Det beste du kan gjøre er så senke stressetJeg erklærer denne Lørdag, 12 Desember 2015, den ultimate avslapningsdagen! Her begynner avslapningen med kakao og krem på sofaen! ;p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det beste du kan gjøre er så senke stressetJeg erklærer denne Lørdag, 12 Desember 2015, den ultimate avslapningsdagen! Her begynner avslapningen med kakao og krem på sofaen! ;p
Hvis jeg legger godviljen til så mener jeg at jeg kan noe der ja
Ikke vær livredd for å ta en ny test.. Men drit i det uansett!Jeg har blitt livredd..tørr ikke ta ny test ..
Må se om jeg klarer i morgen. Men det positive er at det ikke har kommet noe blod ennå. Sist mnd begynte jeg å blø på kvelden 10DPO..Ikke vær livredd for å ta en ny test.. Men drit i det uansett!legg deg på sofaen, spis litt sjokolade (det er lørdag og vi fortjener det), sett på en film og chiiiiiiill..
![]()
Takk! Jeg og håper, håper!Ånei så kjedelig! Kan tenke meg lykkefølelsen du hadde og så ble den brått bortehåper du blir fort gravid igjen og at den spiren holder seg der
flink som klarer å vente med å teste
![]()
Da har mensen kommet. Tidligere enn forventet.
Nei så kjedelig :-(Da har mensen kommet. Tidligere enn forventet.
Samme her!! Hehe! Jeg har testene i en skuff i et annet rom!Like fornøyd med meg selv hver morgen når jeg er ferdig på do og testene fortsatt ligger urørt!! Skal klare å vente til Torsdag! Har så lite trua denne gangen at jeg bare skal leve i håpet frem til da!
Den er jo så fin og rosa ❤
Ja, den er faktisk det. Hadde ikke trodd det. La meg ned og gråt hele dagen i går, var sikker på at jeg kom til å miste igjen. De ømme puppene er helt sporløst forsvunnet, og den digitale slo ikke ut i går.Den er jo så fin og rosa ❤
Ja, den er faktisk det. Hadde ikke trodd det. La meg ned og gråt hele dagen i går, var sikker på at jeg kom til å miste igjen. De ømme puppene er helt sporløst forsvunnet, og den digitale slo ikke ut i går.
Men denne er jo ganske fin da![]()
Det ble jeg veldig glad for å høre! TakkJeg hadde på og av med vonde pupper forrige graviditet![]()