** IKM UKE 51 **

Har testet har dag siden forrige søndag ettersom jeg ikke visste når jeg hadde eggløsning! Fikk jo en skuggestrek på forrige søndag/mandag, men det var altså ingenting. Nipplene som var ømme og stikninger i livmor forsvant gradvis på torsdag/fredag og jeg ble syk med forkjølelse. i går var testen blenda og jeg tenkte at alt håp var ute. Både i dag og i går fikk jeg økt utflod noe som tyder på at tanta snart ankommer. Når jeg våknet i dag tenkte jeg at jeg skulle droppe testingen. Men når jeg kom hjem i dag fyrte jeg av en test som så slik ut! Vis vedlegget 151189 Har det virkelig skjedd et mirakel?

Gratulerer, tenker jeg :)

Jeg skulle bare kose litt med gubben, og det endte med at alle hetens sluser åpnet seg der nede.. Rett på IKEA for å kjøpe nye laken (har bare ett pga splitter ny seng =s)! Så var nok ganske sikkert bare en tyyynnn skygge på testen idag.. Selv om det er et par dager tidlig for tr :s er forvirra..

ImageUploadedByBV Forum1450125415.229280.jpg
ImageUploadedByBV Forum1450125427.963968.jpg

Dagens skyggestrek... 4 dagen nå :(

Blendahvit test her i dag igjen :-(
Tror ikke dette er vår måned jeg :-/
Men løpet jo ikke kjørt før tanta kommer da, noe hun sikkert gjør snart....

Gratulerer til alle med positiv test! :-)

Jeg kan sikkert føres opp på tanta istedet for :-/ Begynte å blø en del i går, ikke sånn mensen blødning som jeg pleier men nok til at jeg tror jeg har hatt en kjemisk :-/ Kjøpte clearblue digital som jeg tok nå og den viser ikke gravid :-/ Skal til legen å ta blodprøver for å bekrefte at det faktisk stemmer mine mistanker, frykter at hun avfeier meg tvert men jeg har vært gravid før og blødd ganske mye så jeg vil ha dette sjekket :-/

Jeg kan sikkert føres opp på tanta istedet for :-/ Begynte å blø en del i går, ikke sånn mensen blødning som jeg pleier men nok til at jeg tror jeg har hatt en kjemisk :-/ Kjøpte clearblue digital som jeg tok nå og den viser ikke gravid :-/ Skal til legen å ta blodprøver for å bekrefte at det faktisk stemmer mine mistanker, frykter at hun avfeier meg tvert men jeg har vært gravid før og blødd ganske mye så jeg vil ha dette sjekket :-/
Huff, føler med deg ❤️ krev å få dette sjekket! Lykke til! Mye omtanke og kjærlighet sendes din vei!

Back
Topp