Tusen takkGratulerer! :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer! :-D
Du har ikke mensen før du har mensblødning. Spotting telles ikke som menstruasjon, og er relativt vanlig ved graviditetse med en digital i morgen!
en liten juleoverraskelse hadde vært fantastisk ja
sitter og dagdrømmer om det jeg også.. Men har ingen forhåpninger før strek vises uten heftig redigering xD
Tusen takk!Gratulerer ❤
Test igjen i morgen tidligJa vi får se I morgen :-D Pleier aldri å spotte så godt mulig dette er en sånn graviditet blødning. Jeg vet ikkeMen symptomene er ved de samme og har ingen magesmerter, det må vel være bra vel? Får jeg penger senere så stikker jeg på apoteket :-D
Den ser jo VELDIG positiv ut da!!Har testet har dag siden forrige søndag ettersom jeg ikke visste når jeg hadde eggløsning! Fikk jo en skuggestrek på forrige søndag/mandag, men det var altså ingenting. Nipplene som var ømme og stikninger i livmor forsvant gradvis på torsdag/fredag og jeg ble syk med forkjølelse. i går var testen blenda og jeg tenkte at alt håp var ute. Både i dag og i går fikk jeg økt utflod noe som tyder på at tanta snart ankommer. Når jeg våknet i dag tenkte jeg at jeg skulle droppe testingen. Men når jeg kom hjem i dag fyrte jeg av en test som så slik ut! Vis vedlegget 151189 Har det virkelig skjedd et mirakel?
Jeg ser NOE der, men kan det være skygge?? Kjenner ikke så godt til testene..
Ja, Jeg fikk sjokk og lurte på om testen køddet med meg eller om det var forkjølelsen så spilte meg et puss. Men streken forsvant ikke når jeg blinket med øyneneDen ser jo VELDIG positiv ut da!!![]()
Ta en ny i morgenJa, Jeg fikk sjokk og lurte på om testen køddet med meg eller om det var forkjølelsen så spilte meg et puss. Men streken forsvant ikke når jeg blinket med øynenei går var testen helt blenda og i dag er det en klar strek? Merkelige greier.
Skygger er vel som regel ikke rosa?!Har testet har dag siden forrige søndag ettersom jeg ikke visste når jeg hadde eggløsning! Fikk jo en skuggestrek på forrige søndag/mandag, men det var altså ingenting. Nipplene som var ømme og stikninger i livmor forsvant gradvis på torsdag/fredag og jeg ble syk med forkjølelse. i går var testen blenda og jeg tenkte at alt håp var ute. Både i dag og i går fikk jeg økt utflod noe som tyder på at tanta snart ankommer. Når jeg våknet i dag tenkte jeg at jeg skulle droppe testingen. Men når jeg kom hjem i dag fyrte jeg av en test som så slik ut! Vis vedlegget 151189 Har det virkelig skjedd et mirakel?
Du gir meg håp med den testen!Ja, Jeg fikk sjokk og lurte på om testen køddet med meg eller om det var forkjølelsen så spilte meg et puss. Men streken forsvant ikke når jeg blinket med øynenei går var testen helt blenda og i dag er det en klar strek? Merkelige greier.
12 DPO var jeg visst. Tror nok det isåfall er noe som er kommet med i bildet - her ser det blankt ut... Uansett burde det vært strek der nå , 12 DPO. Vært gravid to ganger før, fått synlig strek 11 DPO hver gang :/Jeg ser NOE der, men kan det være skygge?? Kjenner ikke så godt til testene..
Test igjen i morgen tidligkrysser fingrene mine for deg! ^^
12 dpo i dag! Strekene blir sterkere og jeg begynner å tro mer og mer på det er sant ❤
Så da takker jeg for meg og håper spiren klorer seg fast helt til målstreken! Masse lykke til videre til dere andre og håper dere kommer etter![]()
Å så koseligLykke til og kos deg med graviditeten
![]()
Ja, det er absolutt håp når det er en slik stigning fra blenda til strek.Du gir meg håp med den testen!![]()