*** IKM uke 51 ***

Jeg håper du får positiv test på juleaften jeg nå. :) ;)

Bare å si ifra om du vil stå på 22.

*Taster på app på mobilen*

Vi får se, jeg skal ha et par høye til før jeg tror på dpo enda. Da vil vel JEG mene ikm 22 og FF mene 23 tror jeg. Vi får se. Den mener kanskej tok 24. for jeg har hatt sånne lange lutealfaser i det siste...

Vi får se, jeg skal ha et par høye til før jeg tror på dpo enda. Da vil vel JEG mene ikm 22 og FF mene 23 tror jeg. Vi får se. Den mener kanskej tok 24. for jeg har hatt sånne lange lutealfaser i det siste...

Ok. Men da kan vi sette deg på 22. om tempen holder seg høy noen dager til! :D Krysser fingrene!

Nå er jeg på dag 3 med spotting/brun utflod... Skjønner ikke hva som skjer og begynner å bli redd det kan være noe galt? Blødning rundt EL skal jo ikke vare så lenge? Og jeg kan vel ikke ha TR på døra så tidlig? :/
Min forrige syklus var på 14 dager.. Da fikk jeg helt tydelige PMS-symptomer på cd12, men forstod ingenting, før jeg begynte å spotte slik som du forklarer på cd 14, og det fortsatte i 4-5 dager, som min vanlige mens pleier å vare, men det kom aldri friskt blod, og kun en dag jeg faktisk måtte bruke ob... (mye detaljer, men tenkte jeg kunne "beskrive" litt, siden du spør..) Så det virker som kroppen min gir opp, og går rett på TR om den ikke får til EL, da dette er 2. gang det skjer på 3 sykluser.. Håper du finner ut av det i alle fall :)

Hmm, kanskje det er det som skjer her og da :/ har ingen av de andre symptomene jeg har rundt mens, og det kommer "noe" bare 3-4 ganger om dagen så det ligner så lite på de vanlige gangene jeg har mensen :/ blir litt smågal når kroppen skal være så rar :(

Hmm, kanskje det er det som skjer her og da :/ har ingen av de andre symptomene jeg har rundt mens, og det kommer "noe" bare 3-4 ganger om dagen så det ligner så lite på de vanlige gangene jeg har mensen :/ blir litt smågal når kroppen skal være så rar :(

Det kjenner jeg godt igjen ja! Irriterende når en går å venter på langt mer spennende ting enn TR..! Men det trenger jo ikke være det som skjer med deg da (: og må jo si at det som eg positivt med mine så korte sykluser, er at jeg får veeldig tidlig EL i syklusen etterpå - på cd 8 denne gangen (:

Sent from my iPhone using BV Forum

Jaa, det må jo være kjempedeilig! Tida fra TR starter til EL er jo alltid evigl lang, haha! Krysser fingra for at det er noe annet enn TR, men samtidig ikke noe farlig! Haha

Setter pris på andre meninger og :)

Nå er det ikke lenge til dagens el test. Dersom den er negativ slår jeg med til ro med at jeg er dpo tenker jeg.
Begynner hvertfall få disse typiske (for meg) symptomene på dpo. Først og fremst myyye luft i magen :rolleyes:

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Dagens tester er negative, men en del sterkere enn igår. Kjenner jeg etter trur jeg kanskje jeg har el smerter og. Murrer hvertfall endel i magen og stråler nedover høyre lår.
Dagens er tatt 2,5 time etter siste toalettbesøk. Klarte ikke holde meg lenger. Trur jeg går ut i fra at el ikke har vært, men er på vei.

Dagens tester
1386584930526.jpg

Gårsdagens tester
1386584958009.jpg

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Dagens tester er negative, men en del sterkere enn igår. Kjenner jeg etter trur jeg kanskje jeg har el smerter og. Murrer hvertfall endel i magen og stråler nedover høyre lår.
Dagens er tatt 2,5 time etter siste toalettbesøk. Klarte ikke holde meg lenger. Trur jeg går ut i fra at el ikke har vært, men er på vei.

Dagens tester
Vis vedlegget 43004

Gårsdagens tester
Vis vedlegget 43005

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Da er det godt du følger med enda i allefall! :) Håper du har svaret innen noen få dager :)

Så bra du har fortsatt å teste da, så håper jeg du straks får EL. :)

Ja og skulle det vise seg at el har vært har vi jo lagt inn godt med aksjer så muligheten er jo der. Og jeg slipper gå å tenke på de laaange dpo dagene. Tar nok uansett en g test til helgen. Da er jeg 9-10dpo dersom el var da testene var positive. Om ikke kommer nok el snart :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

1386597061611.jpg

Lite som tyder på at jeg er 2-3 dpo... Dumme kropp som ikke kan oppføre seg så man skjønner...

6-7dpo i dag. Har bestilt noen tester da som forhåpentligvis kommer i løpet av uken. Blir nok å ta en test til helgen!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Uff ja :/ Håper den blir negativ så du kan være sikker på at du er i dpo land.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Stoler ikke helt på tester med min kropp. Temp er sikrere, men jeg vet ikke jeg.

Den appen jeg bruker for målinger i munnen sier 8 dpo eller noe sånn. Ff sier 4, jeg trodde kanskje tre, eller... Vet ikke.

Ff sier ikm 22. da i det minste.

Dagens tester
Vis vedlegget 43004

Gårsdagens tester
Vis vedlegget 43005

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Klarer lilsom ikke helt finne ut om jeg har harr el eller ikke. Hadde håpet dagens tester skulle gi meg et svar. Men syns de er ganske lile. Kanskje bittelitt svakere bare.
1386672023127.jpg

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Klarer lilsom ikke helt finne ut om jeg har harr el eller ikke. Hadde håpet dagens tester skulle gi meg et svar. Men syns de er ganske lile. Kanskje bittelitt svakere bare.
Vis vedlegget 43115

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Håper du får klart positiv snart eller at du har hatt EL. Fryktelig kjedelig å gå sånn og vente på EL hvert fall!

I dag har jeg mistet helt kontrollen, fikk tester i posten i går og testet I DAG!! Når jeg er ca 5-6 dpo, hahaha.. Snakk om bortkastet. På toppen av det hele sier samboer at han kan se noe, jeg nekter å tro på det for jeg ser virkelig ingenting og det er veldig lov å ikke se noe på dette bildet (for det er ingenting der) men legger det ved så dere kan se :)
ImageUploadedByBV Forum1386673378.533501.jpg

i såfall må jeg jo ha hatt EL mye tidligere enn vanlig, men det tviler jeg på :/ ser som sagt ikke noe selv :)

Ser noe svakt på den ene siden ser det ut som. Kan du legge ut originalbildet? :)

Back
Topp