Minime<3
Blir kjent med forumet
Teste eller ikke teste i helga.... !? Skal på julebord på lørdag, og har dermed fått det for meg at jeg har veldig lyst til å teste før det..samtidig er jeg redd for å bli skuffet! Hadde egentlig tenkt til å vente til jeg er helt sikker på at jeg har passert ikm..dette fordi jeg ikke klarer å la være å kjenne skuffelsen dersom jeg får en blenda hvit test! Synes det er bedre å leve i håpet som jeg gjør nå.. Kjenner etter hele tiden om jeg har noen symptomer allerede, innbiller meg jeg har en hel masse symptomer
men ingen av de trenger å bety at jeg er gravid!
I følge ff er jeg 8dpo i morgen, i følge meg selv (basert på el-tester) er jeg maks 7 dpo. Er det i det hele tatt noe vits i å tenke på å teste så tidlig? Dersom sjansene mine for å se noen antydning på testen er tilnærmet lik null, ønsker jeg ikke å teste.. Har egentlig ingen god grunn til at jeg har så lyst til å teste før julebordet. Det vil jo ikke ha noen betydning hva testen viser, uansett kommer jeg jo ikke til å drikke alkohol! For uansett om testen er blenda hvit vil jeg jo fortsatt ha et håp om at det kun er fordi det er for tidlig å teste nå..
Noen som har noen gode råd? (Dersom noen av testetøsene her inne svarer, vet jeg jo forsåvidt svaret
) Tror jeg har blitt litt smittet av alle testetøsene her, for ved min første pp (hvor jeg faktisk ble gravid) ventet jeg med å teste helt til en uke etter ikm.. Så jeg var altså over 5 uker på vei da jeg fant det ut
Da fikk jeg jo verdens tydeligste test, hvor teststreken var sterkere enn både kontrollstreken og den horisontale streken i plusstegnet på cb-testen. Ønsker meg så en sånn test igjen!! Men nå ved pp2 etter MA er jeg MYE mer utålmodig! og sliter med å klare å vente med å teste etter å ha sett alle testene dere klarer å analysere dere frem til at faktisk er positive, selvom de i mine øyne ville vært negative..
I følge ff er jeg 8dpo i morgen, i følge meg selv (basert på el-tester) er jeg maks 7 dpo. Er det i det hele tatt noe vits i å tenke på å teste så tidlig? Dersom sjansene mine for å se noen antydning på testen er tilnærmet lik null, ønsker jeg ikke å teste.. Har egentlig ingen god grunn til at jeg har så lyst til å teste før julebordet. Det vil jo ikke ha noen betydning hva testen viser, uansett kommer jeg jo ikke til å drikke alkohol! For uansett om testen er blenda hvit vil jeg jo fortsatt ha et håp om at det kun er fordi det er for tidlig å teste nå..
Noen som har noen gode råd? (Dersom noen av testetøsene her inne svarer, vet jeg jo forsåvidt svaret