Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser den. Har aldri brukt den testen, så aner ikke hva det kan være =/
Det er strek! Veldig svak, men den er der! Hvilken DPO er du på?
Ingen el denne pp heller... Virker som at jeg kun har el annenhver mndlykke til alle !
Jeg hadde egentlig tenkt å teste i morgen jeg og! Er bare 8dpo da, men har så mange tester at kan likså godt bruke noen av dem.. Kommer sikkert til å teste hver dag, kjenner jeg meg selv rett!Jeg har ikke testa i dag. Tror jeg tester i morgen hvis tempen holder seg opp. Den falt et lite hakk i morges. Har ikke helt troa, men.. Hvem veter 10/11 dpo i morgen.
Jeg begynte allerede 5 dpo. Det ble for tidlig.. Alt for tidlig (gjør det hver gang.. Lærer aldri) har testet hver dag, bortsett fra i dag. Mister liksom litt motet, selv om forstanden vet at det er for tidligJeg hadde egentlig tenkt å teste i morgen jeg og! Er bare 8dpo da, men har så mange tester at kan likså godt bruke noen av dem.. Kommer sikkert til å teste hver dag, kjenner jeg meg selv rett!
Forrige svangerskap så hadde jeg stikk som minnet om et nålstikk i den tida det var feste. Om det hadde noen betydning vet jeg ikke, men jeg testet positiv fem dager senereI går, på 6 dpo, fikk jeg plutselig skikkelig stikninger i magen... Slik at jeg måtte hive etter pusten! Varte ikke så lenge, men mye murringer etterpå og utover kvelden.. Tenkte litt på festesmerter, men er så mange som sier at det bare er tull?! Noen erfaringer/synspunkter?
Har den sunket mye idag da?? Man skal jo ikke se på enkeltdager, så om den stiger igjen i morgen, må du teste!!!Jeg begynte allerede 5 dpo. Det ble for tidlig.. Alt for tidlig (gjør det hver gang.. Lærer aldri) har testet hver dag, bortsett fra i dag. Mister liksom litt motet, selv om forstanden vet at det er for tidligkommer til å teste i morgen.. Men.. Har ikke troen pga alle de hvite testene tidligere.. Er spent på tempen i morgen. Om den har sunket mere er det ikke sikkert jeg tester i hele tatt =s
Den har ligget jevnt på over 36.40 fire dager på rad, før den var ned på 36.29 i morges. CL er 36.14, så er over den enda. Er sant at man ikke skal se på enkeltmålinger, men.. Ja.. Spent på hva den sier i morgenHar den sunket mye idag da?? Man skal jo ikke se på enkeltdager, så om den stiger igjen i morgen, må du teste!!!
Ja jeg har begge, så jeg synes det er rart at jeg ikke har el hver mndSamme her! Men har bare en eggstokk da.. Har du to eggstokker?
Åh! Gratulerer!!! Heldiggris!! <3Jeg kan skrives opp på gravid![]()
Gratulerer! :-DJeg kan skrives opp på gravid![]()
Åh! Gratulerer!!! Heldiggris!! <3