Samme herBlenda i dag! Men er enda tålmodigberegner ikm til torsdag/fredag neste uke så
![]()
Usikker på ikm, men den var i utgangspunktet på torsdag her også regnet ut fra syklus forrige mnd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herBlenda i dag! Men er enda tålmodigberegner ikm til torsdag/fredag neste uke så
![]()
Ja, CBFM kan virkelig anbefales! Veldig fint å vite akkurat når el er helt sikkert og ikke drive å tyde streker hit og dit! Men du må begynne å bruke den innen fire dager inn i syklusen! Så hvis du er heeeelt sikker på at dette ikke er din måned ville jeg kjøpt den nå, sånn at du har den til syklusen begynner!Her blir det innkjøp av cbfm med en gang tr kommer til ukaer ganske sikker på at dette ikke ble min syklus. Så blendahvite tester at det blender..
jaja.. Neste syklus!
Jepp, men jeg er redd for å teste for tidlig før IKM, siden jeg hadde en tidlig SA for to sykluser siden som kunne vært tatt for å bare være mensen hvis jeg ikke hadde testet.. Og jeg orker ikke det lykkerushet og den nedturen igjen ved å teste lenge før IKM. Tror jeg tar første på 12dpo, dvs onsdag!Hehe, ja! Vanskelig å vente! Men verdt det til sluttfinnes allerede håp i morgen, 8 dpo. Jeg trodde jeg ikke skulle få strek så tidlig
![]()
Jepp, men jeg er redd for å teste for tidlig før IKM, siden jeg hadde en tidlig SA for to sykluser siden som kunne vært tatt for å bare være mensen hvis jeg ikke hadde testet.. Og jeg orker ikke det lykkerushet og den nedturen igjen ved å teste lenge før IKM. Tror jeg tar første på 12dpo, dvs onsdag!så da får jeg se om jeg klarer å holde meg og følge med på dere andre i mens i stedet!
![]()
Er det best å bestille den på nett?Ja, CBFM kan virkelig anbefales! Veldig fint å vite akkurat når el er helt sikkert og ikke drive å tyde streker hit og dit! Men du må begynne å bruke den innen fire dager inn i syklusen! Så hvis du er heeeelt sikker på at dette ikke er din måned ville jeg kjøpt den nå, sånn at du har den til syklusen begynner!![]()
Er det best å bestille den på nett?![]()
Stress er i hvert fall det siste kroppen din trenger akkurat nåRedd at det skjer akkurat det samme denne gangen som sist... Nå er ikke puppene ømme lenger, fikk akkurat Ikke gravid på digital og testen i morges er faktisk svakere enn den i går kveld... Panikk!!! Er så drittlei av at kroppen min ikke virker som den skal!!!!![]()
Takk for tipset! Bestilte akkurat nå jegPå www.fertil.no har jeg funnet ut at de er billigst. 1600 kr å noe for monitor og testeneDer venninnen min kjøpte den og hun hadde den i posten innen ett par dager
![]()
Takk for tipset! Bestilte akkurat nå jegtesten var blendahvit igjen. Skal det vise seg at det var klaff denne gangen allikevel, er det jo alltid mulighet å sende tilbake ubrukt
![]()
Ikm 17/12,så det er jo en stund til enda.. Slaget er jo absolutt ikke tapt! Men jeg bare føler meg så normalJa du har jo angrerettenNår forventer du at tanta kommer? Om hun kommer :-D
Ikm 17/12,så det er jo en stund til enda.. Slaget er jo absolutt ikke tapt! Men jeg bare føler meg så normalhar ikke hatt så lite symptomer siden før vi startet prøvinga! Haha! Kanskje jeg bare er lei av at lure meg selv
![]()
Så er det disse kvinnene som ikke får positivt før flere uker ut da, for å være positivDu har noen dager på deg ennå da jaEr så kjedelig å vente i denne dpo verden :-/ Har symptomer jeg kun har hatt som gravid men testene er blenda hvite som du ser på bilde :-/
Tviler sterkt at den plutselig blir positive liksom :-/
Begynte faktisk å gråte av å lese svaret ditt...takkStress er i hvert fall det siste kroppen din trenger akkurat nåprøøøøv å ikke tenk på testinga nå (ja vet, det er "kjempelett"..). Kanskje du kan gjøre noe fint for deg selv i dag? Noe som får deg til å slappe av? Det syns jeg du fortjener
![]()
Så er det disse kvinnene som ikke får positivt før flere uker ut da, for å være positivdu har ikm i morgen?
Å, det er synd at denne prosessen skal være så stressende. Det er jo egentlig en kontraindikasjon på å lett bli gravid. Men du blir faktisk gravid! Selv om egget har sluppet igjen før ikm tidligereBegynte faktisk å gråte av å lese svaret ditt...takk
Det er en skikkelig ekkel følelse når du bare kjenner symptomene forsvinne
Er det normalt at puppene varierer i ømhet tro?
*prøøøøver å klamre meg til håpet*
Vi krysser fingrene på at tanta holder seg unna!Ja santDu er da gode
Har ikm på mandag :-/
I går var brystene så ømme at jeg orket ikke være borti dem. I dag er de ikke. Det var 10DPO jeg startet å blø sist mnd når jeg hadde kjemisk, så er bare redd det starter i dag.. Men får prøve å la være å tenke så mye. Håpet er ikke helt ute ennåÅ, det er synd at denne prosessen skal være så stressende. Det er jo egentlig en kontraindikasjon på å lett bli gravid. Men du blir faktisk gravid! Selv om egget har sluppet igjen før ikm tidligeredu blir gravid. Om det ikke fester seg denne gang, så blir det!
Det er faktisk helt normalt at ømheten varierer. Noen opplever heller ikke ømme bryst før de er noen uker på veg! Og det er fantastisk at kroppen reagerer forskjellig fra graviditet til graviditet, så man kan aldri være sikker før mensen uteblir..
Det beste du kan gjøre er så senke stressetI går var brystene så ømme at jeg orket ikke være borti dem. I dag er de ikke. Det var 10DPO jeg startet å blø sist mnd når jeg hadde kjemisk, så er bare redd det starter i dag.. Men får prøve å la være å tenke så mye. Håpet er ikke helt ute ennå![]()