** IKM UKE 51 **

Takk :oops: Spørs om ikke gleden blir kortvarig for jeg blør litt nå :(
Oi da :-/
Det gjorde jeg også samme dagen som positiv test med forrige.
Så det trenger ikke bety noe.
Krysser fingrene for deg :-)

Dette var testen jeg tok I morges og fikk to streker på :-) For 3 timer siden liksom :-/

Vedlegg

• 1450084379949.jpg
    1450084379949.jpg
    21,2 KB · Visninger: 98
Ånei, håper det er helt uskyldig :(

Håper jeg å :-/ Får bare se utover dagen men Isåfall om jeg nå har en sa så er det 2 sa på 5 mnd så tenker jo om det er noe jeg mangler som gjør at det ikke greier å holde på det. Hadde blødninger ganske kraftige faktisk med første, blødde en uke men sprell levende baby på ultralyd. Ringer jeg legen nå og ber om blod prøve så blir jeg nok ignorert vil jeg tro med beskjed om at det er for tidlig og at det må gå sin gang :-/

Mest sannsynlig har jeg fått streksyn. Tok en test i morges, og hvis jeg ser SKIKKELIG hardt, så kan jeg skimte en tyyynnn strek.. Det må være en skyggestrek. Denne såkalte streken er så svak at det er umulig å få den med på bilde.. What?!

Har hatt to netter med veldig varme kribleføtter! Men kommer det så tidlig eventuelt? Vi kommer ikke til å teste før noen dager ikm om det blir aktuelt ;-)

:laughing021: Jeg må le av meg selv! SÅ mye måtte jeg redigere bildet for at streken kunne skimtes! Man kan vel kalle det noe i området rundt desperasjon.. haha! Kjenner noe kramper, og er ganske sikker på at tr er på veg. Var noe rosa på papiret i dag, og kjenner stikkinger i benet helt nedi lysken, og noe kramper.. så dette er nok en bittebittebittebitteliten skygge bare.. uff.. må prøve å slappe av litt.
_MG_0925.jpg

:laughing021: Jeg må le av meg selv! SÅ mye måtte jeg redigere bildet for at streken kunne skimtes! Man kan vel kalle det noe i området rundt desperasjon.. haha! Kjenner noe kramper, og er ganske sikker på at tr er på veg. Var noe rosa på papiret i dag, og kjenner stikkinger i benet helt nedi lysken, og noe kramper.. så dette er nok en bittebittebittebitteliten skygge bare.. uff.. må prøve å slappe av litt.
Vis vedlegget 151158
Åh, jeg håper at streken blir sterkere! Hvor mange DPO er du?

Åh, jeg håper at streken blir sterkere! Hvor mange DPO er du?
Jeg er 10-12 dpo i dag.. Tempen var samme som i går, så bestemte meg for å teste. Dette er også siste BT jeg har, før nye kommer i posten om et par dager.. Så får bare vente på tr tror jeg. Tviler på at det er noe annet enn skyggestrek, så er ikke verdt å ta fram cb digital :s

Er fremdeles noe der :) er det en ny test? I så fall er nok urinen noe utvannet, så den reagerer ikke like mye..

Ja jeg tok den med en gang jeg merket at jeg blødde :-/ Så den var utvannet. Merkelige nå er at jeg blør ikke sånn "synlig" :-) Jeg vet ikke jeg. Tenkte jeg skulle se med en clearblue digital i morgen, var rundt 4 + 2 jeg testet med minste og fikk 2-3 på testen. Hadde vært så kjekt å overrasket mannen til jul :-)

Ja jeg tok den med en gang jeg merket at jeg blødde :-/ Så den var utvannet. Merkelige nå er at jeg blør ikke sånn "synlig" :-) Jeg vet ikke jeg. Tenkte jeg skulle se med en clearblue digital i morgen, var rundt 4 + 2 jeg testet med minste og fikk 2-3 på testen. Hadde vært så kjekt å overrasket mannen til jul :-)

Du har ikke mensen før du har mensblødning. Spotting telles ikke som menstruasjon, og er relativt vanlig ved graviditet :) se med en digital i morgen! :D en liten juleoverraskelse hadde vært fantastisk ja :) sitter og dagdrømmer om det jeg også.. Men har ingen forhåpninger før strek vises uten heftig redigering xD

Back
Topp