Gratulerer! ❤Gårsdagens og dagens test. Hva tror dere? Vis vedlegget 151336
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! ❤Gårsdagens og dagens test. Hva tror dere? Vis vedlegget 151336
Har nettop bestilt CB digital for jeg tør ikke å tro på det før jeg får det svart på hvitt!Gratulerer så mye!!![]()
Jeg har ikke turt å tatt digital ennå, selv om jeg fikk denne i dagHar nettop bestilt CB digital for jeg tør ikke å tro på det før jeg får det svart på hvitt!
Ingen tvil her da ;-) ❤Jeg har ikke turt å tatt digital ennå, selv om jeg fikk denne i dagFikk Ikke gravid 10 DPO, det var ikke gøy....
Vis vedlegget 151356
Jeg har ikke turt å tatt digital ennå, selv om jeg fikk denne i dagFikk Ikke gravid 10 DPO, det var ikke gøy....
Vis vedlegget 151356[/QUOTE
En digital vil garantert slå ut nåså fine streker. Håper min strek blir like sterk
har du regnet ut termin?
Ja, strekene har blitt fine nå. Fikk bare litt skrekken etter kjemisk sist mnd.
EL-termin er 27 august![]()
Hurra! Knallfin strek! Hvilken dpo er du idag?Jeg har ikke turt å tatt digital ennå, selv om jeg fikk denne i dagFikk Ikke gravid 10 DPO, det var ikke gøy....
Vis vedlegget 151356
Min mens termin er 24 august, men med litt lang syklus stemmer det ikkeOj, Min mens-termin er 27 august![]()
Er 13DPOHurra! Knallfin strek! Hvilken dpo er du idag?
Gratulerer til dere med positiv test!!
Jeg er så usikker på når jeg skal teste! Om jeg skal teste i morgen 13dpo eller på torsdag! Har som tidligere nevnt ikke noen god følelse denne måneden! Så spørsmålet er egentlig bare om jeg skal leve i håpet en dag til, eller om jeg skal slippe gruble og tenke og gruble enda mer i en dag til!! *dagens dilemma*
Ja jeg har begge, så jeg synes det er rart at jeg ikke har el hver mnd
Masse lykke til neste pp!Stygge Tr kom i går, hadde et ørlite håp om en festeblødning, men det har desverre blødd ut!!
Gratulerer til alle med positiv test, vi andre kjører på igjenn, og satser på en liten nyttårs-spire![]()