de gode gamle «tradisjons filmene» for min del. Mye skvip som er nytt :p

Ser ikke på noe annen sport, enn håndball. Det må jeg bare ha med meg:D
Det kom ikkje så tidleg for min del vertfall. Vart uggen av lukter fra uke 5, spydde første gong 6+0 og det blei berre verre før det nådde toppen mellom uke 7-9. Inntok store dosar postafen for å holde på maten, og sidan ein blir så trøtt av dei tablettane var eg som ein emosjonell zombie:hilarious:
Den biten gleder eg meg virkelig ikkje til å gå gjennom igjen:facepalm:

Har sett halvparten av veldig mangen av julefilmane som går på tv for tida, men ein kan jo lese ganske greit korleis det enda. Såå gidder ikkje sjå heile:D

4 dpo idag, og tiden sneeegler seg avgårde! Hjelp :hilarious: men har så troa denne PPn, pleier vanligvis å miste motet på denne tiden :) fallhøyden er ganske høy da, men har likevel en god følelse, føler vi traff el ganske bra :) var innom en syklus-app jeg lastet ned da vi begynte å prøve på nr 2, og fant tilfeldigvis at den har loggført 789 dager :wideyed:

Æsj, ser ikkje ut til at eg får testane frå Babyplan før over helga:shifty:
Fekk mail om at pakken var sendt på mandag, men den vart ikkje levert til/henta av posten før i går kveld. Tipper dei kjem på mandag og eg ville starte på søndag:yuck:

Æsj, ser ikkje ut til at eg får testane frå Babyplan før over helga:shifty:
Fekk mail om at pakken var sendt på mandag, men den vart ikkje levert til/henta av posten før i går kveld. Tipper dei kjem på mandag og eg ville starte på søndag:yuck:
Ah, kjedelig når posten er treig! Får du tak i noe annet så du kan teste søndag likevel? :)

4 dpo idag, og tiden sneeegler seg avgårde! Hjelp :hilarious: men har så troa denne PPn, pleier vanligvis å miste motet på denne tiden :) fallhøyden er ganske høy da, men har likevel en god følelse, føler vi traff el ganske bra :) var innom en syklus-app jeg lastet ned da vi begynte å prøve på nr 2, og fant tilfeldigvis at den har loggført 789 dager :wideyed:
Me er visst mangen som har stort håp denne runden! Kanskje håp om litt julemagi? :joyful:
Håpar me får resultatet me håpar på:Heartred 789 dagar er meir enn lenge nok..

Ah, kjedelig når posten er treig! Får du tak i noe annet så du kan teste søndag likevel? :)
Hehe, ja har nok testar i hus, men ingen eg føler har sjans til å slå ut 8 dpo:D Som ja, er aaaltfor tidlig, men ser jo fleire her inne som får strek då:angelic:

Jeg må legge til at jeg testet da jeg var på do i natt, så er vel litt derfor jeg ikke tørr å teste idag:wacky:
Holder fortsatt en knapp på at det er skygge, men tok bilde etter max 10 minutter, så har jo et ørlite håp:rolleyes:

Vedlegg

• F3C47322-4D32-4AFB-9969-14181BBC0A7E.jpeg
    F3C47322-4D32-4AFB-9969-14181BBC0A7E.jpeg
    11,4 KB · Visninger: 148
  • 7D29BE3B-33D0-4334-947C-50697EEC79C2.jpeg
    7D29BE3B-33D0-4334-947C-50697EEC79C2.jpeg
    12,2 KB · Visninger: 134
Back
Topp