** IKM UKE 51 **

Ser dere NOEN antydning til to streker her på denne testen? :-/
Tror det er noe gale med synet mitt for jeg syns jeg skimter to streker men så fort de er tørket så er den borte :-/ Noen som har opplevd å få negative tester før IKM for å så få positive på ikm eller over? :-)

Vedlegg

• 1449999201063.jpg
    1449999201063.jpg
    30 KB · Visninger: 88
Tror det er noe gale med synet mitt for jeg syns jeg skimter to streker men så fort de er tørket så er den borte :-/ Noen som har opplevd å få negative tester før IKM for å så få positive på ikm eller over? :-)
Hvor lenge etter tok du bilde? Ser liksom ut som fargestoffet flyter litt ut.

Lurt å vente noen minutter. Streken er vanskelig å fange opp så tidlig. Hvordan ser testen ut nå da?

Men jeg finner ingenting på om det er vanlig å ha negative tester før ikm :-/ Tenker kanskje det er vanlig at det er to streker på først men bare den ene kommer frem fordi at hcg ennå er lavt. Lurer på å gå til legen I morgen å be om blodprøver i forhold til jern å sånn så da kan jeg snakke med legen å

I går, på 6 dpo, fikk jeg plutselig skikkelig stikninger i magen... Slik at jeg måtte hive etter pusten! Varte ikke så lenge, men mye murringer etterpå og utover kvelden.. Tenkte litt på festesmerter, men er så mange som sier at det bare er tull?! Noen erfaringer/synspunkter?

I går, på 6 dpo, fikk jeg plutselig skikkelig stikninger i magen... Slik at jeg måtte hive etter pusten! Varte ikke så lenge, men mye murringer etterpå og utover kvelden.. Tenkte litt på festesmerter, men er så mange som sier at det bare er tull?! Noen erfaringer/synspunkter?
Jeg har aldri kjent festesmerter i form av stikkinger, bare murringer fra den dagen egget festet seg..

Desverre :( men kan komme da! :)

Har det ofte slik mellom el og ikm..

Ja, den er faktisk det. Hadde ikke trodd det. La meg ned og gråt hele dagen i går, var sikker på at jeg kom til å miste igjen. De ømme puppene er helt sporløst forsvunnet, og den digitale slo ikke ut i går.
Men denne er jo ganske fin da ❤️

Fin rosa strek du har :) jeg har ingen symptomer og er tydeligvis gravid :p så du er nok gravid til tross for ikke ømme pupper ;)

Bare så skummelt når jeg har hatt ømme pupper fra starten (5DPO) og så plutselig forsvinner det. Jeg håper det ikke betyr noe..

Kan skjønne det ja! Jeg tror nok ikke det trenger å bety noe. Bare prøv å slapp av med tanken på at testene er positive :)

Back
Topp