** IKM UKE 51 **

Jeg har ikke turt å tatt digital ennå, selv om jeg fikk denne i dag ;) Fikk Ikke gravid 10 DPO, det var ikke gøy....
Vis vedlegget 151356[/QUOTE
En digital vil garantert slå ut nå :) så fine streker. Håper min strek blir like sterk :) har du regnet ut termin?

Ja, strekene har blitt fine nå. Fikk bare litt skrekken etter kjemisk sist mnd.
EL-termin er 27 august ❤️

Oj, Min mens-termin er 27 august :)

Gratulerer til dere med positiv test!!

Jeg er så usikker på når jeg skal teste! Om jeg skal teste i morgen 13dpo eller på torsdag! Har som tidligere nevnt ikke noen god følelse denne måneden! Så spørsmålet er egentlig bare om jeg skal leve i håpet en dag til, eller om jeg skal slippe gruble og tenke og gruble enda mer i en dag til!! *dagens dilemma*

Gratulerer til dere med positiv test!!

Jeg er så usikker på når jeg skal teste! Om jeg skal teste i morgen 13dpo eller på torsdag! Har som tidligere nevnt ikke noen god følelse denne måneden! Så spørsmålet er egentlig bare om jeg skal leve i håpet en dag til, eller om jeg skal slippe gruble og tenke og gruble enda mer i en dag til!! *dagens dilemma*

Test, test, test :D

Jeg har ikke fått EL denne syklusen, så da dukker nok tr opp nærmere helga :) Hatt EL annenhver måned fra jeg begynte å teste etter den. Så da får jeg håpe på spire neste pp i stedet :)

Gratulerer til alle gravide :D Og lykke til videre dere andre, plutselig sees vi i andre ikm grupper :)

ImageUploadedByBV Forum1450248321.864368.jpg
ImageUploadedByBV Forum1450248333.579924.jpg

12 DPO og hvitt som snø.. Blæ! Håpet sank litt nå gitt :( men fortsatt to dager igjen så alt kan jo skje! Send masse babystøv hitover alle gravide! :)

I går kunne jeg skimte en svak strek, men idag var det helt hvitt igjen! Hadde virkelig gledet meg til å teste, for var sikker på at den skulle bli sterkere til idag... Hva tror dere? Dårlig tegn?

13 DPO i dag og negativ test. :(
Første pp etter å ha gått på ppiller 1 år. Så aner ikke når jeg hadde eggløsning, lurer på om jeg hadde el 6 des. Så mulig jeg kun er på 10 DPO.
Håpet er ikke ute før tanta kommer. Men har en følelse på at det ikke gikk denne gangen. Og er realistisk på at det kan ta litt tid før spira sitter. Men alle har et stort håp uansett hvilken pp de er i ;)

Gratulere så mye til alle som har blitt gravide :) ;)

Stygge Tr kom i går, hadde et ørlite håp om en festeblødning, men det har desverre blødd ut!!
Gratulerer til alle med positiv test, vi andre kjører på igjenn, og satser på en liten nyttårs-spire :-)

Back
Topp