*** IKM uke 51 ***

Her sammen med testene de siste 2 dager. Kan ikke skjønne annet enn at jeg er på vei mot el?
Så de positive eltestene 5 og 6 desember må ha reagert på det lille hcg-et som var igjen.
1386760065578.jpg

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Gud fader hvor forvirret man kan bli :confused::confused::confused:

Dette er altså eltesten fra kl11.30. Da hadde jeg vært på wc kl 10.
1386773757235.jpg

Kanskje ikke helt positiv men absolutt sterkere enn de siste dagene.

Holdt meg 4 timer og har ikke drukket noe.
Her er testene fra kl15.30
1386773809927.jpg
positiv??
1386773837803.jpg
absolitt positiv
1386773857834.jpg
veldig negativ

Får ikke gjøre annet å legge inn aksjer hver dag fram til tr evnt kommer.
Denne pp hat eltestene hvert positiv, negativ og nesten positiv om hverandre. Og forsjellig reultat på forskjellige tester dyppet i samme urin.

Dersom jeg hadde el da testene var positive 5 og 6 desember vil jeg være 5dpo og det er jo for tidlig for at eltestene reagerer på graviditet sant??

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Når jeg så på bildet nå på telefonen syns jeg at jeg så en strek allikevel :o er jeg bare helt gal og for håpefull? Eller er det noen fler som ser?

Jeg synes jeg ser "noe". :-) Håper det utvikler seg. :-)

*Taster på app på mobilen*

Jeg synes jeg ser "noe". :-) Håper det utvikler seg. :-)

*Taster på app på mobilen*
Håper virkelig jeg og :/ får vente et par dager før neste test(for det klarer jeg jo) så skal jo streken ha gått den ene eller andre veien. Håper så innmari at det blir en sterkere strek!!

Her sammen med testene de siste 2 dager. Kan ikke skjønne annet enn at jeg er på vei mot el?
Så de positive eltestene 5 og 6 desember må ha reagert på det lille hcg-et som var igjen.
Vis vedlegget 43224

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
De rosa billigtestene er det mange som har dårlige erfaringer med, så vet ikke om jeg ville stolt helt på de :/ men de andre ser jo positive ut :)

Vis vedlegget 43247

Vis vedlegget 43248 positiv??
Vis vedlegget 43249 absolitt positiv
Vis vedlegget 43250 veldig negativ

Denne pp hat eltestene hvert positiv, negativ og nesten positiv om hverandre. Og forsjellig reultat på forskjellige tester dyppet i samme urin.

Dersom jeg hadde el da testene var positive 5 og 6 desember vil jeg være 5dpo og det er jo for tidlig for at eltestene reagerer på graviditet sant??

SA 7 juli 2013

SA 26 oktober 2013

Var jammen ikke lett å tolke dette nei :/ men det kan jo være du fikk sterke streker sist gang fordi kroppen din forsøkte iherdig å få til EL.men ikke klarte det, og forsøker igjen nå?
Og jeg vet jammen ikke hvordan jeg ville tolket disse testene, når de er så forskjellige.. Men du fortsetter vel å teste fremover også, for å være på den sikre siden? :)

Den testetøs-effekten er jammen smittsom altså..!!! :D Jeg tok en ny gt litt tidligere, og fikk "noe" før tidsfristen, men var mye lettere å se etterpå! Legger med redigert og ikke redigert bilde - det er ikke bare meg, er det??
ImageUploadedByBV Forum1386786088.804855.jpg
ImageUploadedByBV Forum1386786108.006704.jpg

Den testetøs-effekten er jammen smittsom altså..!!! :D Jeg tok en ny gt litt tidligere, og fikk "noe" før tidsfristen, men var mye lettere å se etterpå! Legger med redigert og ikke redigert bilde - det er ikke bare meg, er det??Vis vedlegget 43272Vis vedlegget 43273
Ser streken både på det redigerte og det orginale bildet :D

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Var jammen ikke lett å tolke dette nei :/ men det kan jo være du fikk sterke streker sist gang fordi kroppen din forsøkte iherdig å få til EL.men ikke klarte det, og forsøker igjen nå?
Og jeg vet jammen ikke hvordan jeg ville tolket disse testene, når de er så forskjellige.. Men du fortsetter vel å teste fremover også, for å være på den sikre siden? :)
Da jeg fikk positive tester 5 og 6 desember hadde jeg enda litt hcg i kroppen etter sa i oktober. Men fikk tr som normalt i November. Men er nok hcg-et som gjorde utslaget. Passet inn i når jeg normalt har el og ønske var nok så stort at jeg trudde det var el.
Men er nok el som kommer snart. Stoler mest på de grønne, de fra billigtester. De rosa tar jeg egentlig bare fordi jeg har 80 (!!) av de :p
Jaja tipper mannen blir glad når jeg forteller at el ikke er over. Med unntak av 1 dag har vi lagt inn aksjer HVER dag siden 29 november :p
Og ja, blir fortsette teste de neste dagene. Håper på knallpositiv test i morgen.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Den testetøs-effekten er jammen smittsom altså..!!! :D Jeg tok en ny gt litt tidligere, og fikk "noe" før tidsfristen, men var mye lettere å se etterpå! Legger med redigert og ikke redigert bilde - det er ikke bare meg, er det??Vis vedlegget 43272Vis vedlegget 43273
Ser noe på det redigerte, ikke på det andre :/ men noe er det jo der :D vi får krysse fingra for sterkere streker de neste dagene hos begge to :D

Da jeg fikk positive tester 5 og 6 desember hadde jeg enda litt hcg i kroppen etter sa i oktober. Men fikk tr som normalt i November. Men er nok hcg-et som gjorde utslaget. Passet inn i når jeg normalt har el og ønske var nok så stort at jeg trudde det var el.
Men er nok el som kommer snart. Stoler mest på de grønne, de fra billigtester. De rosa tar jeg egentlig bare fordi jeg har 80 (!!) av de :p
Jaja tipper mannen blir glad når jeg forteller at el ikke er over. Med unntak av 1 dag har vi lagt inn aksjer HVER dag siden 29 november :p
Og ja, blir fortsette teste de neste dagene. Håper på knallpositiv test i morgen.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Haha, ikke akkurat det de pleier å klage på nei, når den ivrige aksje-perioden forlenges! :p Krysser fingrene for sterkere teststrek i morgen da!

Min strek er borte nå :( så da spørs det om det har vært kjemisk :( så da får man bite tenna sammen og møte opp til eksamen med godt mot :)
ImageUploadedByBV Forum1386837051.764707.jpg

Du er jo nesten ei uke før ikm? Vent og håp.

Min strek er borte nå :( så da spørs det om det har vært kjemisk :( så da får man bite tenna sammen og møte opp til eksamen med godt mot :) Vis vedlegget 43320

Det kan variere litt fra urin til urin helt i starten, så du må jo vente på tr eller ta ny test om et par dager før du kan si noe sikkert da! :)

Vis vedlegget 43247

Vis vedlegget 43248 positiv??
Vis vedlegget 43249 absolitt positiv
Vis vedlegget 43250 veldig negativ

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Dagens tester er svakere enn igår så da trur jeg ikke det går mot el. Satser på at jeg er 6dpo som jeg trudde :p Mye fram og tilbake. Får bare vente å se hva som skjer
1386843806980.jpg

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Back
Topp