** IKM UKE 51 **

Ser noen noe? Syns jeg skimter no, men er vel tøys

ImageUploadedByBV Forum1449927014.642191.jpg

Ikke vær livredd for å ta en ny test.. Men drit i det uansett! :) legg deg på sofaen, spis litt sjokolade (det er lørdag og vi fortjener det), sett på en film og chiiiiiiill.. ;)
Må se om jeg klarer i morgen. Men det positive er at det ikke har kommet noe blod ennå. Sist mnd begynte jeg å blø på kvelden 10DPO..

Å du, du er bare god!!!! ❤️

Ånei så kjedelig! Kan tenke meg lykkefølelsen du hadde og så ble den brått borte :( håper du blir fort gravid igjen og at den spiren holder seg der :) flink som klarer å vente med å teste ;)
Takk! Jeg og håper, håper! :) har jo hørt at det er sjanse for å bli fort gravid igjen etter sa, så vi får håpe det stemmer! Det som er fint er jo at jeg iallefall vet at jeg KAN bli gravid, så det er jo bra! :)

Da har mensen kommet. Tidligere enn forventet.

Like fornøyd med meg selv hver morgen når jeg er ferdig på do og testene fortsatt ligger urørt!! Skal klare å vente til Torsdag! Har så lite trua denne gangen at jeg bare skal leve i håpet frem til da!

Like fornøyd med meg selv hver morgen når jeg er ferdig på do og testene fortsatt ligger urørt!! Skal klare å vente til Torsdag! Har så lite trua denne gangen at jeg bare skal leve i håpet frem til da!
Samme her!! Hehe! Jeg har testene i en skuff i et annet rom! :P så mye for den selvdisiplinen!

Ja, den er faktisk det. Hadde ikke trodd det. La meg ned og gråt hele dagen i går, var sikker på at jeg kom til å miste igjen. De ømme puppene er helt sporløst forsvunnet, og den digitale slo ikke ut i går.
Men denne er jo ganske fin da ❤️

Jeg hadde på og av med vonde pupper forrige graviditet :-)

Back
Topp