Sniker meg inn her fra uke 52, EL kom tidligere enn forventet 
Tøysekoppen - 30 år - PP2 - B2 - EL 6/12 - IKM 20/12

Tøysekoppen - 30 år - PP2 - B2 - EL 6/12 - IKM 20/12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja det er så fristende å teste når «alle andre» gjør detMe er visst mangen som har stort håp denne runden! Kanskje håp om litt julemagi?
Håpar me får resultatet me håpar på789 dagar er meir enn lenge nok..
Hehe, ja har nok testar i hus, men ingen eg føler har sjans til å slå ut 8 dpoSom ja, er aaaltfor tidlig, men ser jo fleire her inne som får strek då
![]()
har bevisst ikke kjøpt flere tester enn de 4 jeg har, og burde helst vente til typ 11 dpo (da kan jeg teste daglig til ikm 
Shit, den ser eg lettJeg må legge til at jeg testet da jeg var på do i natt, så er vel litt derfor jeg ikke tørr å teste idag
Holder fortsatt en knapp på at det er skygge, men tok bilde etter max 10 minutter, så har jo et ørlite håp![]()

Jeg også fikk crinone, men tar hver dagJeg fikk crinone, skal ta det annenhver dag
Ja, blir vel sikkert tatt ca 11 dpo vil jeg tro. Skal hjem til jul, og da er det greit å ha fordøyd en eventuell negativ test. Ble bare så opphengt i av at gynekolog sa jeg skulle vente 14 dager![]()
Ser den lett jeg også. Men derfor tørr jeg ikke å ta en idag. Litt deilig å leve i håpet kjenner jegShit, den ser eg lett
Håpar den blir sterkare![]()
Okei, da hører jeg på degJeg også fikk crinone, men tar hver dag
Ja, ser den. Eller motsatt daVi også skal hjem til jul, så kjenner på det samme. Og hvis jeg er gravid, så om spiren vil sitte fast, ellers blir det SA midt i jula
.
Når jeg var til gynekologen, sa hun ingenting om det. Tror bare det er fordi at de vil at man skal vente til ikm.![]()
Oij, det må du jo gjøreOkei, da hører jeg på degHar ikke bestilt inn tester enda en gang, utsetter det så lenge som mulig. Uff, får virkelig håpe du slipper no SA i jula
![]()

Klarer å skimte en strek jaKlarer dere å se noe på bildet? Det er en veldig svak strek her hos meg...![]()
Litt uklart, men syns likevel eg ser antydning til nokoKlarer dere å se noe på bildet? Det er en veldig svak strek her hos meg...![]()
Litt uklart, men syns likevel eg ser antydning til nokokor mangen dpo er du no?
Denne testen ble tatt nå i ettermiddag. (Holdt meg i ca 3 timer)Full forståelse fra megJeg er bare 9 dpo. Så det er jo veldig tidlig ennå. Men jeg er så nysgjerrig, så klarte ikke å la være.Denne testen ble tatt nå i ettermiddag. (Holdt meg i ca 3 timer)

Jeg fikk crinone, skal ta det annenhver dag
Ja, blir vel sikkert tatt ca 11 dpo vil jeg tro. Skal hjem til jul, og da er det greit å ha fordøyd en eventuell negativ test. Ble bare så opphengt i av at gynekolog sa jeg skulle vente 14 dager![]()
bare halvveis, tror det er 15 stk i pakken! Merker ingen symptomer 
Hehe!Har ein indre diskusjon med meg sjølv om eg skal svi av ein vanlig Babyplan strimmel i morgon, 6 dpoplanen er å vente til 8 dpo, som i seg sjølv er tidlig nok
Please stop me![]()

Stopp!Har ein indre diskusjon med meg sjølv om eg skal svi av ein vanlig Babyplan strimmel i morgon, 6 dpoplanen er å vente til 8 dpo, som i seg sjølv er tidlig nok
Please stop me![]()

Hehe!
Jeg tok en strimmel i går(7dpo), ooog det var bortkastet
Venter heller til lørdag/søndag(10/11). Da er det litt mer håp hvertfall![]()
Ja eg må nok berre vente! Angrer jo med ein gong den blir blenda, som er forventaStopp!
Jeg vet det er fristende, men jeg vet at du vet at det er totalt bortkastet![]()
Jeg har også fått crione og skal ta hver dag, litt lei nå merker jeg, på 7 dpobare halvveis, tror det er 15 stk i pakken! Merker ingen symptomer
det er egentlig ganske kjedelig! I går var jeg skikkelig varm og ble fort sliten og veeeldig trøtt på kvelden, men i dag er jeg helt fin
![]()
Oi! Jeg beklager SÅ mye! Har gått tilbake og fjernet ratingen!Spireliten29, hvorfor liker du ikke innlegget mitt?

Egentlig bare helt tilfeldig at jeg leste her inne igjen nå og ble oppmerksom på nicket mitt i ditt innlegg med spørsmålet nå, ellers hadde jeg aldri visst jeg gjorde det!