Oi da :-/TakkSpørs om ikke gleden blir kortvarig for jeg blør litt nå
![]()
Det gjorde jeg også samme dagen som positiv test med forrige.
Så det trenger ikke bety noe.
Krysser fingrene for deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi da :-/TakkSpørs om ikke gleden blir kortvarig for jeg blør litt nå
![]()
Oi da :-/
Krysser fingrene for deg![]()
Oi da :-/
Krysser fingrene for deg![]()
Ånei, håper det er helt uskyldigTakkSpørs om ikke gleden blir kortvarig for jeg blør litt nå
![]()
Ånei, håper det er helt uskyldig![]()
Åååh, vet jo at det egentlig er altfor tidlig.. Men er så veldig klar for positiv test!!Samma her, 10 dpo (?)![]()
Åååh, vet jo at det egentlig er altfor tidlig.. Men er så veldig klar for positiv test!!
: Jeg må le av meg selv! SÅ mye måtte jeg redigere bildet for at streken kunne skimtes! Man kan vel kalle det noe i området rundt desperasjon.. haha! Kjenner noe kramper, og er ganske sikker på at tr er på veg. Var noe rosa på papiret i dag, og kjenner stikkinger i benet helt nedi lysken, og noe kramper.. så dette er nok en bittebittebittebitteliten skygge bare.. uff.. må prøve å slappe av litt.Åh, jeg håper at streken blir sterkere! Hvor mange DPO er du?: Jeg må le av meg selv! SÅ mye måtte jeg redigere bildet for at streken kunne skimtes! Man kan vel kalle det noe i området rundt desperasjon.. haha! Kjenner noe kramper, og er ganske sikker på at tr er på veg. Var noe rosa på papiret i dag, og kjenner stikkinger i benet helt nedi lysken, og noe kramper.. så dette er nok en bittebittebittebitteliten skygge bare.. uff.. må prøve å slappe av litt.
Vis vedlegget 151158
Er fremdeles noe derDette var testen jeg tok I morges og fikk to streker påFor 3 timer siden liksom :-/
Jeg er 10-12 dpo i dag.. Tempen var samme som i går, så bestemte meg for å teste. Dette er også siste BT jeg har, før nye kommer i posten om et par dager.. Så får bare vente på tr tror jeg. Tviler på at det er noe annet enn skyggestrek, så er ikke verdt å ta fram cb digital :sÅh, jeg håper at streken blir sterkere! Hvor mange DPO er du?
Er fremdeles noe derer det en ny test? I så fall er nok urinen noe utvannet, så den reagerer ikke like mye..
Ja jeg tok den med en gang jeg merket at jeg blødde :-/ Så den var utvannet. Merkelige nå er at jeg blør ikke sånn "synlig"Jeg vet ikke jeg. Tenkte jeg skulle se med en clearblue digital i morgen, var rundt 4 + 2 jeg testet med minste og fikk 2-3 på testen. Hadde vært så kjekt å overrasket mannen til jul
![]()
Å, for en fin strek!! Gratulerer så mye
Tusen hjerteligÅ, for en fin strek!! Gratulerer så myeverdens fineste julegave <3
Gratulerer! :-D